Techniki przejmowania klientów konkurencji

, 14 sierpnia 2007, 0:00

Firma B&O Navigator przygotowała szkolenie „Techniki przejmowania klientów konkurencji”.

Termin: 20 sierpnia 2007
Trener: Krzysztof Gwozdek
Ośrodek: Ośrodek Szkoleniowy Exploris w Warszawie

Jak często rozmawiasz z klientami? Zapewne codziennie.
A jak często rozmawiasz z klientami konkurencji? Również codziennie?
Nawet jeżeli tak nie jest, to w najbliższym czasie, wraz ze wzrostem konkurencji na twoim rynku, będziesz coraz częściej słyszał od klientów: "ale my już korzystamy z…" ( i tu padnie nazwa konkurencji).

Co może wtedy zrobić handlowiec? Więcej niż możesz się spodziewać, ale o tym już na szkoleniu.

Cele szkolenia:
Biorąc udział w szkoleniu, zostaniesz przygotowany do przejęcia klientów korzystających z usług i produktów konkurencyjnych firm.

Uczestnicząc w szkoleniu:
1. Nauczysz się analizować poczynania konkurencji i wyciągać wnioski, które posłużą do przygotowania lepszej i atrakcyjniejszej oferty.
2. Dowiesz się, jak opracować własną strategię przejęcia klientów konkurencji.

3. Przygotujesz się do prowadzenia rozmowy handlowej z klientem konkurencji.
4. Poznasz i nauczysz się korzystać z zasad prowadzenia działań wobec klientów konkurencji.

Program szkolenia:
1) KLIENT, A ZWŁASZCZA KLIENT KONKURENCJI.
a) Klient ma zawsze rację – slogan, czy głęboka prawda?
b) Czego szuka klient?
c) Dlaczego klient nie lubi zmian?
d) Czy tylko cena się liczy?

e) Co oznacza to, co mówi klient konkurencji?
f) Typy klientów, czyli czego kto pragnie?
g) Wartość klienta w czasie.
h) Dlaczego łatwiej klienta stracić, niż utrzymać?
2) TWOJA KONKURENCJA.
a) Jaką strategię ma nasza konkurencja?
b) Czy rzeczywiście nie do pokonania? – Jaka jest oferta konkurencji?
c) Działania konkurencji wobec klientów.

d) Czy znasz prawdę? – Obraz konkurencji w oczach klientów.
e) Jak rozmawiać z klientem o konkurencji?
3) NASZA FIRMA – PRZYGOTOWANIE DO DZIAŁANIA NA RYNKU KONKURENCJI.
a) Po pierwsze: unikajmy błędów.
b) Nasza strategia przejęcia klienta.
c) Co możemy zaoferować?
d) Co przekona klienta: dobra relacja, czy dobra oferta?
e) Co nas ogranicza, a co dodaje nam skrzydeł? Analiza SWOT w przejmowaniu klientów.

f) "My staramy się bardziej" – wygrywająca strategia.
4) SKUTECZNE DZIAŁANIA WOBEC KLIENTÓW KONKURENCJI.
a) Zasada konsekwencji.
b) Krok po kroku do przejęcia klienta.
c) Skuteczne zasady pokonywania dysonansu pozakupowego.
d) Przejmowanie klientów jako standardowe działanie.

5) JAK BUDOWAĆ LOJALNOŚĆ KLIENTA, ABY GO NAM NIE ODEBRANO?

Cena bez zakwaterowania: 985 PLN
Uczestnictwo w szkoleniu, Materiały szkoleniowe (Podręcznik, Ćwiczenia, Testy, Handouts),Materiały piśmiennicze, Obiad w trakcie szkolenia, Przerwy Kawowe, Certyfikat ukończenia szkolenia.

Formularz zgłoszeniowy: http://www.bonavigator.pl/zamowienie-o.php?id=162

 

Komentarze

Brak komentarzy