Nissens wdrożył do oferty nową linię produktową – przepustnice powietrza. Oferta obejmuje auta osobowe oraz dostawcze. Produkty są w 100% nowe, bez elementów z regeneracji, fabrycznie skalibrowane. Zakres oferty na chwilę obecną pokrywa 280 nr OE i będzie dalej rozszerzany o nowości.
ZASADA DZIAŁANIA
Przepustnica jest montowana pomiędzy filtrem powietrza a kolektorem dolotowym. Naciśnięcie pedału przyspieszenia powoduje obrócenie klapki przepustnicy o odpowiedni kąt, zapewniający odpowiedni przepływ powietrza do silnika. Podzespół ten jest częścią układu dolotu powietrza i w silnikach benzynowych (w dużym skrócie) dostosowuje płynnie dopływ powietrza do silnika w oparciu o sygnał z pedału przyspieszenia. W silnikach diesla przepustnica pełni rolę głównie zaworu delikatnie gaszącego silnik, poprzez odcięcie dopływu powietrza, a także zwiększa podciśnienie zasysające spaliny z zaworu EGR.
NOWOCZESNA KONSTRUKCJA
Większość przepustnic Nissens sterowana jest silnikami na prąd stały, niektóre posiadają dodatkowe sterowanie mechaniczne. W danym podzespole mogą być zamontowane nawet trzy czujniki położenia oraz czujnik temperatury. Niektóre konstrukcje posiadają przyłącze układu podciśnienia. Wybrane przepustnice wyposażone są płaszcz wodny, w celu regulacji ich temperatury pracy.
NAJWYŻSZA JAKOŚĆ NISSENS
Przepustnice są projektowane, wytwarzane i testowane zgodnie z najwyższymi standardami jakości Nissens. Produkty są dokładnie testowane w ramach kompleksowych testów ich prawidłowej pracy, testów wytrzymałości na wysokie temperatury, testów korozji oraz trwałości – wszystko po to, aby zapewnić długą i bezawaryjną pracę produktu.
NISSENS FIRST FIT
Większość przepustnic dostarczanych jest w kartonie razem ze wszystkimi niezbędnymi o-ringami, zaciskami i uszczelkami, które są potrzebne do szybkiego i bezproblemowego montażu.
PRZYKŁADOWE REFERENCJE
Większość przepustnic powietrza jest już dostępna w sprzedaży. Przykładowe referencje przepustnic Nissens, ich zastosowanie oraz wybrane nr OE:
- 955053 – Grupa VAG, silniki 2.0 TDI, OE: 03L128063AC, 03L128063G, 03L128063K,03L128063R, 03L128063T
- 955199 – Ford Focus, C-Max, Galaxy, Mondeo, S-Max, silniki 1.8 / 2.0 benzyna: OE:
4M5G9F991DB, 4M5G9F991DC, 4M5G9F991EA, 1252882, 1330253 - 955096 – Renault, Dacia, Opel, silniki 1.4 / 1.6 / 1.8 / 2.0 benzyna, 4410221, 91159951, 93160202, 8200051274, 8200123061.
Dobór oraz szczegółowe zastosowanie wg katalogu online Nissens na stronie: www.nissens.com.pl
Komentarze