Nagroda Superbrands dla Bridgestone

21 listopada 2014, 16:03

Bridgestone otrzymał tytuł Superbrands 2014/2015 – nagrodę przyznawaną najsilniejszym markom na polskim rynku. O sukcesie firmy zdecydowały głosy 15 tysięcy respondentów biorących udział w badaniu konsumenckim oraz eksperci Rady Marek międzynarodowej organizacji The Superbrands Ltd.

Tytuł Superbrands już od ponad 10 lat przyznawany jest najsilniejszym markom funkcjonującym na polskim rynku. Laureaci wyłaniani są w wyniku procesu certyfikacji składającego się z badania konsumenckiego, przeprowadzonego przez instytut  badawczy ARC Rynek i Opinia. W Polsce badanie opiera się na próbie ponad 15 tysięcy respondentów oraz na głosowaniu ekspertów Rady Marek międzynarodowej organizacji Superbrands Ltd.  

Jest to kolejne wyróżnienie dla Bridgestone w 2014 roku. We wrześniu magazyn Tire Business, po raz szósty z rzędu przyznał japońskiemu koncernowi tytuł największego na świcie producenta opon i wyrobów z gumy. Uznanie ekspertów zdobyły również zimowe opony Bridgestone Blizzak LM001 oraz Firestone Winterhawk 3, które w teście ADAC otrzymały najwyższe oceny.

– „Jesteśmy dumni z zaufania jakim obdarzyli nas polscy konsumenci. To wyróżnienie pokazało, że nasz wkład w rozwój technologii oraz w zwiększanie bezpieczeństwa i komfortu kierowców są przez nich doceniane. Tytuł Superbrands 2014/2015 stanowi również dla nas pozytywną motywację do ciągłego udoskonalania naszych produktów i usług” – powiedziała Anna Paszt  Marketing & PR Manager Bridgestone East Region.

Dowiedz się więcej

Bridgestone z nagrodą “Investment of the Year”
Bridgestone z nagrodą “Investment of the Year”

Wydawnictwo biznesowe Warsaw Business Journal Group przyznało firmie Bridgestone nagrodę „Investment of the Year”. Nagroda jest dowodem uznania za inwestycje zrealizowane w dwóch polskich fabrykach. Dzięki wdrożeniu programów rozwojowych w zakładach Bridgestone w Poznaniu i Stargardzie Szczecińskim znacząco wzrosło zatrudnienie i produkcja. Hiroyuki Osaki, dyrektor fabryki i wiceprezes zarządu Bridgestone Poznań, odebrał nagrodę w imieniu […]

Bridgestone z wyróżnieniem od BMW
Bridgestone z wyróżnieniem od BMW

Firma Bridgestone otrzymała nagrodę BMW Supplier Innovation Award 2014 za opracowanie technologii ologic. Rozwiązanie to zastosowano w oponach do elektrycznego BMW i3. Nagrodę z rąk Gerharda Kurza Senior VP Purchasing Driving Dynamics BMW, przyjął podczas oficjalnej uroczystości w Amsterdamie 1 października Franco Annunziato, dyrektor generalny i prezes Bridgestone Europe. – „Jesteśmy bardzo dumni z tego, […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!