Texa jest producentem urządzeń do obsługi klimatyzacji, testerów diagnostycznych oraz innego typu wyposażenia warsztatowego. O najważniejszych celach oraz planach firmy opowiedziała nam Barbara Masłowska, Managing Director TEXA Poland Sp. z o. o.
Cel, którego realizację założyliśmy na rok 2014 to…
silne zaakcentowanie oferowanych usług, w szczególności Call Center, podniesienie liczby klientów aktualizujących oprogramowanie w testerach diagnostycznych TEXA, wymiana jak największej ilości testerów starej generacji, na nowe platformy diagnostyczne TEXA.
Produktem (grupą produktów), który będziemy szczególnie promować w najbliższych miesiącach są…
najnowsza stacja klimatyzacji KONFORT 705, stacje klimatyzacji TEXA atestowane na nowy czynnik R1234yf, w szczególności dedykowane do ASO z opatentowanym identyfikatorem rodzaju i czystości czynnika. Będziemy także promować pierwszy na świecie tester diagnostyczny zintegrowany ze stacją klimatyzacji TEXA: NanoServiceCllima – diagnostyka poprzez złącze diagnostyczne.
Tym, co wyróżnia naszą ofertę na rynku jest…
innowacyjność. W przypadku produktów do klimatyzacji: identyfikator czynnika, NanoServiceClima, pełna gama stacji. W przypadku diagnostyki: zaawansowana miniaturyzacja oraz kompleksowość oferty: „wielomarkowość" i „wielośrodowiskowość” diagnostyczna w obszarze samochodów osobowych, ciężarowych, motocykli jak również rozbudowana diagnostyka maszyn rolniczych, budowlanych i sprzętu pływającego. Atutem naszych produktów jest także design, potwierdzony dwukrotnie wyróżnieniem Włoskiego Stowarzyszenia Wzornictwa Przemysłowego ADI DESIGN INDEX.
Największą szansę na poprawę wyników sprzedaży, upatrujemy w…
rozpoczynjącym się popycie na stacje obsługujące R1234yf. Nie możemy narzekać na poziom sprzedaży, natomiast dalszy jej wzrost z pewnością zostanie odnotowany w zakresie stacji na R134a.
W przypadku produktów z naszej oferty, cena…
nie jest najważniejsza – stawiana jest na dalszym miejscu za możliwościami technicznymi, jakością produktu i wysokim poziomem wsparcia posprzedażnego.
Za największe zagrożenie dla naszej pozycji rynkowej uważamy…
nielegalną sprzedaż kopii testerów serwisowych oraz „podróby” testerów uniwersalnych, ekspansję konkurencji w zakresie diagnostyki Truck.
Polski rynek urządzeń i wyposażenia warsztatowego w najbliższych latach będzie…
rósł i dojrzewał w kierunku sprawdzonych rozwiązań znanych producentów, rozwijał ofertę usług profesjonalnego wsparcia technicznego dla warsztatów, odczuwał prawdopodobnie tendencje spadkowe w zakresie cen produktów.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 30 kwietnia 2014, 9:47 0 0
Bardzo ciekawy wywiad. Z pomocy callcenter korzystam dosc czesto w biezacej dzialalnosci warsztatu i jestem zadowolony.
Odpowiedz
Anonim, 30 kwietnia 2014, 12:49 0 0
Pozdrowienia dla Barbary Masłowskiej :)
Odpowiedz