Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
27.12 “Mój Elektryk 2.0” już niebawem. Co się zmieni? 25.12 Alfa e-Parts poszerza ofertę o nowe produkty i przekracza 6500 pozycji w katalogu 24.12 Rynek samochodów elektrycznych w Polsce: szanse i wyzwania dla dealerów 24.12 “Kodeks Dobrej Komunikacji”: nowy pomysł marki FORVIA. To odpowiedź na zmiany na rynku pracy. 24.12 Niemiecka Nagroda Przyszłości dla twórców rewolucyjnej technologii Digital Light

Szkolenia

Systemy wtryskowe silników benzynowych – szkolenie

Centrum Szkolenia Motoryzacji zaprasza na szkolenie „Systemy wtryskowe silników benzynowych”. Termin szkolenia: 17-21.09.2007 Program szkolenia: Elektroniczne układy zapłonowe: – elementy układu zapłonowego: sterowniki, moduły zapłonu, świece, przewody, cewki zapłonowe, czujniki położenia wału korbowego – indukcyjne, impulsowe; – metodyka diagnostyki układu zapłonowego. Benzynowe systemy wtryskowe: – budowa i działanie podstawowych systemów wtryskowych benzyny, ich czujniki i […]

Techniki przejmowania klientów konkurencji

Firma B&O Navigator przygotowała szkolenie „Techniki przejmowania klientów konkurencji”. Termin: 20 sierpnia 2007 Trener: Krzysztof Gwozdek Ośrodek: Ośrodek Szkoleniowy Exploris w Warszawie Jak często rozmawiasz z klientami? Zapewne codziennie. A jak często rozmawiasz z klientami konkurencji? Również codziennie? Nawet jeżeli tak nie jest, to w najbliższym czasie, wraz ze wzrostem konkurencji na twoim rynku, będziesz […]

Układy przeciwpoślizgowe ABS/ASR – szkolenie

Centrum Szkolenia Motoryzacji zaprasza na szkolenie pt. Układy przeciwpoślizgowe ABS/ASR. Czas trwania: 2 dni Termin szkolenia:  09-10.08.2007r. Zakres tematyczny: – Funkcje oraz zasada działania systemów ABS/ASR Bosch, ITT Teves; – Elementy składowe układów – czujniki prędkości kół, pompy, elektrozawory, elektroniczne zespoły sterujące, fazy pracy układu hydraulicznego; – Warsztatowe metody weryfikacji części i podzespołów oraz diagnostyka […]

Projektowanie magazynów – szkolenie

Termin: 26 lipca 2007 – 27 lipca 2007 Trener: Hubert Wylot Ośrodek: Ośrodek Szkoleniowo – Wypoczynkowy EXPLORIS w Serocku Opracowanie projektu magazynu a następnie kierowanie jego realizacją to zadanie ambitne i trudne, choć przynoszące ogromną satysfakcję. To szkolenie przygotowane zostało specjalnie z myślą o wszystkich menedżerach logistyki, którzy muszą lub będą musieli się zmierzyć z […]

Jak skutecznie kierować zespołem i motywować do osiągania celu: sprawdzone metody coachingu – szkolenie

Termin: 05-06.07.2007r. Warszawa Wprowadzenie Zarządzanie grupą ludzi stanowi jedno z największych wyzwań dla menedżera. Współpraca z ludźmi o różnych typach osobowości ma niewątpliwie swoje zalety, ale może też nastręczać wiele problemów. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się między innymi, w jaki sposób formułować polecenia, aby były one zrozumiałe, w jaki sposób motywować pracowników oraz w jaki sposób […]

Obsługa reklamacji – szkolenie

Termin: 29 czerwca 2007 Trener: Joanna Górecka Ośrodek: Ośrodek szkoleniowy Exploris w Warszawie O szkoleniu Badania rynkowe pokazały, że klienci są niezadowoleni z dokonanych zakupów w około 25% przypadków. Jak często składają reklamacje? Zaskakującym spostrzeżeniem jest to, że tylko 5 % z nich składa reklamacje. Pozostałe 95 % albo sądzi, że nie warto zawracać sobie […]

Zarządzanie sprzedażą – szkolenie

Termin: 21 czerwca 2007 – 22 czerwca 2007 Trener: Krzysztof Gwozdek Ośrodek: Centrum Szkolenia Geovita w Jadwisinie O szkoleniu Zarządzanie Sprzedażą to szkolenie przygotowane z myślą o tych wszystkich, którzy kierują zespołami handlowymi zarówno tymi małymi – kilkuosobowymi jak i dużymi, liczącymi do kilkudziesięciu osób. Zarządzanie Sprzedażą to szkolenie dla tych Dyrektorów i Kierowników Sprzedaży, […]

Decyzje trafne w 100% – Ideał czy utopia?

Zielone, czy czerwone? Proste pytanie, prawda? Ale co z tego, skoro nie mamy pojęcia o co chodzi pytającemu. Chciało by się zapytać: „Zależy CO czerwone, albo CO zielone?” Jeśli chcę przejść przez ulicę, to lepiej zielone (światło), jeśli chodzi o materiał na spodnią część polskiej flagi, to raczej: „Czerwone poproszę…”. Decyzje decyzje decyzje. Biznes to […]

Odpowiedzialność sprzedawcy i gwaranta w sprzedaży konsumenckiej i B2B (biznesowej)

Szkolenie przeznaczone jest dla: pracowników działów prawnych, pracowników działów handlowych, serwisantów i przedsiębiorców. Omawiane zostaną ważne informacje za co i w jaki sposób odpowiada sprzedawca ale również jak unikać bezpodstawnych roszczeń ze strony klienta. Program: 1. Wprowadzenie czyli omówienie przydatnych aktów prawnych 2. Zawarcie umowy sprzedaży czyli o tym jak powinno zawierać się umowy – […]

Menedżerskie techniki motywacji -metody pozafinansowe – szkolenie

11 maja 2007 w Warszawie w Galerii na Kole odbędzie się szkolenie Menedżerskie techniki motywacji -metody pozafinansowe O szkoleniu: Szkolenie w całości poświęcone może tylko jednemu zagadnieniu, ale za to niezbędnemu każdemu, kto chce nazywać się menedżerem – umiejętności motywowania pracowników. Możesz nie wierzyć, ale każdy menedżer może silnie motywować swoich podwładnych metodami pozafinansowymi. Dokładnie […]

Sprawdź aktualny harmonogram szkoleń dla warsztatów motoryzacyjnych