Charakterystyka nowych smarów Valvoline

, 9 kwietnia 2003, 0:00

Multi-Purpose Grease
Litowy, stabilny mechanicznie i łatwo pompowalny smar oferujący maksymalną ochronę przed zużyciem. Temperatura kroplenia smaru przewyższa 280 stopni C.Idealny do smarowania ciężko obciążonych łożysk wszelkiego typu oraz innych elementów i układów pojazdów przemysłowych, górniczych, rolniczych i samochodowych pracujących w wysokich temperaturach. Zapewnia doskonałe smarowanie nawet w najcięższych warunkach eksploatacyjnych.

Lithium No. 2 EP Grease
Wytrzymujący wysokie naciski, wielozadaniowy smar litowy stworzony specjalnie do smarowania elementów i układów pojazdów przemysłowych, rolniczych i samochodowych. Smar ma kolor jasnobrązowy, jest stabilny mechanicznie i łatwo pompowalny w niskich temperaturach dzięki miękkiej konsystencji.


Moly-Fortified MP Grease
Smar litowy zawierający dwusiarczek molibdenu, modyfikatory tarcia oraz specjalne dodatki chroniące przed zużyciem ciernym nawet w ekstremalnych warunkach. Przeznaczony jest do smarowania przegubów, zwrotnic, łożysk, wałów i innych mechanizmów. Znajduje zastosowanie w wszelkiego typu pojazdach, wózkach widłowych oraz sprzęcie przemysłowym (dźwigi, suwnice itp.).


Semi Fluid Grease
Smar z zagęszczaczem litowym o półpłynnej konsystencji przeznaczony do smarowania łożysk, zamkniętych przekładni przemysłowych i centralnych układów smarowania, dla których specyfikuje się smar półpłynny. Stosowany jest także w pojazdach ciężarowych i przemysłowych z automatycznym systemem smarowania. Jest odporny na wysokie ciśnienie, stabilny mechanicznie i łatwo pompowalny w niskich temperaturach.

Komentarze

Brak komentarzy