Menu
Infomracje Części Technika Po godzinach
30.04 Problem z odpaleniem silnika w samochodzie Opel Astra K 30.04 Senat zajął się badaniami technicznymi pojazdów. Czy zmiany w przeglądach zajdą już wkrótce? 30.04 Problem uszkodzonej tarczy sprzęgłowej w silnikach 3.0 HDi [FILM] 29.04 Chcesz przetestować auto elektryczne? Już wkrótce EV Experience w Modlinie. 29.04 Klonowanie numerów VIN coraz bardziej popularne! Jak się przed tym zabezpieczyć?

Bilsteingroup

Czujnik prędkości koła – jak działają?

Czujniki zamontowane w różnych podzespołach pojazdu dostarczają ważnych informacji do szeregu sterowników, które w pojeździe nadzorują emisję, osiągi, komfort, bezpieczeństwo pasywne i aktywne, a także wiele innych funkcji. W przypadku wymiany akumulatora może się okazać konieczne zresetowanie niektórych czujników i siłowników. Obecnie wiele funkcji w obszarze komfortu jest uniwersalnych i posiada wspólny sterownik – chociażby […]

Rozwiązania febi: właściwy dobór śrub kół

Bezpieczeństwo w ruchu drogowym jest zagadnieniem, zależnym od stanu technicznego pojazdu, który określony jest, zdatnością eksploatacyjną części zamiennych i całych układów. Przy doborze nowych części zamiennych istotnym czynnikiem jest ich specyfikacja konstrukcyjna oraz metodologia ich montażu. Specyfikacja konstrukcyjna niejednokrotnie wyklucza zastosowanie, pomimo pozornej zgodności z przeznaczeniem, według kryterium marki, modelu, roku produkcji i wersji silnikowej.

Rozwiązania febi bilstein: napęd układu rozrządu silnika 2.0 BHDI PSA

Silniki 2.0 HDI koncernu PSA, o oznaczeniu kodowym DW10TD xxx, mają szerokie zastosowanie, jako źródło napędu w samochodach wielu producentów. Obecnie stosowane wersje konstrukcyjne tych silników dostosowane są do rygorystycznych wymogów normy emisji związków toksycznych w spalinach, EURO 6. Z tego powodu określane są również mianem BHDI, seria F, od wskazania na zastosowanie systemu Ad- […]

Nowe narzędzie w wyszukiwarce bilstein group Partsfinder

Firma bilstein group opracowała nowe narzędzie do swojego katalogu online – wyszukiwarki Partsfinder. FANS to skrót od ‘Future Article Notification System’, czyli ‘System Zgłaszania Nowych/Przyszłych Artykułów’. Rozwiązanie pozwoli użytkownikom wyszukiwarki uczestniczyć w rozwoju asortymentu produktów.

Tarcze hamulcowe wentylowane kierunkowo – jak to działa?

Tarcze hamulcowe mają coraz bardziej skomplikowaną konstrukcję, która ma szczególne znaczenie w przypadku odprowadzania ciepła z tych obciążonych termicznie elementów układu hamulcowego. Istnieje wiele różnych rozwiązań wentylacji tarcz pozwalających zmaksymalizować efekt chłodzenia.

Napęd pasowy pompy HP silników 1.8 TDCI Ford

Silniki 1.8 TDCI, o pojemności skokowej 1753 cm3, są silnikami o zapłonie samoczynnym, z bezpośrednim wtryskiem paliwa, stosowanymi w samochodach marki Ford. W zależności od zmian konstrukcyjnych, głównie w obrębie układu zasilania silnika w paliwo, stosowane są ich dodatkowe określenia: Lynx lub Duratorq.

Hamulce do wszystkich marek w ofercie Blue Print

Firma Blue Print wprowadziła do oferty części układu hamulcowego do pojazdów wszystkich marek. Oferta Blue Print obejmuje asortyment ponad 3 400 ciernych elementów hamulcowych do pojazdów produkcji azjatyckiej i europejskiej.

Kontrola i wymiana paska rozrządu silnika – film instruktażowy febi

Film przygotowany przez firmę febi wyjaśnia rolę i funkcje paska rozrządu oraz prezentuje wskazówki jego poprawnej wymiany.

Bilsteingroup to grupa motoryzacyjna, zrzeszająca kilka marek, działających na niezależnym rynku części samochodowych. Do Grupy bilstein należą marki febi, SWAG oraz Blue Print, oferujące szeroki asortyment części zamiennych do wielu układów pojazdu. Bilsteingroup jest firmą rodzinną, której początki sięgają roku 1844 i są związane z działalnością Ferdinanda Bilsteina. Od 1921 r. działalność firmy jest skoncentrowana na motoryzacji. Do dziś przedsiębiorstwem zarządzają kolejne pokolenia rodu Bilsteinów. Szeroka oferta marek febi, SWAG i Blue Print to efekt łączenia własnej produkcji oraz współpracy z innymi producentami części na całym świecie. Części dostarczane od firm zewnętrznych są testowane w laboratoriach Bilsteingroup przed dopuszczeniem do sprzedaży. Więcej informacji na temat działalności Bilsteingroup oraz marek grupy można znaleźć w powyższych artykułach.