Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
22.11 Niespodziewane zmiany w “koszyku inflacyjnym” części samochodowych. Z czego wynikają? 22.11 5 typowych błędów – podczas wymiany świec zapłonowych 22.11 Za nami XIX Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego 22.11 Szkolenie online: “MAHLE – warsztat przyszłości” 21.11 Hankook kupuje koreańskiego producenta części samochodowych

Szkolenia

Projektowanie magazynów – szkolenie

Termin: 26 lipca 2007 – 27 lipca 2007 Trener: Hubert Wylot Ośrodek: Ośrodek Szkoleniowo – Wypoczynkowy EXPLORIS w Serocku Opracowanie projektu magazynu a następnie kierowanie jego realizacją to zadanie ambitne i trudne, choć przynoszące ogromną satysfakcję. To szkolenie przygotowane zostało specjalnie z myślą o wszystkich menedżerach logistyki, którzy muszą lub będą musieli się zmierzyć z […]

Jak skutecznie kierować zespołem i motywować do osiągania celu: sprawdzone metody coachingu – szkolenie

Termin: 05-06.07.2007r. Warszawa Wprowadzenie Zarządzanie grupą ludzi stanowi jedno z największych wyzwań dla menedżera. Współpraca z ludźmi o różnych typach osobowości ma niewątpliwie swoje zalety, ale może też nastręczać wiele problemów. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się między innymi, w jaki sposób formułować polecenia, aby były one zrozumiałe, w jaki sposób motywować pracowników oraz w jaki sposób […]

Obsługa reklamacji – szkolenie

Termin: 29 czerwca 2007 Trener: Joanna Górecka Ośrodek: Ośrodek szkoleniowy Exploris w Warszawie O szkoleniu Badania rynkowe pokazały, że klienci są niezadowoleni z dokonanych zakupów w około 25% przypadków. Jak często składają reklamacje? Zaskakującym spostrzeżeniem jest to, że tylko 5 % z nich składa reklamacje. Pozostałe 95 % albo sądzi, że nie warto zawracać sobie […]

Zarządzanie sprzedażą – szkolenie

Termin: 21 czerwca 2007 – 22 czerwca 2007 Trener: Krzysztof Gwozdek Ośrodek: Centrum Szkolenia Geovita w Jadwisinie O szkoleniu Zarządzanie Sprzedażą to szkolenie przygotowane z myślą o tych wszystkich, którzy kierują zespołami handlowymi zarówno tymi małymi – kilkuosobowymi jak i dużymi, liczącymi do kilkudziesięciu osób. Zarządzanie Sprzedażą to szkolenie dla tych Dyrektorów i Kierowników Sprzedaży, […]

Decyzje trafne w 100% – Ideał czy utopia?

Zielone, czy czerwone? Proste pytanie, prawda? Ale co z tego, skoro nie mamy pojęcia o co chodzi pytającemu. Chciało by się zapytać: „Zależy CO czerwone, albo CO zielone?” Jeśli chcę przejść przez ulicę, to lepiej zielone (światło), jeśli chodzi o materiał na spodnią część polskiej flagi, to raczej: „Czerwone poproszę…”. Decyzje decyzje decyzje. Biznes to […]

Odpowiedzialność sprzedawcy i gwaranta w sprzedaży konsumenckiej i B2B (biznesowej)

Szkolenie przeznaczone jest dla: pracowników działów prawnych, pracowników działów handlowych, serwisantów i przedsiębiorców. Omawiane zostaną ważne informacje za co i w jaki sposób odpowiada sprzedawca ale również jak unikać bezpodstawnych roszczeń ze strony klienta. Program: 1. Wprowadzenie czyli omówienie przydatnych aktów prawnych 2. Zawarcie umowy sprzedaży czyli o tym jak powinno zawierać się umowy – […]

Menedżerskie techniki motywacji -metody pozafinansowe – szkolenie

11 maja 2007 w Warszawie w Galerii na Kole odbędzie się szkolenie Menedżerskie techniki motywacji -metody pozafinansowe O szkoleniu: Szkolenie w całości poświęcone może tylko jednemu zagadnieniu, ale za to niezbędnemu każdemu, kto chce nazywać się menedżerem – umiejętności motywowania pracowników. Możesz nie wierzyć, ale każdy menedżer może silnie motywować swoich podwładnych metodami pozafinansowymi. Dokładnie […]

Jak nie stracić na szkoleniach?

Najważniejsze pytania Menedżer zajmujący się zakupem szkoleń ma zawsze dylemat w jaki sposób współpracować z firmą szkoleniową. Dylemat ten podobny jest trochę do dylematu negocjatora: czy się targować i wygrać teraz to co jest do wygrania (tzw. strategia pozycyjna), czy zakładać dłuższą kooperację i przyjąć strategię problemową, która jest trudniejsza i wymaga nakładu czasu? Zarówno […]

Jak właściwie przygotować umowę z klientem? – szkolenie

Właściwie przygotowane, zgodne z obowiązującymi przepisami i zabezpieczające interesy sprzedawcy umowy handlowe to podstawa funkcjonowania firmy i jej działu handlowego. 27 kwietnia 2007 w Galerii Na Kole w Warszawie odbędzie się szkolenie „Jak właściwie przygotować umowę z klientem?” Szkolenie „Umowy Handlowe” będzie prowadzone w formule „prawo dla nie prawników”. Przystępny i zrozumiały język prowadzenia zajęć, […]

Jak usprawnić komunikację wewnątrzfirmową – szkolenie

W dniach 19 – 20 kwietnia 2007 w Ośrodku Exploris w Serocku odbędzie się szkolenie „Jak usprawnić komunikację wewnątrzfirmową”. O szkoleniu: Czy poznałeś firmy, w których informacje nie trafiały do właściwych osób we właściwym czasie? A może spotkałeś się z sytuacją, w której dwa działy tego samego przedsiębiorstwa nie potrafiły się porozumieć? W obu tych […]

Sprawdź aktualny harmonogram szkoleń dla warsztatów motoryzacyjnych