Firma Hengst organizuje szkolenia dotyczące filtrów użytkowanych w motoryzacji.
Z zewnątrz wydaje się, że każdy filtr wygląda tak samo, ale zaglądając do środka zobaczymy istotne różnice, które mają wpływ na skuteczność filtrowania powietrza, oleju paliwa czy też powietrza napływającego do kabiny. Na szkoleniach Hengst można samemu zobaczyć, dotknąć i porównać różne rodzaje filtrów. Istotne są detale i precyzja wykonania oraz odpowiednio dobrane medium filtracyjne. To właśnie szkoleniowcy prezentują na konkretnych zastosowaniach.
Koszt zakupu wszystkich filtrów stanowi ok. 1% kosztów eksploatacji, a więc na filtrach nie powinno się oszczędzać. Najlepsze filtry obniżą koszty eksploatacji (zużycie paliwa) i pomogą lepiej zabezpieczyć silnik przed zanieczyszczeniami i przed możliwymi awariami, które są dużo bardziej kosztowne.
Przykładowa agenda szkolenia:
Cześć 1. Podstawowe parametry i zasady filtracji – trendy i innowacje w metodach filtracji powietrza i płynów.
- Mechanizmy separacji i skuteczność mediów filtracyjnych na przykładach-porównanie
- Wymagania stosowane nowoczesnym systemom filtracji.
- Kryteria konstrukcyjne dla wkładów filtracyjnych.
Część 2. Hengst – kompetencje dostawcy dla OE. Pierwszy montaż
Rozwiązania techniczne stosowane w filtracji dla współczesnych konstrukcji silnika.
Część 3. Filtry Hengst – produkcja w jakości OE na rynek niezależny – praktyka i zastosowanie.
- Filtry powietrza zasysanego przez silnik.
- Filtracja oleju silnikowego z omówieniem systemów filtracji bocznikowej i pełno przepływowej dla systemów EGR, SCR
- Filtry paliwa
- Filtry kabinowe
- Separacja oleju w układzie odpowietrzania skrzynki korbowej.
- Filtracja płynu Adblue,
- Osuszacze powietrza
Szkolenie jest kierowane do mechaników, sprzedawców serwisowych, kierowników flot, właścicieli serwisów.
Kontakt w sprawie szkoleń:
Arkadiusz Ostaszewski:
tel. +48 721 177 877
email: a.ostaszewski@hengst-filter.pl
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Wodzu, 8 grudnia 2015, 8:32 0 0
Arku Ty teraz w Hengst Polska ?:)
Odpowiedz