Autor: Witold Hańczka,
https://motofocus.pl/
24 września 2014, 15:14
Praktyczny zestaw naprawczy “Zrób to sam” służy do usuwania pojedynczych problemów z uszczelnieniem, np.: w silnikach, skrzyniach biegów, osiach i pobocznych agregatach.
Zestaw Service-Kit 447.101 składa się z następujących elementów:
AbilTM N – papier uszczelkowy, na bazie włókien celulozowych i spoiwa NBR (kauczuku butadienowo-akrylo-nitrylowego). Jest używany przede wszystkim do uszczelnienia gorącego i zimnego oleju, smarów, paliw i chłodziwa silnika, także z dodatkami antykorozyjnymi. Typowe miejsca zastosowania: pokrywa rozrządu, skrzynie biegów, pokrywa zaworów, miska oleju, urządzenia hydrauliczne i pneumatyczne, aparaty chemiczne, pompy i sprężarki. Kolor: ciemnoszary, temp. max 120 st. C.
EWP 207 – materiał uszczelkowy, zawierający syntetyczne i organiczne włókna na bazie kauczuku butadienowo-akrylo-nitrylowego (NBR). Dobra odporność na olej silnikowy i paliwo. Jest używany przede wszystkim do uszczelnienia gorącego i zimnego oleju, smarów, paliw i chłodziwa silnika, także z dodatkami antykorozyjnymi. Typowe miejsca zastosowania: miska oleju, pokrywa zaworów, skrzynie biegów, pokrywy osłonowe. Kolor: ciemnoszary, temp. max 200 st. C.
FW 522 – materiał uszczelkowy, bazujący na materiale miękkim, zawierający wypełniacze z NBR (kauczuku butadienowo-akrylo-nitrylowego) oraz włókna aramidu w połączeniu z perforowaną, blaszaną płytą nośną. Bardzo dobra odporność na olej silnikowy i paliwo, połączona z dobrą wytrzymałością na ściskanie (zgniatanie). FW 522 jest stosowany w połączeniach części podlegających wysokim temperaturom: rura wydechowa, kolektor wydechowy. Kolor: szary, temp. max 250 st. C.
Więcej informacji można uzyskać na stronie www.elring.de
Przedstawiamy wskazówki montażowe kołnierzowego modułu uszczelniającego z PTFE, ze zintegrowanym czujnikiem położenia wału korbowego w pojazdach Volkswagen, Audi, Skoda i Seat. Wał korbowy, od strony koła zamachowego, jest uszczelniony, przy użyciu kołnierzowego modułu uszczelniającego, zawierającego zintegrowany czujnik położenia wału korbowego. Celem działania modułu jest: funkcja uszczelniająca, rejestracja liczby obrotów, ustalenie dokładnego położenia wału, ustalenie punktu […]
Służący do ochrony delikatnej wargi uszczelniającej, wykonany z PTFE pierścień promieniowy uszczelnienia wału Elring 026.812, przeznaczony do pojazdów marek Citroen, Fiat, Ford, Jaguar, Land Rover, Peugeot, Rover, jest wyposażony w tulejkę z tworzywa sztucznego. Takie rozwiązanie gwarantuje utrzymanie geometrycznego kształtu wargi uszczelniającej i jej optymalne dopasowanie do powierzchni wału. Podczas montażu tulejkę montażową z tworzywa […]
Akademia Elring uzupełni istniejącą ofertę serwisową również w polskiej wersji językowej. Narzędzie szkoleniowe online umożliwi całodobowy dostęp do informacji dotyczących koncernu Elring oraz jego produktów. Różnorodne zadania egzaminacyjne umożliwią otrzymanie tytułu Certified Expert. Treningi i szkolenia zajmują wysoką pozycję w koncepcji obsługi serwisowej firmy Elring. Z uwagi na galopujący postęp technologiczny oraz konieczność fachowego stosowania […]
Nowoczesne silniki, zarówno Diesla, jak i benzynowe, stawiają pierścieniom uszczelniającym wału, coraz wyższe wymagania. Wiąże się to z coraz wyższymi prędkościami obrotowymi wału oraz temperaturą oleju silnikowego. Do tego dochodzą jeszcze coraz dłuższe okresy pomiędzy wymianą oleju silnikowego, przez co oleje zawierające wiele różnych dodatków uszlachetniających, oddziałują bardziej agresywnie na materiał uszczelniający. Pierścienie uszczelniające wału, […]
Postęp motoryzacji jest łatwy do dostrzeżenia. Jednak to, co widzimy na zewnątrz pojazdów to tylko mniej istotna część. VW Golf wygląda dziś podobnie jak lata temu, lecz gdyby np. w jego silniku zastosować uszczelki sprzed lat, jazda nie potrwałaby długo. To właśnie szczegóły składają się na postęp. Skorzystaliśmy z zaproszenia firmy Elring, by sprawdzić jak […]
Komentarze
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania, korzystania z narzędzi analitycznych, marketingowych oraz systemu komentarzy.
Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności. Jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, kliknij w przycisk „Rozumiem i akceptuję”. Jeżeli chcesz edytować ustawienia plików cookies, kliknij w przycisk „Ustawienia”.
Ta witryna korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z niej przez użytkownika. Spośród nich w przeglądarce użytkownika zapisywane są tylko te pliki cookie, które zostały zaklasyfikowane jako niezbędne, ponieważ są one niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny. Korzystamy również z plików cookie innych firm, które pomagają nam analizować i zrozumieć sposób korzystania z witryny przez użytkowników. Pliki cookie są zapisywane w przeglądarce użytkownika wyłącznie za jego zgodą. Użytkownik ma również możliwość zrezygnowania z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na komfort przeglądania witryny.
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Te pliki cookie zapewniają podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony internetowej, w sposób anonimowy.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Analityczne".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez GDPR w celu rejestrowania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Funkcjonalne".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Pliki te służą do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Niezbędne".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Inne".
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Wydajność".
viewed_cookie_policy
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent i służy do przechowywania informacji o tym, czy użytkownik wyraził zgodę na używanie plików cookie. Nie przechowuje on żadnych danych osobowych.
Funkcjonalne pliki cookie pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji stron trzecich.
Pliki cookie dotyczące wydajności służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga w zapewnieniu odwiedzającym lepszych wrażeń z użytkowania.
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcje z witryną. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp.
Reklamowe pliki cookie są używane do wyświetlania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Te pliki cookie śledzą odwiedzających w różnych witrynach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 28 września 2014, 10:35 0 0
Według mnie to przydatny zestaw
Odpowiedz
Anonim, 29 września 2014, 13:46 0 0
Fajny zestaw
Odpowiedz
JK, 29 września 2014, 13:46 0 0
Muszę sobie kupić coś takiego
Odpowiedz