Bridgestone otrzymał tytuł Superbrands 2014/2015 – nagrodę przyznawaną najsilniejszym markom na polskim rynku. O sukcesie firmy zdecydowały głosy 15 tysięcy respondentów biorących udział w badaniu konsumenckim oraz eksperci Rady Marek międzynarodowej organizacji The Superbrands Ltd.
Tytuł Superbrands już od ponad 10 lat przyznawany jest najsilniejszym markom funkcjonującym na polskim rynku. Laureaci wyłaniani są w wyniku procesu certyfikacji składającego się z badania konsumenckiego, przeprowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. W Polsce badanie opiera się na próbie ponad 15 tysięcy respondentów oraz na głosowaniu ekspertów Rady Marek międzynarodowej organizacji Superbrands Ltd.
Jest to kolejne wyróżnienie dla Bridgestone w 2014 roku. We wrześniu magazyn Tire Business, po raz szósty z rzędu przyznał japońskiemu koncernowi tytuł największego na świcie producenta opon i wyrobów z gumy. Uznanie ekspertów zdobyły również zimowe opony Bridgestone Blizzak LM001 oraz Firestone Winterhawk 3, które w teście ADAC otrzymały najwyższe oceny.
– „Jesteśmy dumni z zaufania jakim obdarzyli nas polscy konsumenci. To wyróżnienie pokazało, że nasz wkład w rozwój technologii oraz w zwiększanie bezpieczeństwa i komfortu kierowców są przez nich doceniane. Tytuł Superbrands 2014/2015 stanowi również dla nas pozytywną motywację do ciągłego udoskonalania naszych produktów i usług” – powiedziała Anna Paszt Marketing & PR Manager Bridgestone East Region.
Komentarze