Kajetan Kajetanowicz w nowej kampanii reklamowej Delphi Technologies

3 czerwca 2019, 12:07

Seria trzech krótkich spotów podkreśla rygorystyczne podejście firmy do testowania swoich produktów w celu zapewnienia ich wysokiej jakości.

Z dniem 4 czerwca Delphi Technologies, światowy dostawca rozwiązań motoryzacyjnych i usług dla segmentu aftermarket, uruchomi nową kampanię reklamową w kanałach cyfrowych w Polsce i w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Główną rolę odegra w niej trzykrotny Rajdowy Mistrz Europy, Kajetan Kajetanowicz. Trzy humorystyczne filmy w kreatywny sposób zaprezentują jakość produktu, poprzez poddanie go rygorystycznym testom, które dotyczą każdej części Delphi Technologies. Reklamy stanowią część szerszej współpracy z wieloletnim ambasadorem marki, Kajetanem Kajetanowiczem i mają na celu zwiększenie świadomości marki oraz znajomości oferty Delphi Technologies wśród większego grona odbiorców.

Podczas trzech 30-sekundowych filmów można zobaczyć Kajetanowicza poszukującego mniej konwencjonalnych sposobów badania jakości produktów Delphi Technologies. Przykładem tego jest podgrzewnie palnikiem gazowym tarczy hamulcowej lub wykonywanie ćwiczeń na atlasie za pomocą wahacza. Wszystko tylko po to, by ostatecznie dowiedzieć się, że firma już przeprowadziła testy – setki tysięcy razy, zachowując przy tym najwyższe standardy OE.

„Potraktowanie testów części samochodowych z przymrużeniem oka sprawiło, że wszyscy na planie mieli dużo zabawy. Atmosfera była niesamowita. Praca z firmą, która ma tyle energii i dąży do doskonałości we wszystkim co robi, jest wyróżnieniem. Dlatego jestem pewien, że filmy spodobają się wszystkim moim fanom i osobom związanym ze światem motorsportu” – mówi Kajetan Kajetanowicz.

Kampania cyfrowa będzie uruchomiona w pierwszej kolejności w Polsce, a od jesieni także na innych kluczowych rynkach w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma wykorzysta do tego celu zarówno swoje kanały, jak również najpopularniejsze platformy takie jak YouTube, Facebook czy Google Display, reklamy pomogą zwiększyć świadomość marki oraz zaangażowanie we wszystkich sektorach – od dystrybutorów i warsztatów po kierowców samochodów i miłośników motoryzacji. Będzie ona również dostępna podczas pokazów i imprez przygotowanych z myślą o klientach, w tym zbliżających się targów ProfiAuto Show, które odbędą się w dniach 8-9 czerwca w Katowicach.

„Mimo że kampania jest nieco żartobliwa, nasze podejście do testowania absolutnie takie nie jest. W rzeczywistości jest to całkowite przeciwieństwo. Wszystkie nasze części poddawane są surowym testom w zakresie wymiarów, zastosowanych materiałów, trwałości i wydajności. Fakt ten sprawia, że nie tylko wyglądają jak podzespoły OE, ale także działają tak samo za każdym razem – niezależnie od tego, czy będą to hamulce, układ kierowniczy, klimatyzacja, układ zapłonowy, zarządzanie silnikem czy układy wtrysku Diesla i benzyny”- podsumowuje Piotr Podrazka, Marketing Manager w Europie Środkowo-Wschodniej – Delphi Technologies Aftermarket.

Głosu lektora w filmach użyczył Mirosław Zbrojewicz, polski aktor, najbardziej znany z takich filmów jak: „Chłopaki nie płaczą” (jako gangster „Grucha”), „Sztos 2”, „E=mc²”, a także twórczości teatralnej i telewizyjnej.

Śledź Delphi Technologies w mediach społecznościowych: Facebook, YouTube, Instagram.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!