Praktyczne wykorzystanie urządzeń diagnostycznych, jakimi są testery czy skanery diagnostyczne, pokazuje, że nie tylko funkcje diagnostyczne urządzenia mają znaczenie. Równie ważny jest zakres diagnozowanych pojazdów jak i opisy systemów elektroniki wraz ze schematami elektrycznymi.
Texa daje swoim klientom jeszcze więcej możliwości: wsparcie w diagnozowaniu usterek oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów. Funkcje te dostępne są poprzez usługę Call Center zawierającą szeroki zakres biuletynów informacyjnych oraz rozwiązanych problemów, w których można znaleźć związane z nimi kody usterek oraz gotowe opisy procedur postępowania jako podpowiedzi – dokumentacja ta cały czas powiększa swoje zasoby oferując obecnie kilkanaście tysięcy pozycji. Informacje te powstają na podstawie zgłoszeń, które codziennie napływają do Centrów Pomocy Technicznej TEXA. TEXA Poland z siedzibą w Krakowie, również świadczy tego typu wsparcie techniczne dla posiadaczy urządzeń TEXA. Użytkownicy testerów diagnostycznych mają również możliwość samodzielnego korzystania z zasobów informacyjnych serwerów TEXA, z poziomu swojego urządzenia. Wystarczy posiadać dostęp do Internetu oraz wykupioną usługę Call Center.
TEXA poszerzyła gamę testerów z własnym wyświetlaczem o najnowsze urządzenie diagnostyczne serii AXONE, tworząc jednocześnie pierwszy tester, którego systemem operacyjnym jest Android. Urządzenie, o którym mowa to AXONE S, które w połączeniu z Navigatorem NanoS oraz modułem TPS umożliwia diagnostykę systemów elektroniki w samochodach osobowych oraz odczytywanie i programowanie czujników ciśnienia w ogumieniu: TPMS. Axone S jest standardowo wyposażone w oprogramowanie diagnostyczne Fast Fit, które przeznaczone jest dla warsztatów szybkiej obsługi, specjalizujących się w wykonywaniu przeglądów, szybkich napraw, wymianie ogumienia, ustawianiu geometrii kół, wymianie akumulatorów itd. Axone S może oczywiście zostać rozbudowane do pełnego oprogramowania diagnostycznego IDC4 CAR, które umożliwia diagnostykę wszystkich systemów elektroniki w samochodzie; opcjonalnie klienci mają również możliwość poszerzenia oprogramowania o diagnostykę motocykli (IDC4 BIKE). Funkcje związane z obsługą systemów TPMS realizowane są z poziomu gniazda diagnostycznego pojazdu, umożliwiając pełny dostęp do informacji oraz regulacji i programowań, a poprzez moduł TPS bezpośredni odczyt informacji z czujnika pojazdu oraz konfigurację i programowanie nowego czujnika OEM lub uniwersalnego. Pełna opcja Axone S Car wraz z obsługą czujników TPSM to koszt poniżej 2000 Euro.
Podążając w kierunku rozbudowy możliwości urządzeń, TEXA otworzyła nową funkcję TPS również dla posiadaczy urządzeń AXONE4 Mini Car oraz AXONE4 CAR. Klienci posiadający te urządzenia mają możliwość zakupu samego modułu TPS, który w połączeniu z nową wersją oprogramowania diagnostycznego IDC4 CAR (od v56 dla AXONE4 oraz od v58 dla AXONE4 Mini) rozszerza funkcje o programowanie czujników TPMS jednocześnie udostępniając informacje w formie biuletynów, na temat samych czujników OEM jak i odpowiednich czujników uniwersalnych, łącznie z opisami procedur ich manualnego dostosowania.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 19 lutego 2015, 10:04 0 0
Miałem opla Corsę 1,2 i 59 kW z 2007 r TWINPORT rozkodowało się immo które z tych waszych cudów maszyn komputerów diagn... jest w stanie zakodować immo wszystkie te maszynki to tylko w większości służą do kasowania błędów i inspekcji ale to dopiero póżniej to odkryjecie po rozmowie tym cudownym panem który wam sprzedał takie urządzenia że to nie jest serwisówka tylko uniwersalne urządzenie czyli do wszystkiego i niczego POZDRAWIAM Robert S
Odpowiedz
zjadacz chleba, 23 lutego 2015, 23:29 0 0
Tak i następne pudełko do dojenia kasy z warsztatów. A ile ono potrafi że cho cho, a ile rocznie abonamentu żeby być na bieżąco że cho cho, a ile trzeba mieć tych pudełek żeby, być uniwersalnym i wielo markowym warsztatem jak w założeniu producenci mają, że cho cho i to wszystko razy wysokość tych abonamencików i wychodzi wielkie zero ale dla warsztatu. Sąsiad za płotem z pewnego portalu kupił za 50zł i robi diagnostykę znajomym za piwko i bez kosztów i się tylko śmieje jaki to ja naiwniak i dam się naciągać na te piękne ładne pudełeczka pełne obietnic co to one nie mogą,
Odpowiedz