Dobry warsztat to czysta oszczędność

6 października 2010, 0:00


Doświadczony i profesjonalny personel, specjalistycznie wyposażone stanowiska i kompleksowy autoserwis to dla kierowców priorytety w wyborze warsztatu samochodowego. Jakość wykonanych usług nabiera dla właścicieli pojazdów dodatkowego znaczenia zwłaszcza w obliczu nadchodzącej zimy.

Okres jesienno-zimowy to dla właścicieli czterech kółek czas wzmożonych wydatków. Oddając auto na warsztat ufają, że usługa zostanie wykonana przy zachowaniu najwyższych standardów. Właściciele stacji obsługi pojazdów Service Master i Wash Master wiedzą, że dbałość o powierzane przez klientów samochody przynosi rezultaty – Misją firmy jest świadczenie kompleksowych i profesjonalnych usług serwisowych i autokosmetyki . To co nas wyróżnia to szeroki zakres usług motoryzacyjnych, dbałość o czas, jakość i komfort obsługi klienta oraz atrakcyjne promocje sezonowe wsparte korzystnym programem lojalnościowym – mówi Jerzy Horszczaruk, Prezes Zarządu Towarzystwa Inwestycyjnego, właściciela sieci Service Master i Wash Master.

Wysokiej klasy usługi to efekt stale wdrażanych inwestycji. Firma korzysta z projektów unijnych, dzięki którym sieć Service Master i Wash Master rozbudowuje zaplecze technologiczne, a pracownicy biorą udział w szkoleniach i dodatkowych kursach specjalistycznych poszerzając swoją wiedzę i umiejętności. Spółka realizuje m.in. projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego: wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania przedsiębiorstwem klasy ERP wprowadzającego automatyzację procesów B2B. Celem tych działań, jest poprawa relacji z partnerami biznesowymi B2B, szczególnie w zakresie wzajemnej wymiany dokumentów, informacji czy sprawozdań, a w efekcie gwarantuja oszczędności czasu oraz spójność danych. Dla klientów oznacza to profesjonalną usługę wykonaną przy użyciu najnowocześniejszych rozwiązań informatycznych ułatwiających zarządzanie serwisem posiadanych samochodów.

W szerokiej ofercie stacji Service Master i Wash Master – oprócz napraw, przeglądów i obsługi samochodów – znajdują się myjnie tunelowe i ręczne, wykonujące m.in.: czyszczenie i konserwację tapicerki samochodowej, polerowanie i nakładanie powłok ochronnych lakieru. Dzięki wyposażeniu w nowoczesne urządzenia, wyszkolonemu personelowi oraz wykorzystaniu najnowszych technologii, usługi autokosmetyki Wash Master gwarantują najlepszą jakość i oszczędność czasu, np.: przejazd przez myjnię tunelową zajmuje jedynie 4 minuty przy zachowaniu wysokiej skuteczności mycia.

W ramach przygotowań pojazdów do zimy sieć Service Master i Wash Master oferuje swoim klientom – zarówno indywidualnym, jak i biznesowym – pakiet usług sezonowych oraz atrakcyjne promocje. Kierowcy mogą skorzystać z napraw mechanicznych, sprzedaży, wymiany i przechowalni opon a także kompleksowego mycia i sprzątania samochodów. Sieć utworzyła również specjalny program z myślą o klientach firm flotowych i partnerach B2B, którzy dzięki zautomatyzowanemu systemowi zarządzania mogą korzystać z kompleksowych usług motoryzacyjnych we wszystkich obiektach sieci w całej Polsce mając pełną informację o wykonywanych usługach.

Weź biznes na warsztat

Sieć Service Master i Wash Master realizując założoną strategię rozwoju sieci poszukuje także partnerów– menedżerów zainteresowanych branżą motoryzacyjną, chcących prowadzić swój biznes w tej branży. Sieć stawia bowiem na rozwój poprzez zarządzanie agencyjne. Proponowany koncept agencyjny to alternatywa dla tych, którzy marzą o własnym biznesie, ale nie posiadają wystarczających nakładów finansowych na zbudowanie swojej firmy od podstaw. W ramach współpracy partnerzy-agenci sieci obejmą w zarządzanie, w pełni wyposażone obiekty z zapleczem technicznym, technologicznym i personalnym , o wartości ponad 1,5 mln zł każdy. Agenci mogą liczyć również na wsparcie, doświadczenie, know-how oraz klientów, detalicznych

i instytucjonalnych znajdujących się obecnie w bazie firmy.

Więcej informacji na www.washmaster.pl

Sieć Service Master i Wash Master funkcjonuje od 2007 roku. Obecnie spółka posiada 8 obiektów własnych, których dotychczasowy rozwój umożliwia przekazanie ich w ręce Agentów. Stacje zlokalizowane są w Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Rybniku, Ząbkach (k. Warszawy) oraz w Zabrzu. Wszystkie stacje sąsiadują z obiektami Makro Cash & Carry i stacjami Lukoil. Docelowo firma Service Master i Wash Master planuje rozbudowę swojej sieci przez wdrożenie franczyzowego systemu zarządzania

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 7 października 2010, 0:00 0 0

Washmaster dalej promuje swój pomysł, który można uznać za świetny start dla wielu ludzi.

Odpowiedz