Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
25.12 Alfa e-Parts poszerza ofertę o nowe produkty i przekracza 6500 pozycji w katalogu 24.12 Rynek samochodów elektrycznych w Polsce: szanse i wyzwania dla dealerów 24.12 “Kodeks Dobrej Komunikacji”: nowy pomysł marki FORVIA. To odpowiedź na zmiany na rynku pracy. 24.12 Niemiecka Nagroda Przyszłości dla twórców rewolucyjnej technologii Digital Light 24.12 Jaguar F-Pace. Co sprawdzić przed zakupem i co wymienić po?

Raporty

Pracownicy w motoryzacji – nowy raport

Motoryzacja to nie tylko samochody i części ale przede wszystkim ludzie pracujący w branży. Praca jest ważnym aspektem życia człowieka, to właśnie na pracę poświęca się w ciągu życia największą ilość czasu. Co motywuje ludzi do pracy? Co jest ważne w aktualnie wykonywanej pracy? Czy wynagrodzenie jest najważniejszym motywatorem? Co z dobrym słowem przełożonego? Niniejszy […]

The distribution network of sales of spare parts Czech Republic

Najnowsze opracowanie dotyczy sieci dystrybucji części zamiennych w Czechach. Raport dostępny jest w języku angielskim. Analysis presents the distribution of spare parts for passenger cars and commercial vehicles in the Czech Republic. The analysis provides information on the number of branches of distributors in various regions and districts, the number of service centers, people and cars on each branch. Contain 1. Distributors 2. Distribution network in the Czech Republic 2.1 Distributors and their branches by region […]

Authorized workshops in Ukraine

Przedstawiamy Państwu nowy raport MotoFocus poruszający zagadnienia warsztatów autoryzowanych na Ukrainie. Opracowanie zawiera informacje na temat liczby warsztatów OES jak również niezależnych warsztatów w poszczególnych regionach Ukrainy, liczby samochodów, które są obsługiwane przez warsztaty OES oraz listę wszystkich autoryzowanych stacji obsługi z wykazem marek samochodów. Szczegóły znajdą Państwo w  broszurze. Więcej informacji na temat badań […]

Rynek olejów samochodowych w Polsce

Badanie ilościowe zrealizowano metodą CATI (Computer Assisted Telephone Interview). Raport zawiera takie kwestie jak: Średnie miesięczne zużycie olejów do wymian z własnych zapasów magazynowych warsztatu Średnia miesięczna wielkość wymian z oleju przywiezionego przez klienta Liczba marek olejów w ofercie warsztatów Kryteria wyboru marki oleju Ocena atrakcyjności programów inwestycyjnych oferowanych przez producentów olejów Ocena atrakcyjności opakowań […]

Nowe raporty MotoFocus o wielkości rynku

Właściwe określenie wielkości parku samochodów jest podstawą do oszacowania wartości rynku części. Niestety dane oficjalne, dostępne w Centralnej Ewidencji Pojazdów, ze względu na błędy powstałe w wyniku tworzenia tej bazy, nie są wiarygodnym źródłem. Ze względu na specyfikę branży motoryzacyjnej, podziały na segment autoryzowany i niezależny, samodzielne naprawy samochodów, mnogość grup towarowych, zbyt małą wiedzę […]

Masz wiadomość – cykl badań reakcji na zapytanie mailowe

Rozwój technologiczny sprawia, iż coraz częściej, aby uzyskać potrzebne informacje, nie musimy wychodzić z domu i rozmawiać z innymi ludźmi. Poczta elektroniczna, portale społecznościowe, komunikatory to „wynalazki” ostatnich lat, dzięki którym mamy dostęp do różnorodnej wiedzy bez kontaktu z drugim człowiekiem. Biznes chętnie korzysta z nowych technologii, dlatego bardzo ważne jest, aby pracownicy firmy umieli […]

Brands and range of spare parts sold by distributors in Ukraine

Raport przedstawia marki i szerokość asortymentu dystrybutorów części zamiennych na Ukrainie. Opracowanie dostępne jest w języku angielskim a szczegółowa zawartość przedstawia poniższy spis treści. This analysis provides an overview of the assortment of brands sold by distributors. In this analysis, you find the specific brands that have distributors in range. Sort is by brand and […]

The distribution network of sales of spare parts in the Ukraine – 2013

Raport przedstawia analizę dystrybucji części zamiennych do samochodów osobowych i pojazdów użytkowych na Ukrainie. Analiza zawiera informacje o liczbie oddziałów dystrybutorów w różnych regionach, liczbie warsztatów, mieszkańców i samochodów także z podziałem na region. Więcej informacji można znaleźć w poniższym spisie treści a także broszurze. Raport dostępny jest w języku angielskim 1. Sieć dystrybucji na […]

Kolejny Barometr MotoFocus

Analiza aktualnej sytuacji rynkowej jest kwestią kluczową, zwłaszcza wtedy, kiedy uwarunkowania rynkowe ulegają szybkim zmianom a ogólna sytuacja gospodarcza jest trudna. Barometr Rynku Motoryzacyjnego to cykliczne badanie realizowane przez MotoFocus na grupie producentów i dystrybutorów części zamiennych w Polsce. Dzięki niniejszej analizie firmy co kwartał mają dostęp do informacji na temat bieżącej sytuacji w branży. Kolejny […]

Nowość: Barometr Rynku Motoryzacyjnego

Barometr Rynku Motoryzacyjnego to cykliczne badanie realizowane przez MotoFocus na grupie producentów i dystrybutorów części zamiennych w Polsce. Dzięki niniejszej analizie firmy co kwartał mają dostęp do informacji na temat bieżącej sytuacji w branży – uczestnicy badania otrzymują raport bezpłatnie. Komentarz Ryszarda Petru*, Przewodniczącego Towarzystwa Ekonomistów Polskich do wyników Barometru Rynku Motoryzacyjnego: – ,,W obecnych czasach […]

Najbardziej kompleksowe i profesjonalne raporty oraz analizy na temat niezależnego rynku motoryzacyjnego w Polsce. Specjalizujemy się w badaniach rynku motoryzacyjnego co powoduje, że dysponujemy olbrzymią ilością ciekawych raportów i opracowań o branży motoryzacyjnej. MotoFocus jest nowoczesną, niezależną firmą badawczą, która przez ponad 20 lat intensywnej i rzetelnej pracy pozyskała zaufanie wielu firm z branży. Do naszych badań wykorzystujemy nowoczesne metody i techniki badawcze, a także dbamy o jasny i zrozumiały przekaz informacji zawartych w raportach. Nasi pracownicy łączą wiedzę praktyczną z teoretycznym przygotowaniem marketingowym, socjologicznym.

Działamy w zgodzie z etyką zawodową i najwyższymi standardami branży badawczej. Dokładamy wszelkich starań, aby współpraca z nami była również miłym doświadczeniem interpersonalnym.