Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
12:06 Jak działają inteligentne pasy bezpieczeństwa? [FILM] 02.07 Wielka Wyprawa Maluchów już na starcie! Wyruszy spod Pałacu Kultury i Nauki. 02.07 Inter Cars przedłuża współpracę z producentem olejów 02.07 Groupauto CEE ma nowego partnera 02.07 Szkolenia Marelli – wakacje i wrzesień 2024

Końcówki i drążki kierownicze

Jak przebiega regeneracja przekładni kierowniczych?

Przy zaangażowaniu stosunkowo niewielkich nakładów pracy i kilku podzespołów możemy zmienić złom zalegający w naszym magazynie w nową część i przyzwoitą marżę. W tym artykule specjaliści marki EMMETEC postarają się przybliżyć proces regeneracji hydraulicznie wspomaganych układów kierowniczych.

Techniczna strona driftingu – wywiad z Rafałem Podbielskim

Rafał Podbielski jeździ profesjonalnie w drifcie, posiada licencję driftingową FIA, startuje w Driftingowych Mistrzostwach Polski i Mistrzostwach Europy Centralnej CEZ. Na co dzień zaś prowadzi swój własny warsztat samochodowy. Sam przebudował i udoskonalał swoje driftowozy.

Więcej niż połowa aut w Polsce powinna trafić do warsztatu?

Polscy kierowcy wciąż zaniedbują bieżące czynności związane z utrzymaniem pojazdów, wpływające na stan techniczny ich samochodów – wynika z badań przeprowadzonych w ramach akcji ProfiAuto PitStop.

Pasek osprzętu od JapanpartsGroup

Pasek osprzętu przenosi ruch obrotowy koła pasowego wału silnika na koła pasowe różnych urządzeń pomocniczych, takich jak sprężarka klimatyzacji, alternator czy pompy wspomagania układu kierowniczego i pompy wody. W przypadku uszkodzenia paska osprzętu zostaje zakłócona praca wszystkich wymienionych urządzeń, co powoduje ryzyko wystąpienia poważnych strat.

Mechanicy sprawdzili stan techniczny aut w Polsce

Polscy kierowcy wciąż zaniedbują bieżące czynności związane z utrzymaniem pojazdów, wpływające na stan techniczny ich samochodów – wynika z badań przeprowadzonych w ramach akcji ProfiAuto PitStop.

Wyniki konkursu MOOG

MOOG wprowadza ważne zmiany w produkcji części do układu kierowniczego i zawieszenia oraz otwiera nową fabrykę w Europie. Właśnie tym zmianom poświęcony był nasz konkurs. Wiemy już do kogo trafią nagrody ufundowane przez Federal-Mogul Motorparts.

Nowy klucz udarowy Ingersoll Rand w ofercie IQV20 Series

Ingersoll Rand wprowadził nowy półcalowy klucz udarowy W7152 do swojej oferty narzędzi akumulatorowych IQV20 Series.

Nowości w ofercie WRC

Importer marki WRC  poszerzył swoją ofertę. Tym razem asortyment został wzbogacony o pompy wspomagania układu kierowniczego do samochodów marki VOLVO.

Lemförder rozszerza portfolio elementów zawieszenia i układu kierowniczego

W ostatnich tygodniach oferta produktów Lemförder została poszerzona o 60 referencji wahaczy poprzecznych do wielu modeli samochodów osobowych z segmentu premium tj. Range Rover, Land Rover Discovery, Jaguar XF, XJ, S-Type i F-Type. 

Porady techniczne ZF Aftermarket: Wymiana pompy wspomagania układu kierowniczego

Układ wspomagania elektrohydraulicznego (EHPS) to system, który łączy w sobie zalety wspomagania hydraulicznego z możliwością precyzyjnego i zmiennego – w zależności od potrzeb – jego sterowania za pomocą jednostki elektronicznej.

Drążki kierownicze i ich końcówki są podatne na zużycie eksploatacyjne. Te elementy układu kierowniczego trzeba okresowo wymieniać. Sama wymiana nie sprawia kłopotu w przypadku większości konstrukcji. Drążki są odpowiedzialne za przekazywanie ruchu pomiędzy zwrotnicami kół. Ich awarie mogą doprowadzić do powstania luzów w układzie kierowniczym. Skutkuje to pogorszeniem zbieżności przednich kół pojazdu i osłabia precyzję prowadzenia. W tej kategorii dowiesz się więcej o drążkach kierowniczych i końcówkach drążków, ich wymianie oraz producentach.