Służący do ochrony delikatnej wargi uszczelniającej, wykonany z PTFE pierścień promieniowy uszczelnienia wału Elring 026.812, przeznaczony do pojazdów marek Citroen, Fiat, Ford, Jaguar, Land Rover, Peugeot, Rover, jest wyposażony w tulejkę z tworzywa sztucznego. Takie rozwiązanie gwarantuje utrzymanie geometrycznego kształtu wargi uszczelniającej i jej optymalne dopasowanie do powierzchni wału.
Podczas montażu tulejkę montażową z tworzywa sztucznego należy ustawić w ten sposób, aby możliwe było bezproblemowe przejście pierścienia uszczelniającego na wał.
Podczas wsuwania na wał należy zwrócić uwagę, aby czynność tę wykonywać równomiernie i bez obciążeń uderzeniowych. W przeciwnym wypadku powstanie niebezpieczeństwo uszkodzenia wargi uszczelniającej, przez, prawidłowe uszczelnienie, nie będzie zagwarantowane.
Ważne: Montaż pierścienia uszczelniającego z teflonem wykonuje się na sucho. W żadnym wypadku, nie wolno stosować jakichkolwiek olejów lub smarów.
Aby wysoko wytrzymały pierścień uszczelniający wału z PTFE, najlepiej spełniał swoją funkcję, należy po zakończeniu jego montażu, odczekać do 4 godzin.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 8 września 2014, 9:23 2 0
W ostatnim zdaniu powinno być "odczekać minimum 4 godziny". Warga uszczelniająca jest rozciągnięta na pierścieniu montażowym i ten czas jest potrzebny aby warga ukształtowała się do powierzchni wału i zacisnęła się z właściwym dociskiem wstępnym. Wtedy dopiero powinno się uruchomić silnik. Pozdrawiam Pawcio
Odpowiedz
Anonim, 10 września 2014, 16:25 1 0
Do 4 godzin, oznacza, na pewno , że nie jest to 1 godz; ok. 4 godzin jest to wystarczający czas , aby warga uszczelniająca ułożyła się na wale
Odpowiedz