Zestaw „Zrób to sam” od Elringa

, 24 września 2014, 15:14

Praktyczny zestaw naprawczy „Zrób to sam” służy do usuwania pojedynczych problemów z uszczelnieniem, np.: w silnikach, skrzyniach biegów, osiach i pobocznych agregatach.

Zestaw Service-Kit 447.101 składa się z następujących elementów:

  • AbilTM N – papier uszczelkowy, na bazie włókien celulozowych i spoiwa NBR (kauczuku butadienowo-akrylo-nitrylowego). Jest używany przede wszystkim do uszczelnienia gorącego i zimnego oleju, smarów, paliw i chłodziwa silnika, także z dodatkami antykorozyjnymi. Typowe miejsca zastosowania: pokrywa rozrządu, skrzynie biegów, pokrywa zaworów, miska oleju, urządzenia hydrauliczne i pneumatyczne, aparaty chemiczne, pompy i sprężarki. Kolor: ciemnoszary, temp. max 120 st. C.
  • EWP 207 – materiał uszczelkowy, zawierający syntetyczne i organiczne włókna na bazie kauczuku butadienowo-akrylo-nitrylowego (NBR). Dobra odporność na olej silnikowy i paliwo. Jest używany przede wszystkim do uszczelnienia gorącego i zimnego oleju, smarów, paliw i chłodziwa silnika, także z dodatkami antykorozyjnymi. Typowe miejsca zastosowania: miska oleju, pokrywa zaworów, skrzynie biegów, pokrywy osłonowe. Kolor: ciemnoszary, temp. max 200 st. C.
  • FW 522 – materiał uszczelkowy, bazujący na materiale miękkim, zawierający wypełniacze z NBR (kauczuku butadienowo-akrylo-nitrylowego) oraz włókna aramidu w połączeniu z perforowaną, blaszaną płytą nośną. Bardzo dobra odporność na olej silnikowy i paliwo, połączona z dobrą wytrzymałością na ściskanie (zgniatanie). FW 522 jest stosowany w połączeniach części podlegających wysokim temperaturom: rura wydechowa, kolektor wydechowy. Kolor: szary, temp. max 250 st. C.

 

Więcej informacji można uzyskać na stronie www.elring.de

Dowiedz się więcej

Prawidłowy montaż kołnierzowego modułu uszczelniającego w pojazdach grupy VW
Prawidłowy montaż kołnierzowego modułu uszczelniającego w pojazdach grupy VW

Przedstawiamy wskazówki montażowe kołnierzowego modułu uszczelniającego z PTFE, ze zintegrowanym czujnikiem położenia wału korbowego w pojazdach Volkswagen, Audi, Skoda i Seat. Wał korbowy, od strony koła zamachowego, jest uszczelniony, przy użyciu kołnierzowego modułu uszczelniającego, zawierającego zintegrowany czujnik położenia wału korbowego. Celem działania modułu jest: funkcja uszczelniająca, rejestracja liczby obrotów, ustalenie dokładnego położenia wału, ustalenie punktu […]

Wskazówki montażowe Elring dotyczące pierścienia uszczelniającego wału
Wskazówki montażowe Elring dotyczące pierścienia uszczelniającego wału

Służący do ochrony delikatnej wargi uszczelniającej, wykonany z PTFE pierścień promieniowy uszczelnienia wału Elring 026.812, przeznaczony do pojazdów marek Citroen, Fiat, Ford, Jaguar, Land Rover, Peugeot, Rover, jest wyposażony w tulejkę z tworzywa sztucznego. Takie rozwiązanie gwarantuje utrzymanie geometrycznego kształtu wargi uszczelniającej i jej optymalne dopasowanie do powierzchni wału. Podczas montażu tulejkę montażową z tworzywa […]

Sprawdź wiedzę w zakresie uszczelnień w Akademii Elring
Sprawdź wiedzę w zakresie uszczelnień w Akademii Elring

Akademia Elring uzupełni istniejącą ofertę serwisową również w polskiej wersji językowej. Narzędzie szkoleniowe online umożliwi całodobowy dostęp do informacji dotyczących koncernu Elring oraz jego produktów. Różnorodne zadania egzaminacyjne umożliwią otrzymanie tytułu Certified Expert. Treningi i szkolenia zajmują wysoką pozycję w koncepcji obsługi serwisowej firmy Elring. Z uwagi na galopujący postęp technologiczny oraz konieczność fachowego stosowania […]

Fachowy montaż pierścieni uszczelniających wału z PTFE (Teflon)
Fachowy montaż pierścieni uszczelniających wału z PTFE (Teflon)

Nowoczesne silniki, zarówno Diesla, jak i benzynowe, stawiają pierścieniom uszczelniającym wału, coraz wyższe wymagania. Wiąże się to z coraz wyższymi prędkościami obrotowymi wału oraz temperaturą oleju silnikowego. Do tego dochodzą jeszcze coraz dłuższe okresy pomiędzy wymianą oleju silnikowego, przez co oleje zawierające wiele różnych dodatków uszlachetniających, oddziałują bardziej agresywnie na materiał uszczelniający. Pierścienie uszczelniające wału, […]

Specjaliści od uszczelniania – z wizytą w fabrykach Elring
Specjaliści od uszczelniania – z wizytą w fabrykach Elring

Postęp motoryzacji jest łatwy do dostrzeżenia. Jednak to, co widzimy na zewnątrz pojazdów to tylko mniej istotna część. VW Golf wygląda dziś podobnie jak lata temu, lecz gdyby np. w jego silniku zastosować uszczelki sprzed lat, jazda nie potrwałaby długo. To właśnie szczegóły składają się na postęp. Skorzystaliśmy z zaproszenia firmy Elring, by sprawdzić jak […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 28 września 2014, 10:35 0 0

Według mnie to przydatny zestaw

Odpowiedz

Anonim, 29 września 2014, 13:46 0 0

Fajny zestaw

Odpowiedz

JK, 29 września 2014, 13:46 0 0

Muszę sobie kupić coś takiego

Odpowiedz