Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
11:17 SKV wprowadza nową grupę produktów – półosie napędowe 09:44 ELIT znika z polskiego rynku. Od teraz te same lokalizacje będą działały pod nową nazwą. 08:55 Stawki za roboczogodzinę – czy warsztaty znów podniosą ceny? 16.06 Jakie mogą być przyczyny awarii łożysk w alternatorach? 16.06 Naprawa miecha powietrznego w zawieszeniu pneumatycznym – jak robi to specjalista?

Pierścienie, panewki, tłoki, zawory

Płyn do naprawy uszczelki pod głowicą – czy to może działać? Pytamy eksperta.

Wymiana uszczelki pod głowicą to jedna z najdroższych napraw, z jakimi musi się liczyć posiadacz samochodu z silnikiem benzynowym albo silnikiem diesla. Nic zatem dziwnego, że kierowcy szukają alternatywy. Jedną z nich może być płyn do naprawy uszczelki pod głowicą, który zgodnie z obietnicami producenta, ma dokonać naprawy. Czy aby jednak nie skończy się na […]

Ile mechanik powinien wiedzieć o silnikach? MotoFocus TV.

Każdy klient warsztatu z pewnością chciałby oddawać swoje auto w ręce eksperta, posiadającego wszechstronną wiedzę. Zwłaszcza w przypadku poważnych awarii jak te, związane z silnikiem. Czy jednak współczesny mechanik rzeczywiście musi posiadać gruntowną wiedzę na temat silników, aby móc je naprawiać?

Audi A6 C8 (2018-2025): co sprawdzić przed zakupem, co wymienić po?

Audi A6 to bardzo popularny sedan marki z czterema pierścieniami w logo. Model doczekał się w tym roku już szóstej generacji, a na ulicach gości od 1994 r. Generacja piąta, czyli C8, produkowana od 2018 do 2025, w dalszym ciągu utrzymuje wysoką wartość rynkową, chociaż miewa swoje bolączki. Na co uważać, co sprawdzić przed zakupem?