Aktualizacja oprogramowania IDC4 CAR 57

, 28 stycznia 2015, 15:10

Najnowsza aktualizacja oprogramowania IDC4 CAR 57, po raz kolejny, oferuje wiele nowości w zakresie diagnostyki, udostępnia mechanikom najnowocześniejsze narzędzia oraz informacje techniczne, niezbędne w codziennych czynnościach warsztatowych.

Wersja IDC4 CAR 57 obejmuje ponad 18 000 nowych opcji diagnostycznych dla najważniejszych marek samochodów na rynku, wśród których znajdują się: ALFA ROMEO, AUDI, BENTLEY, CHEVROLET, CHRYSLER, DODGE, FORD, HYUNDAI, JEEP, KIA, LAMBORGHINI, LANCIA, LAND ROVER, MERCEDES-BENZ, MINI, NISSAN, OPEL (GM), PORSCHE, RENAULT, SEAT, SKODA, SSANGYONG, VOLVO.

Poniżej wybrane nowości z zakresu funkcji diagnostycznych zawartych w tej wersji oprogramowania CAR. Obejmują one najczęściej stosowane funkcje wyszukiwane przez warsztaty i są dedykowane do najpopularniejszych marek na rynku:

Nowe funkcje Supercar

W kategorii Supercar, wprowadzono ważne udoskonalenia w zakresie systemu automatycznej skrzyni biegów dla marki Lamborghini, a szczególnie w modelach Gallardo i Murciélago:

  • LAMBORGHINI: Gallardo [03>12] 5.0i V10 Kat, Gallardo [05>12] Spider 5.0i V10 Kat; Murcièlago [02>] 6.2i V12 Kat, Murcièlago [04>] Roadster 6.2i V12 Kat, 6.5i V12 Kat
  • CHEVROLET: Corvette Convertible [14>] (C7); Coupè [14>] (C7) 6.2i V8 Kat
  • BENTLEY: Mulsanne [11>] 6.8i V8 Kat

 

Nowe regulacje

  • CHEVROLET: Malibu [12>] 2.0 16v D, 3.0i V6 Kat.
  • JEEP: Cherokee [14>] (KL) 3.2i V6 Kat 4WD; Grand Cherokee [13>] (WK2) Restyling 3.0V6 TD 4WD.
  • OPEL (GM): Astra-J [09>] 1.3 16v CDTI/ecoFLEX, 1.4i 16v Kat/ecoFLEX; Insignia [08>] Sedan 2.8i Turbo Kat 4×4 OPC, Station Wagon 1.4i Turbo Kat ecoFLEX; Meriva-B [10>] 1.3 16v CDTI/ecoFLEX; Mokka [12>] 1.4i 16v Turbo Kat.

 

Wspomaganie jazdy

  • AUDI: A4 [07>] (8K2) 1.8i TFSI Kat, 1.8i TFSI Kat quattro, 2.0 16v TDI, 2.0i TFSI Kat quattro; A6 [13>] (4GH) Avant Allroad 3.0i V6 24v TFSI Kat quattro; RS4 [13>] (8K5) Avant 4.2i V8 Kat quattro; S4 [08>] (8K2) 3.0i V6 24v TFSI Kat quattro.
  • BMW: i3 [13>] (I01) electric; i8 [14>] (I12) 1.5i Turbo Kat eDRIVE.
  • LAND ROVER: Range Rover Sport I [09>13] Restyling 4.4 TDV8, 5.0i V8 Kat AWD.
  • VOLKSWAGEN: Tiguan [07>] (5N1) 1.4i 16v TSI Kat 4Motion.
  • VOLVO: S60 II [10>] 1.6 D2 DRIVe; V40 [12>] 1.6 D2; 2.0 D3; XC60 [09>] 2.4 D5 AWD; 3.2i Turbo Kat AWD.

 

Reset przeglądu

  • ALFA ROMEO: Giulietta [10>] (940) 1.4i 16v Turbo Kat, 1.4i 16v Turbo Kat GPL, 1.4i 16v Turbo MultiAir Kat, 1.750i 16v TBi Kat 2.0 16v JTDm.
  • SKODA: Citigo [12>] (NF1) 1.0i Kat CNG; Octavia [13>] (5E3) 1.4i TSI Kat CNG;
  • VOLKSWAGEN: Golf VII [12>] (5G1) 1.4i 16v TGI Kat BlueMotion Bi-Fuel; Up! [11>] (121) 1.0i Kat BlueMotion CNG.
  • DODGE: Durango [11>] (WD) 5.7i V8 Kat; RAM 1500 [11>] (DS) 3.6i V6 Kat.
  • JEEP: Grand Cherokee [13>] (WK2) Restyling 5.7i V8 Kat 4WD; Wrangler [07>] (JK) 2.8 CRD 4WD.
  • KIA: Sorento II [09>] (XM) 2.4i 16v Kat GPL 4WD, 3.5i V6 Kat
  • MINI: Mini (R55) [07>] Clubman Cooper 1.6i 16v Kat, Clubman Cooper D 1.6 TD; Mini (R55) [09>] Clubman One 1.4i Kat; Mini (R57) [09>] Cabrio Cooper 1.6i 16v Kat.
  • SEAT: Leon [12>] (5F1) 1.2i 16v TSI Kat, 2.0i 16v TSI Cupra Kat.
  • SSANGYONG: Korando [13>] Turismo 2.0 e-Xdi 4WD; Rexton III (W) [13>] 2.0 Xdi; Rodius [13>] 2.0 Xdi; Stavic [13>] 2.0 Xdi.

 

Hamulec postojowy

  • JEEP: Cherokee [14>] (KL) 2.0 MJ, 3.2i V6 Kat 4WD
  • KIA: Cadenza [10>] (VG) 2.4i Kat.
  • LAND ROVER: Range Rover Evoque [11>] 2.0i Si4 Kat, 2.2 eD4.
  • REGENERACJA FAP
  • ALFA ROMEO Mito [08>] 1.3 16v JTDm-2; JEEP Grand Cherokee [13>] Restyling 3.0 V6 TD 4WD; PEUGEOT 207 [06>] 1.6 16v HDI, CC 1.6 16v HDI, Station Wagon 1.6 16v HDI; VOLVO V60 [13>] Plug-In Hybrid 2.4 D6 AWD.

 

Kodowanie kluczy

  • ALFA ROMEO Giulietta [10>] 1.4i 16v Turbo Kat, 1.4i 16v Turbo Kat GPL, 1.4i 16v Turbo MultiAir Kat, 1.750i 16v TBi Kat, 2.0 16v JTDm.

 

Zobacz więcej nowych funkcji diagnostycznych

Dowiedz się więcej

Umowa firm TEXA i Schrader
Umowa firm TEXA i Schrader

TEXA podpisała umowę o współpracę ze Schrader International, światowym liderem w projektowaniu i produkcji czujników TPMS, w oparciu o którą mechanicy będą mogli wykonywać operacje programowania czujników Schrader dostępnych na rynku wtórnym za pomocą narzędzi TEXA. Czujniki TPMS Schrader są zdecydowanie najczęściej stosowanymi na świecie i osiągnęły w 2014 r. rekordowy poziom produkcji wynoszący trzysta […]

Utrata biegów skrzyni EGS w Mercedesach
Utrata biegów skrzyni EGS w Mercedesach

W samochodach Mercedes-Benz klas C, E, S oraz ML zdarzają się usterki automatycznej skrzyni biegów EGS. Problemy objawiają się poprzez utratę biegów i nieprawidłowe przeniesienie momentu obrotowego. Jak zdiagnozować i usunąć tę awarię? Problem dotyczy Mercedesów klasy C (203), E (210) (211), ML (163), S (220). Kierowcy przyjeżdżający do warsztatów, najczęściej opisują problem w następujący […]

Zaawansowana diagnostyka i systemy TPMS w jednym urządzeniu
Zaawansowana diagnostyka i systemy TPMS w jednym urządzeniu

Praktyczne wykorzystanie urządzeń diagnostycznych, jakimi są testery czy skanery diagnostyczne, pokazuje, że nie tylko funkcje diagnostyczne urządzenia mają znaczenie. Równie ważny jest zakres diagnozowanych pojazdów jak i opisy systemów elektroniki wraz ze schematami elektrycznymi. Texa daje swoim klientom jeszcze więcej możliwości: wsparcie w diagnozowaniu usterek oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów. Funkcje te dostępne są poprzez […]

Komentarze

Brak komentarzy