Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
27.12 “Mój Elektryk 2.0” już niebawem. Co się zmieni? 25.12 Alfa e-Parts poszerza ofertę o nowe produkty i przekracza 6500 pozycji w katalogu 24.12 Rynek samochodów elektrycznych w Polsce: szanse i wyzwania dla dealerów 24.12 “Kodeks Dobrej Komunikacji”: nowy pomysł marki FORVIA. To odpowiedź na zmiany na rynku pracy. 24.12 Niemiecka Nagroda Przyszłości dla twórców rewolucyjnej technologii Digital Light

Szkolenia

Jak nie stracić na szkoleniach?

Najważniejsze pytania Menedżer zajmujący się zakupem szkoleń ma zawsze dylemat w jaki sposób współpracować z firmą szkoleniową. Dylemat ten podobny jest trochę do dylematu negocjatora: czy się targować i wygrać teraz to co jest do wygrania (tzw. strategia pozycyjna), czy zakładać dłuższą kooperację i przyjąć strategię problemową, która jest trudniejsza i wymaga nakładu czasu? Zarówno […]

Jak właściwie przygotować umowę z klientem? – szkolenie

Właściwie przygotowane, zgodne z obowiązującymi przepisami i zabezpieczające interesy sprzedawcy umowy handlowe to podstawa funkcjonowania firmy i jej działu handlowego. 27 kwietnia 2007 w Galerii Na Kole w Warszawie odbędzie się szkolenie „Jak właściwie przygotować umowę z klientem?” Szkolenie „Umowy Handlowe” będzie prowadzone w formule „prawo dla nie prawników”. Przystępny i zrozumiały język prowadzenia zajęć, […]

Jak usprawnić komunikację wewnątrzfirmową – szkolenie

W dniach 19 – 20 kwietnia 2007 w Ośrodku Exploris w Serocku odbędzie się szkolenie „Jak usprawnić komunikację wewnątrzfirmową”. O szkoleniu: Czy poznałeś firmy, w których informacje nie trafiały do właściwych osób we właściwym czasie? A może spotkałeś się z sytuacją, w której dwa działy tego samego przedsiębiorstwa nie potrafiły się porozumieć? W obu tych […]

Syndrom ukrytej transformacji

Jest takie przysłowie: „Małe dzieci – mały kłopot, duże dzieci – duży kłopot”. Młodym rodzicom, tym, którzy nie przesypiają nocy, ustawicznie muszą radzić sobie z plamami po zupkach na stole i pod stołem, którzy pilnują, by wszystko co ciężkie, gorące i ostre stało poza zasięgiem rąk nieprzewidywalnego malucha, to przysłowie wydaje się często niedorzeczne. Marzą […]

Nie daj się wyprzedzić innym!

Nie daj się wyprzedzić innym! – Instytut Rozwoju Kadr Motoryzacji otwiera swoje drzwi! W maju 2007 rusza organizowany przez Stowarzyszenie Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych Instytut Rozwoju Kadr Motoryzacji.  Powstanie Instytutu jest bezpośrednią odpowiedzią na potrzeby środowiska firm produkcyjnych i dystrybucyjnych. Jego rolą jest udostępnić nowoczesne i sprawdzone w praktyce narzędzia zarządzania i sprzedaży wszystkim tym firmom […]

Szkolenie dla rzeczoznawców samochodowych, biegłych sądowych i pracowników firm ubezpieczeniowych

Zarząd Główny Polskiego Towarzystwa Inżynierów Motoryzacji SIMP przygotował ofertę specjalististycznego szkolenia z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych. Temat szkolenia: „Wybranie zagadnienia dotyczące rekonstrukcji wypadków drogowych i opiniowania” Cel szkolenia: Podstawowym celem szkolenia jest uzupełnienie i pogłębienie wiedzy dla rzeczoznawców – biegłych wykonującym opinie dla sądów, prokuratury i policji. Ponieważ na kursie będą omawiane zagadnienia związane z […]

Inspiracje dla Biznesu

„Jeśli udajesz się na poszukiwanie prawdy, elegancję pozostaw krawcowi.” Albert Einstein Inspiracja 1 – Asertywność Asertywność, co oznacza to modne ostatnio słowo? Zdecydowałem się rozpocząć cykl porad dla biznesu od słowa, które w ostatnim czasie robi furorę w wielu organizacjach. Najczęściej interpretuje się to pojęcie niestety jako „umiejętność odmawiania”. Niestety, ponieważ takie rozumienie to nieporozumienie, […]

Programy lojalnościowe i promocje sprzedaży – szkolenie

Konkurencja na rynku sprawia, że przedsiębiorstwa podejmują szczególne wysiłki zmierzające do utrzymania posiadanych klientów. Jeśli wysiłki te mają przynieść przedsiębiorstwu wymierne korzyści, powinny przybrać formę zorganizowanego programu lojalnościowego. Celem szkolenia jest określenie kluczowych elementów, które stanowią podstawę długoterminowych działań przedsiębiorstwa w zakresie relacji z klientami oraz przedstawienie możliwości skutecznej realizacji promocji sprzedaży. 22-23.02.2007 r. w […]

Kursy napraw ogumienia w firmie Tip-Topol

Firma Tip-Topol zaprasza na kursy przeznaczone dla osób, które są zainteresowane poznaniem nowoczesnych metod napraw ogumienia oraz pogłębieniem swojej dotychczasowej wiedzy i umiejętności w tym zakresie. Oferta jest skierowana szczególnie do serwisów ogumienia i zakładów bieżnikowania opon. Programy kursów A. Kurs z zakresu napraw opon pojazdów osobowych i ciężarowych Kurs obejmuje prezentacje wykonania napraw ogumienia […]

Centrum Szkolenia Motoryzacji zaprasza na szkolenia

Centrum Szkolenia Motoryzacji z Poznania organizuje w styczniu, lutym i marcu 2007 szkolenia o następującej tematyce: Styczeń 16-17.01.2007 – Elektroniczne sterowanie wtryskiem paliwa w silnikach Diesla 18-19.01.2007 – Systemy Common Rail 22-26.01.2007 – Systemy wtryskowe silników benzynowych Luty 06-07.02.2007 – Elektroniczne sterowanie wtryskiem paliwa w silnikach Diesla 08-09.02.2007 – Systemy Common Rail 19-20.02.2007 – Motomarketing […]

Sprawdź aktualny harmonogram szkoleń dla warsztatów motoryzacyjnych