7 pytań do… Barbary Masłowskiej z TEXA Poland

29 kwietnia 2014, 23:57

Texa jest producentem urządzeń do obsługi klimatyzacji, testerów diagnostycznych oraz innego typu wyposażenia warsztatowego. O najważniejszych celach oraz planach firmy opowiedziała nam Barbara Masłowska, Managing Director TEXA Poland Sp. z o. o.

Cel, którego realizację założyliśmy na rok 2014 to…

silne zaakcentowanie oferowanych usług, w szczególności Call Center, podniesienie liczby klientów aktualizujących oprogramowanie w testerach diagnostycznych TEXA, wymiana jak największej ilości testerów starej generacji, na nowe platformy diagnostyczne TEXA.

Produktem (grupą produktów), który będziemy szczególnie promować w najbliższych miesiącach są…

najnowsza stacja klimatyzacji KONFORT 705, stacje klimatyzacji TEXA atestowane na nowy czynnik R1234yf, w szczególności dedykowane do  ASO z opatentowanym identyfikatorem rodzaju i czystości czynnika. Będziemy także promować pierwszy na świecie tester diagnostyczny zintegrowany ze stacją klimatyzacji TEXA: NanoServiceCllima – diagnostyka poprzez złącze diagnostyczne.

Tym, co wyróżnia naszą ofertę na rynku jest…

innowacyjność. W przypadku produktów do klimatyzacji: identyfikator czynnika, NanoServiceClima, pełna gama stacji. W przypadku diagnostyki: zaawansowana miniaturyzacja oraz kompleksowość oferty: „wielomarkowość" i „wielośrodowiskowość” diagnostyczna w obszarze samochodów osobowych, ciężarowych, motocykli  jak również rozbudowana diagnostyka maszyn rolniczych, budowlanych i sprzętu pływającego. Atutem naszych produktów jest także design, potwierdzony dwukrotnie wyróżnieniem Włoskiego Stowarzyszenia Wzornictwa Przemysłowego ADI DESIGN INDEX.

Największą szansę na poprawę wyników sprzedaży, upatrujemy w…

rozpoczynjącym się popycie na stacje obsługujące R1234yf. Nie możemy narzekać na poziom sprzedaży, natomiast dalszy jej wzrost z pewnością zostanie odnotowany w zakresie stacji na R134a.

W przypadku produktów z naszej oferty, cena…

nie jest najważniejsza – stawiana jest na dalszym miejscu za możliwościami technicznymi, jakością produktu i wysokim poziomem wsparcia posprzedażnego.

Za największe zagrożenie dla naszej pozycji rynkowej uważamy…

nielegalną sprzedaż kopii testerów serwisowych oraz „podróby” testerów uniwersalnych, ekspansję konkurencji w zakresie diagnostyki Truck.

Polski rynek urządzeń i wyposażenia warsztatowego w najbliższych latach będzie…

rósł i dojrzewał w kierunku sprawdzonych rozwiązań znanych producentów, rozwijał ofertę usług profesjonalnego wsparcia technicznego dla warsztatów, odczuwał prawdopodobnie tendencje spadkowe w zakresie cen produktów.

Dowiedz się więcej

7 pytań do… Moniki Maciejewskiej z HELLA Polska
7 pytań do… Moniki Maciejewskiej z HELLA Polska

Hella jest działającą globalnie firmą o silnej pozycji na rynku części. Postanowiliśmy poznać najbliższe plany koncernu. W naszym cyklu wzięła udział Monika Maciejewska – Dyrektor Działu Product Management and Marketing w Hella Polska. Cel, którego realizację założyliśmy na rok 2014 to… Zbudowanie  centralnej struktury organizacyjnej z  rozbudowanymi działami sprzedaży i marketingu  pozwalającej na zarządzanie i […]

7 pytań do… Beaty Broczkowskiej z Unior Coframa
7 pytań do… Beaty Broczkowskiej z Unior Coframa

Do udziału w cyklu ,,7 pytań do…” zaprosiliśmy Beatę Broczkowską, Dyrektor Zarządzającą firmy Unior Coframa Sp. z o.o., specjalizującej się w branży wyposażenia warsztatowego. 1. Cel, którego realizację założyliśmy na rok 2014 to… rozwój i ugruntowanie pozycji marki Nortec na rynku polskim. 2. Produktem (marką/grupą produktów), który będziemy szczególnie promować w najbliższych miesiącach jest… marka […]

7 pytań do… Piotra Janty z Auto Partner SA
7 pytań do… Piotra Janty z Auto Partner SA

Tym razem w ogniu pytań postawiliśmy przedstawiciela firmy, zajmującej się dystrybucją części. Siedem zdań, przygotowanych przez naszą redakcję uzupełnił Piotr Janta – Dyrektor Sprzedaży sieci Auto Partner SA. Cel, którego realizację założyliśmy na rok 2014 to… Dalszy rozwój sieci sprzedaży na terenie całego kraju, jak i za granicą. Naszym celem jest dalsze umacnianie pozycji sieci […]

Konfort Seria 700 – prezentacja nowych stacji klimatyzacji TEXA
Konfort Seria 700 – prezentacja nowych stacji klimatyzacji TEXA

Firma TEXA zaprezentowała nowe stacje do obsługi klimatyzacji Konfort Seria 700. Najważniejszą nowością są urządzenia przeznaczone dla użytkowników poszukujących skutecznego sprzętu za niewysoką cenę. Prezentacja stacji klimatyzacji TEXA TEXA chce zaproponować swoim klientom urządzenia na każdą kieszeń. W tym celu do oferty włączono nową stację klimatyzacji KONFORT 705R. Podczas prezentacji produktów pokazano także inne modele […]

7 pytań do… Wojciecha Głowatego z Corteco
7 pytań do… Wojciecha Głowatego z Corteco

Wojciech Głowaty, Country Manager firmy Corteco na rynek polski i słowacki, odpowiedział na kilka pytań w ramach naszego cyklu. Przedstawił nie tylko plany własnej firmy, ale także solidną prognozę na temat rozwoju rynku w najbliższych latach. Cel, którego realizację założyliśmy na rok 2014 to… dalsze zwiększanie udziału w rynku w kluczowych produktach, takich jak uszczelnienia […]

7 pytań do… Sławomira Welezinskiego z firmy Delphi
7 pytań do… Sławomira Welezinskiego z firmy Delphi

Jaki produkt będzie szczególnie promowany przez Delphi w najbliższym czasie? Czego najbardziej obawiają się przedstawiciele firmy? Na te i inne pytania odpowiedział Sławomir Welezinski, dyrektor krajowy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Delphi Product & Service Solutions. Cel, którego realizację założyliśmy na rok 2014 to… Stawiamy na rozwój konceptu określanego jako „wokół koła”. W ramach tego programu […]

7 pytań do… Bogumiła Papiernioka z firmy Moto-Profil
7 pytań do… Bogumiła Papiernioka z firmy Moto-Profil

Jaką markę produktów szczególnie będzie wspierać sieć Moto-Profil? W czym dystrybutor upatruje szans na poprawę wyników sprzedaży? Na te i inne pytania, w ramach naszego cyklu, odpowiedział Bogumił Papierniok – Dyrektor Zarządzający Moto-Profil Sp. z o.o. Cel, którego realizację założyliśmy na rok 2014 to… dalsza promocja sieci partnerskiej ProfiAuto, umacnianie wizerunku Partnerów w sieci i […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 30 kwietnia 2014, 9:47 0 0

Bardzo ciekawy wywiad. Z pomocy callcenter korzystam dosc czesto w biezacej dzialalnosci warsztatu i jestem zadowolony.

Odpowiedz

Anonim, 30 kwietnia 2014, 12:49 0 0

Pozdrowienia dla Barbary Masłowskiej :)

Odpowiedz