NSK na targach Automechanika 2016

, 27 października 2016, 8:32

Firma NSK po raz pierwszy wzięła udział w targach Automechanika we Frankfurcie. Firma wykorzystała swoją obecność na imprezie wystawienniczej, aby przekazać ważną wiadomość swoim klientom – komponenty, takie jak łożyska piast kół, będą obecnie dostępne na niezależnym rynku części samochodowych.

Według zapewnień NSK, produkty które zostały wprowadzone na rynek pod nową marką ProKIT będą oferować tę samą jakość, którą NSK dostarcza swoim wieloletnim klientom OEM.

Paul Cranston, dyrektor nowej jednostki biznesowej Automotive Aftermarket w NSK Europe, przedstawia bardzo pozytywną konkluzję związaną z debiutem firmy na targach:

– „Na wystawie mieliśmy dużo spotkań z obecnymi oraz potencjalnymi klientami, dzięki czemu uzyskaliśmy wiele informacji zwrotnych, które pomogą nam w dalszym rozwoju oferty”

Liczba gości odwiedzających stoisko NSK przekroczyła oczekiwania firmy:

– „Oprócz klientów z którymi odbyliśmy wcześniej uzgodnione spotkania, stoisko odwiedziło wielu dystrybutorów wyrażających zainteresowanie współpracą, którzy chcieli dokładnie poznać nasze cele i strategię. Odwiedzający przybyli z Niemiec i innych krajów europejskich, a także z dalszych regionów, takich jak Brazylia i Izrael”.

NSK podkreśla, że pierwszy udział w tego typu targach branżowych był udaną publiczną prezentacją oferty nowego oddziału firmy. W nadchodzących tygodniach i miesiącach spółka będzie oczekiwać wzmocnienia istniejących relacji, poszerzenia dostępnego portfolio produktów i rozpoczęcia współpracy biznesowej z nowymi partnerami z rynku IAM rozciągającego się od Rosji do Europy Zachodniej.

Więcej informacji na stronie www.nsk-autoaftermarket.com

Dowiedz się więcej

NSK z internetowym serwisem dla aftermarketu
NSK z internetowym serwisem dla aftermarketu

W czasie trwania targów Automechanika 2016 firma NSK uruchomiła stronę dla niezależnego rynku samochodowego. Debiut internetowego serwisu informacyjnego wspiera wejście firmy na aftermarket. Strona dostępna obecnie w wersji angielskiej i niemieckiej (wersja francuska i rosyjska pojawią się przed końcem 2016 r.) oferuje możliwość zapoznania się z ofertą NSK dla warsztatów i hurtowników, obejmującą produkty i […]

Nowa strategia firmy NSK dla aftermarketu
Nowa strategia firmy NSK dla aftermarketu

Jakiś czas temu pisaliśmy o wejściu firmy NSK na niezależny rynek części samochodowych (IAM). Aby zapewnić uzyskanie optymalnych udziałów rynkowych, spółka NSK opracowała uporządkowaną strategię wejścia na aftermarket, która ma zapewnić partnerom firmy i właścicielom warsztatów osiągniecie większej wydajności, zyskowności i efektywności. Firma NSK jest przekonana, że istnieją dobre prognozy wzrostu dla rynku IAM, zwłaszcza […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!