Hella jest działającą globalnie firmą o silnej pozycji na rynku części. Postanowiliśmy poznać najbliższe plany koncernu. W naszym cyklu wzięła udział Monika Maciejewska – Dyrektor Działu Product Management and Marketing w Hella Polska.
Cel, którego realizację założyliśmy na rok 2014 to…
Zbudowanie centralnej struktury organizacyjnej z rozbudowanymi działami sprzedaży i marketingu pozwalającej na zarządzanie i rozwój obecnością marek wchodzących w skład grupy Hella w krajach Europy Wschodniej i Centralnej.
Produktem, który będziemy szczególnie promować w najbliższych miesiącach…
są produkty z zakresu klimatyzacji, pozwalające na przygotowanie samochodów do sezonu letniego. Ponadto, nowości z oferty oświetlenia dodatkowego i lamp roboczych, czujników ciśnienia i prędkości obrotowej oraz zaworów recyrkulacji spalin.
Tym, co wyróżnia nasze produkty na rynku jest…
Dla kierowców: przede wszystkim jakość związana z obecnością produktów z grupy Hella na liniach pierwszomontażowych. Idące za tym bezpieczeństwo kierowcy i innych użytkowników dróg w czym pomagają np. adaptacyjne systemy oświetlenia Hella czy elektroniczne systemy wspomagania kierowcy jak asystent pasa ruchu.
Dla warsztatów: szeroka oferta części zamiennych, urządzeń diagnostycznych jak np. mega macs 42 SE czy najnowszych urządzeń do serwisowania klimatyzacji jak Husky 150, a także profesjonalnych narzędzi ułatwiających przeprowadzenie przeglądów i przyspieszających naprawę. Także pełne wsparcie techniczne i informacyjne, dostęp do portalu: HELLA TECH WORLD, stanowiących pomoc przy codziennej pracy warsztatu. Zawierających ponad 1 200 praktycznych wskazówek dotyczących diagnozy i napraw, dedykowanych konkretnym pojazdom,
Dla naszych dystrybutorów: gwarancja jakości i szerokość oferty, wsparcie techniczne i marketingowe, dostęp do narzędzi i wiedzy za pomocą portalu HellaAftermarket Club.
Największą szansę na poprawę wyników sprzedaży, upatrujemy w…
poprawie wyników gospodarki, rosnącym optymizmie konsumentów i skłonności do inwestowania, rozszerzaniu oferty produktów i pracy nad jej jakością. Także w umacnianiu pozycji marki Hella na rynku części zamiennych oraz w rozwoju sprzedaży na rynkach Europy wschodniej i centralnej.
W przypadku naszych produktów, cena jest…
kwotą, jaką klient marki Hella jest skłonny zapłacić za jakość i gwarancję bezpieczeństwa.
Za największe zagrożenie dla naszej pozycji rynkowej uważamy…
Plany rozwojowe Hella na najbliższe lata, nacisk na rozwój zarówno terytorialny, organizacyjny jak i produktowy dają ogromną szansę rozwoju. Do tego coraz bardziej świadomi kierowcy, ceniący jakość i wybierający bezpieczne i sprawdzone rozwiązania, skłaniają nas do bardzo optymistycznego patrzenia w przyszłość rozwoju marki Hella.
Polski rynek części zamiennych w najbliższych latach będzie…
się konsolidował.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 24 kwietnia 2014, 9:52 0 0
Nie wiem w jakiej gamie produktów może się szczycić hella jakością, ale na pewno nie w żarówkach samochodowych. Przecież nie mają swojej fabryki, tylko kupują gdzie bądź.
Odpowiedz
Anonim, 25 kwietnia 2014, 10:52 0 0
No mają żarówki Made in India. I to jest jakość,prawie jak Chiny.Oprócz tego połowa asortymentu jest Made in China.
Odpowiedz
Anonim, 25 kwietnia 2014, 11:11 0 0
Taka smutna fotka, czarno, ponuro i bez oznak oddania firmie (np. koszulka z logo). Dziwnie brzmi to, że w Hella szansę na poprawę wyników sprzedaży upatrują w "poprawie wyników gospodarki, rosnącym optymizmie konsumentów i skłonności do inwestowania", Jakoś biernie to wygląda...
Odpowiedz
Anonim, 27 sierpnia 2014, 16:56 0 0
Hella również kupuje w Chinach żarówki i w sumie są przeciętne. Można odszukać na rynku dużo gorsze produkty ale jak na taką markę spodziewałbym się wyższej jakości.
Odpowiedz
Anonim, 2 lipca 2015, 6:19 0 0
żarówki bardzo przeciętne, produkowane na przestarzałej i wyeksploatowanej linii produkcyjnej po Osramie który wymienił linie produkcyjne wiele lat temu. Część żarówek jest produkowana w Indiach lecz większość w Chinach / fabryka się nazywa FSL Lighting (http://www.chinafsl.com/en/).
Podobno Osram jest jej właścicielem ale ile jestem w tym prawdy to ciężko stwierdzić. Generalnie wszystko jest mocno zużyte a Osram ma nową fabrykę która produkuje tylko pod siebie. Na tych liniach można znaleźć pseudo angielskiego "Ringa" którego dystrybucją zajmuje się Parys od chemii samochodowej ATAS.
Odpowiedz