Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
25.12 Alfa e-Parts poszerza ofertę o nowe produkty i przekracza 6500 pozycji w katalogu 24.12 Rynek samochodów elektrycznych w Polsce: szanse i wyzwania dla dealerów 24.12 “Kodeks Dobrej Komunikacji”: nowy pomysł marki FORVIA. To odpowiedź na zmiany na rynku pracy. 24.12 Niemiecka Nagroda Przyszłości dla twórców rewolucyjnej technologii Digital Light 24.12 Jaguar F-Pace. Co sprawdzić przed zakupem i co wymienić po?

Czujniki

Szkolenia BETiS: październik 2024

BETiS zaproponowało terminy szkoleń na kolejny miesiąc. W poniższej tabelce opisano, jakie szkolenia są dostępne na październik.

Debiut światowej firmy na Automechanika Frankfurt

PHINIA Inc. – firma specjalizująca się w dziedzinie systemów paliwowych, systemów elektrycznych i produktów aftermarketowych, weźmie udział w największym wydarzeniu branżowym – Automechanika Frankfurt – które odbędzie się w Messe Frankfurt w dniach 10–14 września 2024 roku.

Szkolenia BETiS: wrzesień 2024

Przedstawiamy poniżej szkolenia firmy BETiS na wrzesień 2024.

Dr.Motor Automotive na targach Automechanika 2024

Dr.Motor Automotive jest kolejną marką, która zachęca do odwiedzenia jej stanowiska na targach Automechanika 2024 we Frankfurcie.

Volkswagen Golf V nie odpala – potencjalna przyczyna

W niektórych egzemplarzach Volkswagena Golfa V z silnikiem 1.9 TDI występują trudności z uruchomieniem silnika, niezależnie od jego temperatury. Jedną z możliwych przyczyn może być uszkodzony czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym.

Regeneracja pasów bezpieczeństwa po wypadku – jak przebiega i ile kosztuje?

Każde współczesne auto wyposażone jest w system bezpieczeństwa biernego SRS, który wykorzystuje pasy bezpieczeństwa z napinaczami pirotechnicznymi. Jeśli doszło do wypadku, uszkodzeniu ulega jednorazowy pirotechniczny napinacz,  zwijacz pasa, zwany popularne młynkiem i tzw. dopinacz (nie stosowany we wszystkich autach). Aby pasy znów mogły działać, trzeba je wymienić lub naprawić. Na rynku funkcjonują firmy, które zajmują […]

Renault Zoe – co się psuje w popularnym elektryku? Co sprawdzić przed zakupem, co wymienić po?

Renault Zoe to bardzo popularny miejski samochód elektryczny. We Francji ten model absolutnie zdominował swój segment rynku i utrzymuje podium najlepiej sprzedającego się samochodu elektrycznego w historii. Czy pomimo tego właściciele mają powody do narzekania? Sprawdziliśmy, czy Zoe to auto awaryjne i co może się w nim zepsuć.

Ta grupa podzespołów jest jedną z najważniejszych w rozwoju współczesnej motoryzacji. Samochody starszej generacji nie korzystały z czujników, z czasem w nowoczesnych modelach pojawiało się ich kilka, obecnie w przypadku pojazdów segmentu premium mówimy już o kilkuset czujnikach, zamontowanych na pokładzie. Czujniki ciśnienia, temperatury, położenia wału czy parkowania są najczęściej poszukiwane przez mechaników i kierowców. W tej kategorii znajdziesz informacje techniczne na temat czujników, instrukcje ich demontażu i montażu, poznasz ich aktualną ofertę rynkową.