Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
12:00 Alfa e-Parts poszerza ofertę o nowe produkty i przekracza 6500 pozycji w katalogu 24.12 Rynek samochodów elektrycznych w Polsce: szanse i wyzwania dla dealerów 24.12 “Kodeks Dobrej Komunikacji”: nowy pomysł marki FORVIA. To odpowiedź na zmiany na rynku pracy. 24.12 Niemiecka Nagroda Przyszłości dla twórców rewolucyjnej technologii Digital Light 24.12 Jaguar F-Pace. Co sprawdzić przed zakupem i co wymienić po?

Raporty

Producenci i dystrybutorzy części w obliczu koronawirusa – wyniki ankiety

Nie ulega wątpliwości, że skutki sytuacji związanej z epidemią koronawirusa będą odczuwalne dla branży produkcji i handlu częściami motoryzacyjnymi. Aktualną skalę problemu pokazują wyniki naszych ankiet, w których udział wzięli producenci oraz dystrybutorzy części.

Skutki koronawirusa w warsztatach – wyniki ankiety

Bardzo dziękujemy przedstawicielom warsztatów za liczny udział w naszej ankiecie. W niespełna trzy doby, została ona wypełniona przez ponad 700 uczestników. Ze względu na to, że sytuacja związana z koronawirusem jest dynamiczna, śpieszymy z prezentacją wyników.

Producenci i dystrybutorzy części w obliczu koronawirusa – ankieta

Bardzo dziękujemy wszystkim przedstawicielom warsztatów za liczne wzięcie udziału w naszej ankiecie dotyczącej skutków sytuacji związanej z koronawirusem. Tym razem przygotowaliśmy sondaż dla producentów oraz dystrybutorów i hurtowni części, który pomoże nam zbadać skalę aktualnych problemów.

Skutki koronawirusa w Twoim warsztacie – ankieta

W związku z wyjątkową sytuacją spowodowaną pandemią koronawirusa, staramy się na bieżąco obserwować zmiany w branży części i napraw motoryzacyjnych. Aby zyskać jak najpełniejszy obraz aktualnej sytuacji przygotowaliśmy ankietę skierowaną do właścicieli i pracowników warsztatów samochodowych. Gorąco zachęcamy do udzielenia odpowiedzi na kilka pytań.

Czy klienci chętnie wracają do Twojego warsztatu? Ankieta.

O tym, że klient jest naprawdę zadowolony z usługi, którą dla niego wykonaliśmy nie dowiemy się wcześniej niż wtedy, gdy… przyjedzie do nas po raz kolejny. Wydaje się, że powracający klienci są jak stały kapitał, na którym można oprzeć inwestycję. Czy jednak w czasach rosnącej konkurencji i szerokiej oferty usług można liczyć na ich lojalność? […]

Nieuczciwi klienci to codzienność w pracy mechaników samochodowych

Ponad 90% przedstawicieli warsztatów biorących udział w naszej ankiecie przyznało, że boryka się z problemem nieuczciwych klientów. Czy można zatem powiedzieć, że niemal wszyscy klienci polskich warsztatów to osoby nieuczciwe? Oczywiście nie posunęlibyśmy się do tak daleko idącej generalizacji. W przeciwieństwie niestety do innych portali i czasopism, lubujących się we wrzucaniu do jednego worka całej […]

Wiemy, jak mechanicy wyceniają części – wyniki ankiety

Większość właścicieli pojazdów w Polsce dokonuje zakupów części samochodowych w warsztacie naprawczym, przy okazji czynności serwisowych. W jaki sposób warsztaty ustalają ceny części, oferowanych klientom? Metod jest kilka, ale nasza ankieta wskazała te najpopularniejsze. 

Raport: Układ hamulcowy [rynek rumuński]

Raport zawiera najważniejsze fakty na temat rumuńskiego rynku części układów hamulcowych, bazujące na wynikach badań.

Raport: Amortyzatory

Celem badania zrealizowanego wśród warsztatów obsługujących samochody osobowe było zebranie informacji na temat amortyzatorów. Metodologia Populacja objęta badaniem: warsztaty niezależne i serwisy sieciowe obsługujące samochody osobowe Metoda zbierania danych: wywiady telefoniczne na ogólnopolskiej próbie warsztatów samochodowych (CATI) Realizacja badania: Smartscope i MotoFocus Liczebność próby: N=201 warsztatów / sklepów motoryzacyjnych   Termin realizacji badania: marzec 2016 […]

Układy hamulcowe

Celem badania zrealizowanego wśród warsztatów obsługujących samochody osobowe było zebranie informacji na temat układów hamulcowych: klocków, szczęk, tarcz oraz bębnów hamulcowych. Metodologia Populacja objęta badaniem: warsztaty niezależne i serwisy sieciowe obsługujące samochody osobowe Metoda zbierania danych: wywiady telefoniczne na ogólnopolskiej próbie warsztatów samochodowych (CATI) Realizacja badania: Smartscope i MotoFocus Liczebność próby: N=200 warsztatów / sklepów […]

Najbardziej kompleksowe i profesjonalne raporty oraz analizy na temat niezależnego rynku motoryzacyjnego w Polsce. Specjalizujemy się w badaniach rynku motoryzacyjnego co powoduje, że dysponujemy olbrzymią ilością ciekawych raportów i opracowań o branży motoryzacyjnej. MotoFocus jest nowoczesną, niezależną firmą badawczą, która przez ponad 20 lat intensywnej i rzetelnej pracy pozyskała zaufanie wielu firm z branży. Do naszych badań wykorzystujemy nowoczesne metody i techniki badawcze, a także dbamy o jasny i zrozumiały przekaz informacji zawartych w raportach. Nasi pracownicy łączą wiedzę praktyczną z teoretycznym przygotowaniem marketingowym, socjologicznym.

Działamy w zgodzie z etyką zawodową i najwyższymi standardami branży badawczej. Dokładamy wszelkich starań, aby współpraca z nami była również miłym doświadczeniem interpersonalnym.