Szkolenia
Jest takie przysłowie: „Małe dzieci – mały kłopot, duże dzieci – duży kłopot”. Młodym rodzicom, tym, którzy nie przesypiają nocy, ustawicznie muszą radzić sobie z plamami po zupkach na stole i pod stołem, którzy pilnują, by wszystko co ciężkie, gorące i ostre stało poza zasięgiem rąk nieprzewidywalnego malucha, to przysłowie wydaje się często niedorzeczne. Marzą […]
Nie daj się wyprzedzić innym! – Instytut Rozwoju Kadr Motoryzacji otwiera swoje drzwi! W maju 2007 rusza organizowany przez Stowarzyszenie Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych Instytut Rozwoju Kadr Motoryzacji. Powstanie Instytutu jest bezpośrednią odpowiedzią na potrzeby środowiska firm produkcyjnych i dystrybucyjnych. Jego rolą jest udostępnić nowoczesne i sprawdzone w praktyce narzędzia zarządzania i sprzedaży wszystkim tym firmom […]
Zarząd Główny Polskiego Towarzystwa Inżynierów Motoryzacji SIMP przygotował ofertę specjalististycznego szkolenia z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych. Temat szkolenia: „Wybranie zagadnienia dotyczące rekonstrukcji wypadków drogowych i opiniowania” Cel szkolenia: Podstawowym celem szkolenia jest uzupełnienie i pogłębienie wiedzy dla rzeczoznawców – biegłych wykonującym opinie dla sądów, prokuratury i policji. Ponieważ na kursie będą omawiane zagadnienia związane z […]
„Jeśli udajesz się na poszukiwanie prawdy, elegancję pozostaw krawcowi.” Albert Einstein Inspiracja 1 – Asertywność Asertywność, co oznacza to modne ostatnio słowo? Zdecydowałem się rozpocząć cykl porad dla biznesu od słowa, które w ostatnim czasie robi furorę w wielu organizacjach. Najczęściej interpretuje się to pojęcie niestety jako „umiejętność odmawiania”. Niestety, ponieważ takie rozumienie to nieporozumienie, […]
Konkurencja na rynku sprawia, że przedsiębiorstwa podejmują szczególne wysiłki zmierzające do utrzymania posiadanych klientów. Jeśli wysiłki te mają przynieść przedsiębiorstwu wymierne korzyści, powinny przybrać formę zorganizowanego programu lojalnościowego. Celem szkolenia jest określenie kluczowych elementów, które stanowią podstawę długoterminowych działań przedsiębiorstwa w zakresie relacji z klientami oraz przedstawienie możliwości skutecznej realizacji promocji sprzedaży. 22-23.02.2007 r. w […]
Firma Tip-Topol zaprasza na kursy przeznaczone dla osób, które są zainteresowane poznaniem nowoczesnych metod napraw ogumienia oraz pogłębieniem swojej dotychczasowej wiedzy i umiejętności w tym zakresie. Oferta jest skierowana szczególnie do serwisów ogumienia i zakładów bieżnikowania opon. Programy kursów A. Kurs z zakresu napraw opon pojazdów osobowych i ciężarowych Kurs obejmuje prezentacje wykonania napraw ogumienia […]
Centrum Szkolenia Motoryzacji z Poznania organizuje w styczniu, lutym i marcu 2007 szkolenia o następującej tematyce: Styczeń 16-17.01.2007 – Elektroniczne sterowanie wtryskiem paliwa w silnikach Diesla 18-19.01.2007 – Systemy Common Rail 22-26.01.2007 – Systemy wtryskowe silników benzynowych Luty 06-07.02.2007 – Elektroniczne sterowanie wtryskiem paliwa w silnikach Diesla 08-09.02.2007 – Systemy Common Rail 19-20.02.2007 – Motomarketing […]
Firma Akademia Menedżera zaprasza na szkolenie „Komunikacja marketingowa i public relations na rynku B2B”. Szkolenie adresowane jest do osób odpowiedzialnych za politykę i strategię komunikacji w przedsiębiorstwach działających na rynku business-to-business oraz do osób, które zajmują się organizacją udziału w targach i odpowiadają za stoisko targowe. Opis szkolenia Właściwa komunikacja firmy z otoczeniem pozwala na […]
Akademia Menedżera Sp. z o.o. zaprasza w miesiącu styczniu 2007r. na szkolenie pt. „Zarządzanie produktem”. Adresaci szkolenia Szkolenie skierowane jest do menedżerów produktu i menedżerów marki pragnących usystematyzować i wzbogacić swoją wiedzę w tym zakresie oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla oraz specjalistów mających zamiar zająć się tym zagadnieniem w ramach przedsiębiorstwa. W realiach funkcjonowania […]
Akademia Menedżera Sp. z o.o. zaprasza na szkolenie w miesiącu grudniu Pt. „Zarządzanie marketingowe na rynku B2B” Adresaci szkolenia Seminarium jest kierowane do osób zarządzających działalnością marketingową lub sprzedażową, przygotowywanych do pełnienia tej funkcji lub osób z innych obszarów firmy, które uczestniczą w kontaktach z klientami biznesowymi. Opis szkolenia Idea marketingu jest niezależna od rynku […]