Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
14:15 Montaż DKZ w Audi krok po kroku [FILM] 12:06 Jak działają inteligentne pasy bezpieczeństwa? [FILM] 02.07 Wielka Wyprawa Maluchów już na starcie! Wyruszy spod Pałacu Kultury i Nauki. 02.07 Inter Cars przedłuża współpracę z producentem olejów 02.07 Groupauto CEE ma nowego partnera

Toyota

Europejski rynek sprzedaży samochodów na 8% plus

Europejskie Stowarzyszenie Producentów Pojazdów ACEA podało, że europejski rynek samochodowy zakończył luty na 8% plusie. Oznacza to kontynuację trendu wzrostowego z ostatnich miesięcy. W drugim miesiącu roku obywatele Unii Europejskiej kupili ponad 861 tys. nowych samochodów osobowych. Ożywiony ruch panuje także w polskich salonach, z których za sprawą licznych promocji i okienka derogacyjnego w lutym […]

Sprzedaż nowych samochodów osobowych – początek roku na plusie w całej Europie

Jak wynika z najnowszych danych ACEA, pierwszy miesiąc 2014 r., europejski rynek samochodowy zakończył na 5,5% plusie. styczniu Europejczycy kupili blisko 936 tys. nowych samochodów osobowych. W Polsce natomiast z salonów wyjechało o 11% osobówek więcej niż rok temu i ilościowo jest to najlepszy miesięczny wynik od prawie dwóch lat. Piąty miesiąc wzrostu w Unii […]

Ardeca Lubricants – Pure Sport – wyczynowy olej silnikowy

Ardeca Lubricants Polska – wyłączny importer produktów Ardeca Lubricants na Polskę, poinformował o wprowadzeniu nowej linii olejów silnikowych typu Double Ester. W skład linii wchodzą dwa warianty oleju typu Racing – Pure Sports 10w60 i Pure Sports 5w40. Ardeca Racing Pure Sports Pure Sports to wyczynowy olej silnikowy wyprodukowany w oparciu o technologię podwójnych estrów, […]

Sprzedaż nowych samochodów w Polsce w styczniu 2014 r.

Wraz z nowym rokiem, klienci ruszyli do salonów sprzedaży samochodów. W styczniu zanotowano najlepszy wynik sprzedaży od marca 2012 r. Przyczyną wzmożonego popytu jest trwające “okienko derogacyjne”, pozwalające na odliczenie pełnej kwoty podatku VAT od zakupu aut firmowych. Najlepszy styczeń od lat Styczeń był spodziewanie dobrym miesiącem dla dealerów nowych samochodów. Okres pomiędzy zakończeniem obowiązywania […]

Rok 2013 rekordowy dla branży leasingowej

Według danych Związku Firm Leasingowych, branża leasingowa w Polsce zanotowała bardzo dobry rok. Sfinansowano środki trwałe o łącznej wartości 35,3 mld zł, a dynamika rok do roku wyniosła 13%. Był to również wynik o 7% lepszy od poprzedniego rekordu, który padł jeszcze przed kryzysem – w 2008 r. Rok 2013 rokiem leasingu pojazdów Według danych […]

Sprzedaż samochodów osobowych w 2013 r.: Polska na plusie, Europa na minusie

Według danych ACEA, w całym 2013 r. w Europie zostało zarejestrowanych 11,85 mln samochodów osobowych, czyli o 1,7% mniej niż rok temu. To szósty z kolei rok zakończony spadkiem. Lepszym wynikiem może pochwalić się Polska. Nasz kraj pierwszy raz od trzech lat zanotował wzrost. Wzrost sprzedaży na polskim rynku wynosi ok. 6% r/r. Sprzedano prawie […]

Sprzedaż nowych samochodów w Polsce w 2013 r.

Miniony rok był dla polskiego rynku sprzedaży nowych samochodów najlepszy od kilku lat. Dobry wynik przypieczętowała sprzedaż grudniowa – wysoka, mimo zapowiedzi wstrzymania zakupów przez klientów czekających na noworoczne “okienko” odliczania podatku VAT. Klienci nie czekali na "kratkę" W grudniu klienci ruszyli do salonów mimo potwierdzonych informacji o chwilowym powrocie od Nowego Roku przepisów umożliwiających […]

Sprzedaż samochodów osobowych w Polsce i UE – rok 2013 ,,na plusie”

Obywatele Unii Europejskiej kupili w listopadzie 938 tys. nowych samochodów osobowych (dane ACEA), czyli o nieco ponad 1% więcej niż rok temu. W tym samym czasie z polskich salonów wyjechało ponad 240 tys. aut osobowych, czyli o 4% więcej niż rok temu, ale o ponad 8% mniej niż w październiku. Rok 2013 powinien być lepszy […]

Znany dziennikarz motoryzacyjny w reklamie samochodu – przekroczona granica?

Jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich dziennikarzy zajmujących się tematyką motoryzacyjną wystąpił niedawno w kampanii reklamowej producenta samochodów. Reklamy z udziałem dziennikarza mogą budzić kontrowersje wśród odbiorców, także przedstawicieli niezależnego rynku motoryzacyjnego. Eksperci reklamują – nowy trend w mediach? Kampania reklamowa Toyoty, w której główną rolę gra Włodzimierz Zientarski budzi mieszane uczucia w branży motoryzacyjnej. Dotąd […]

Nowy biuletyn produktowy KYB

W najnowszym biuletynie produktowym KYB 2013/17 znalazły się części do pojazdów azjatyckich marek Hyundai, Mazda, Nissan oraz Toyota. Nowości są przeznaczone do samochodów: Hyundai Sonata, Mazda MX-5, Mazda RX-8, Nissan Tiida, Toyota Urban Cruiser, Toyota Yaris.   Więcej informacji znajdą Państwo w biuletynie produktowym. Zobacz biuletyn produktowy KYB 2013/17.