Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
22.11 Niespodziewane zmiany w “koszyku inflacyjnym” części samochodowych. Z czego wynikają? 22.11 5 typowych błędów – podczas wymiany świec zapłonowych 22.11 Za nami XIX Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego 22.11 Szkolenie online: “MAHLE – warsztat przyszłości” 21.11 Hankook kupuje koreańskiego producenta części samochodowych

Końcówki i drążki kierownicze

Porady techniczne ZF Aftermarket: Wymiana pompy wspomagania układu kierowniczego

Układ wspomagania elektrohydraulicznego (EHPS) to system, który łączy w sobie zalety wspomagania hydraulicznego z możliwością precyzyjnego i zmiennego – w zależności od potrzeb – jego sterowania za pomocą jednostki elektronicznej.

Uszkodzone łożysko w kole. Przyczyny usterki i diagnostyka

Łożyska w kole to elementy, które powinny wytrzymać cały okres eksploatacji samochodu. W rzeczywistości, istnieje wiele czynników, które negatywnie wpływają na ich trwałość. Jak sprawdzić łożysko w kole? Jakie są objawy ich uszkodzenia?

MOOG prezentuje nową technologię i zwiększa możliwości produkcyjne w Europie

Należąca do Federal-Mogul Motorparts marka MOOG podczas targów Automechanika Frankfurt zaprezentowała nową identyfikację wizualną oraz kilka istotnych zmian dotyczących produkcji części do układu kierowniczego i zawieszenia.

Delphi Technologies przedstawia nową ofertę tulei metalowo-gumowych

W ostatnim czasie firma Delphi Technologies wprowadziła do oferty dedykowanej na rynek części zamiennych nowe tuleje zawieszenia, które rozszerzają istniejącą ofertę o 111 dodatkowych numerów referencyjnych. W skład oferty wchodzą zarówno tuleje metalowo-gumowe, tuleje wahacza jak i zestawy naprawcze wahacza, śruby czy poduszki silnika.

Szybsza i kompleksowa obsługa układów kierowniczych

Firma Delphi Technologies pomaga warsztatom podnieść wydajność, wprowadzając na rynek rozwiązanie umożliwiające szybszą i kompleksową obsługę układów kierowniczych.

Co wiesz o tulejach znajdujących się w pojazdach?

Czym są i w jaki sposób produkuje się tuleje zawieszenia? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej.

Nowe oblicze Delphi na targach Automechanika

Firma Delphi Technologies wybrała targi Automechanika Frankfurt, aby zaprezentować swoją nową strategię dla rynku części zamiennych, powstałą po oddzieleniu spółki od Delphi Automotive w grudniu 2017 roku.

SKF na targach Automechanika 2018

SKF na targach Automechanika 2018 we Frankfurcie zaprezentowało m.in. rozwiązania z zakresu łożysk kulowych.

Zrównoważona mobilność według ZF

„Vision Zero“ koncernu ZF nabiera wyraźnych kształtów także na polu aftermarketowym. Założeniem projektu jest świat bez emisji i wypadków. 

Drążki kierownicze i ich końcówki są podatne na zużycie eksploatacyjne. Te elementy układu kierowniczego trzeba okresowo wymieniać. Sama wymiana nie sprawia kłopotu w przypadku większości konstrukcji. Drążki są odpowiedzialne za przekazywanie ruchu pomiędzy zwrotnicami kół. Ich awarie mogą doprowadzić do powstania luzów w układzie kierowniczym. Skutkuje to pogorszeniem zbieżności przednich kół pojazdu i osłabia precyzję prowadzenia. W tej kategorii dowiesz się więcej o drążkach kierowniczych i końcówkach drążków, ich wymianie oraz producentach.