Inter Cars zachęca właścicieli i kierowników serwisów do rozwijania kompetencji własnych i pracowników. W tym celu wychodzi z inicjatywą, jaką jest Akademią Menadżera.
24 września odbyło się pierwsze z cyklu spotkań – szkoleń. Konferencja zgromadziła ponad 400 klientów Inter Cars i była wstępem do kolejnych siedmiu treningów rozwoju kompetencji.
– „Chcieliśmy dać klientom coś nowego, innego. W ten sposób wyprzedzamy konkurencję, a klienci dostają od nas coś, co pomoże im się rozwinąć, podnieść kompetencje i dostosować do szybko zmieniającego się rynku." – mówi Michał Adamaszek, dyrektor Regionu Zachodniego Inter Cars.
O programie
Akademia Menedżera to długofalowy projekt, który rozpoczął się w kwietniu. Realizowany jest przy współpracy z firmą DEA, specjalizującą się w szkoleniach biznesowych. W sierpniu przeprowadziła ona 18 audytów w wybranych warsztatach i serwisach w czterech śląskich miastach. Sprawdzano w nich porządek, dojazd, jakość obsługi klienta, dosprzedaż, proponowanie dodatkowych produktów, oznakowanie, a także wizerunek w internecie. Dokonano nie tylko wywiadów z pracownikami serwisów, ale także z pracownikami Inter Cars. Celem audytów było odpowiednie przygotowanie i sprawdzenie, co tak właściwie wymaga dopracowania w jakości obsługi klienta czy wizerunku warsztatów.
– „Sztuką jest osiągnąć wysoki standard obsługi klienta, a prawdziwym mistrzostwem utrzymać go na stałe." – mówi Mirosław Kot, właściciel firmy DEA, akredytowany coach ACC ICF.
Celem Akademii Menadżera jest podniesienie poziomu kompetencji klientów Inter Cars. Tematy, z jakimi spotkają się uczestnicy na kolejnych szkoleniach, to między innymi techniki sprzedaży usług i części samochodowych, profesjonalna obsługa klienta, wizerunek firmy w miejscu pracy i w internecie. Podczas spotkań poruszany jest także temat skutecznego zarządzania zespołem oraz strategii rozwoju warsztatu i zarządzaniu poprzez cele.
Pierwsze spotkanie
Konferencja w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach rozpoczęła się od rozdania nagród. Uhonorowano dwie firmy, wyróżniające się najwyższą jakością usług podczas przeprowadzonych audytów. Nagrody w imieniu Inter Cars przekazał dyrektor grupy Bielsko – Tomasz Żak. Ponadto każdy z uczestników otrzymał certyfikat potwierdzający udział w Akademii Menedżera. Zaproszeni goście brali także aktywny udział w konferencji. Największe poruszenie wywołał temat obiekcji, z jakimi mogą spotkać się właściciele warsztatów.
Następne spotkania będą w dużym stopniu praktycznym treningiem odnoszącym się mocno do codziennej pracy. Dzięki temu klienci Inter Cars będą odpowiednio przygotowani, by radzić sobie z różnego rodzaju obiekcjami. Konferencja zakończyła się uroczystą kolacją, po której przyszedł czas na atrakcję wieczoru, czyli występ Kabaretu pod Wyrwigroszem.
Zainteresowanie Akademią Menedżera okazało się na tyle duże, że już wiadomo, iż wystartuje druga edycja szkoleń.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
jaaaaa, 25 października 2016, 0:24 0 0
Yankuuuuu widzę Cię na zdięciu :0
Odpowiedz