Programy lojalnościowe i promocje sprzedaży – szkolenie

, 7 lutego 2007, 0:00

Konkurencja na rynku sprawia, że przedsiębiorstwa podejmują szczególne wysiłki zmierzające do utrzymania posiadanych klientów. Jeśli wysiłki te mają przynieść przedsiębiorstwu wymierne korzyści, powinny przybrać formę zorganizowanego programu lojalnościowego. Celem szkolenia jest określenie kluczowych elementów, które stanowią podstawę długoterminowych działań przedsiębiorstwa w zakresie relacji z klientami oraz przedstawienie możliwości skutecznej realizacji promocji sprzedaży.

22-23.02.2007 r. w Warszawie firma Akademia Menedżera zaprasza na szkolenie „Programy lojalnościowe i promocje sprzedaży”.

Adresaci szkolenia
Szkolenie jest kierowane do osób zarządzających działalnością marketingową lub sprzedażową, przygotowywanych do pełnienia tej funkcji lub osób z innych obszarów firmy, które uczestniczą w kontaktach z klientami.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu
Wprowadzenie programu lojalnościowego nie jest zadaniem prostym. Liczne niepowodzenia dowodzą, że źle przemyślany program może stać się narzędziem „antylojalnościowym” i doprowadzić w krótkim czasie do spadku wartości klientów. Jednym z najczęściej popełnianych przez przedsiębiorstwa błędów jest utożsamianie programów promocyjnych i lojalnościowych. Na szkoleniu nakreślamy granice pomiędzy różnymi narzędziami i pokazujemy jak powinny one ze sobą współistnieć.

Cele szkolenia

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie:
– ulepszenia/rekonstrukcji programu lojalnościowego;
– narzędzi i sposobów kompleksowego zarządzania relacjami z klientami;
– budowy systemu wskaźnikowego w obszarze zarządzania relacjami z klientem

Prowadzący:
dr Piotr Kwiatek
Piotr Drygas

Miejsce
Szkolenie odbędzie się w Centrum Finansowym Puławska, na ul. Puławska 15 w Warszawie (10-15 min od Dworca Centralnego).

Koszt: 1790 zł + 22% VAT (2183,80 zł)

Uwaga!!! Przy zgłoszeniu dwóch osób na szkolenie uczestnictwo dla trzeciej osoby jest bezpłatne.

Maksymalna liczba uczestników w szkoleniu wynosi 12 osób.

Ostateczny termin zgłoszenia udziału w szkoleniu mija 21 lutego 2007 r.

Formularz zgłoszeniowy: http://www.akademiamenedzera.pl/p_images/pliki/ea25b0849a.doc

 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!