Ze względu na zaawansowaną korozję pomiędzy tulejkami metalowo-gumowymi a śrubami mocującymi podczas demontażu tylnego wahacza zawieszania (febi nr 32582) mogą pojawić się poważne problemy. Bardzo często jedynym sposobem rozłączenia części jest przecięcie i zniszczenie śrub. W efekcie należy zastosować nowe śruby i nakrętki.
![zestaw wahacza Ford Focus I od febi zestaw wahacza Ford Focus I](https://motofocus.pl/wp-content/uploads/2022/02/zestaw-wahacza-ford-focus-i-febi.jpg)
Jednakże w wielu przypadkach producenci oferują wahacz zawieszenia bez potrzebnych elementów montażowych.
febi oferuje rozwiązanie pozwalające przeprowadzić szybką i skuteczną naprawę. Wahacze zawieszenia w zestawach ProKit zawierających odpowiednie śruby i nakrętki (febi nr 37000). Ten kompletny zestaw naprawczy umożliwia przeprowadzenie profesjonalnej naprawy i eliminuje konieczność poszukiwania i zamawiania dodatkowych elementów.
Uwaga!Po wymianie wahacza zawieszenia należy bezwzględnie przeprowadzić regulację kąta pochylenia koła przy użyciu śruby i podkładki mimośrodowej.
Więcej informacji technicznych można znaleźć na stronie: partsfinder.bilsteingroup.com
Komentarze