Kolejny Barometr MotoFocus

, 4 czerwca 2013, 13:12

Analiza aktualnej sytuacji rynkowej jest kwestią kluczową, zwłaszcza wtedy, kiedy uwarunkowania rynkowe ulegają szybkim zmianom a ogólna sytuacja gospodarcza jest trudna. Barometr Rynku Motoryzacyjnego to cykliczne badanie realizowane przez MotoFocus na grupie producentów i dystrybutorów części zamiennych w Polsce. Dzięki niniejszej analizie firmy co kwartał mają dostęp do informacji na temat bieżącej sytuacji w branży.

Kolejny już raport zawiera zestawienie wyników osiągniętych przez firmy w pierwszym kwartale 2013 roku w porównaniu z pierwszym kwartałem  roku 2012, jak również prognozę na drugi kwartał 2013r. w odniesieniu do I kwartału 2013r. Następny barometr będzie porównaniem kolejnych kwartałów, dzięki czemu firmy będą otrzymywały informację dotyczącą aktualnej sytuacji rynkowej.

W opracowaniu zawarto informacje na temat takich zagadnień jak:

  • przychody firm
  • wielkość zatrudnienia
  • wartość zapasów magazynowych
  • spływ należności
  • nakłady inwestycyjne
  • koszty działalności
  • sprzedaż poprzez kanały e-commerce
  • aktywność sektora OES
  • najważniejsze obecnie problemy firm
     

Ważna informacja:

Barometr jest zbiorczą analizą zebranych wyników bez podawania nazw poszczególnych firm a uczestnicy badania otrzymują raport bezpłatnie.

Pobierz broszurę Barometr MotoFocus

Więcej informacji na temat badania Barometr Rynku Motoryzacyjnego udzieli:
Marcin Nowak | Dyrektor ds. badań rynku
mail: marcin.nowak@motofocus.pl
Tel: 609 186 810

 

Dowiedz się więcej

Nowość: Barometr Rynku Motoryzacyjnego
Nowość: Barometr Rynku Motoryzacyjnego

Barometr Rynku Motoryzacyjnego to cykliczne badanie realizowane przez MotoFocus na grupie producentów i dystrybutorów części zamiennych w Polsce. Dzięki niniejszej analizie firmy co kwartał mają dostęp do informacji na temat bieżącej sytuacji w branży – uczestnicy badania otrzymują raport bezpłatnie. Komentarz Ryszarda Petru*, Przewodniczącego Towarzystwa Ekonomistów Polskich do wyników Barometru Rynku Motoryzacyjnego: – ,,W obecnych czasach […]

Raport: Rynek sprzęgieł w Polsce
Raport: Rynek sprzęgieł w Polsce

Raport stanowi analizę rynku sprzęgieł w Polsce. Z badania można dowiedzieć się, jakie marki sprzęgieł są najczęściej polecane klientom oraz jakie znajdują się w ofercie warsztatów i sklepów motoryzacyjnych. Pytaliśmy między innymi o ocenę średniej żywotności sprzęgła, jego najczęstsze usterki/awarie czy też kryteria decydujące o wyborze marki sprzęgieł. W projekcie badawczym pojawiły się także pytania […]

Brands and range of spare parts sold by distributors in Ukraine
Brands and range of spare parts sold by distributors in Ukraine

Raport przedstawia marki i szerokość asortymentu dystrybutorów części zamiennych na Ukrainie. Opracowanie dostępne jest w języku angielskim a szczegółowa zawartość przedstawia poniższy spis treści. This analysis provides an overview of the assortment of brands sold by distributors. In this analysis, you find the specific brands that have distributors in range. Sort is by brand and […]

The distribution network of sales of spare parts in the Ukraine – 2013
The distribution network of sales of spare parts in the Ukraine – 2013

Raport przedstawia analizę dystrybucji części zamiennych do samochodów osobowych i pojazdów użytkowych na Ukrainie. Analiza zawiera informacje o liczbie oddziałów dystrybutorów w różnych regionach, liczbie warsztatów, mieszkańców i samochodów także z podziałem na region. Więcej informacji można znaleźć w poniższym spisie treści a także broszurze. Raport dostępny jest w języku angielskim 1. Sieć dystrybucji na […]

Masz wiadomość – cykl badań reakcji na zapytanie mailowe
Masz wiadomość – cykl badań reakcji na zapytanie mailowe

Rozwój technologiczny sprawia, iż coraz częściej, aby uzyskać potrzebne informacje, nie musimy wychodzić z domu i rozmawiać z innymi ludźmi. Poczta elektroniczna, portale społecznościowe, komunikatory to „wynalazki” ostatnich lat, dzięki którym mamy dostęp do różnorodnej wiedzy bez kontaktu z drugim człowiekiem. Biznes chętnie korzysta z nowych technologii, dlatego bardzo ważne jest, aby pracownicy firmy umieli […]

Nowe raporty MotoFocus o wielkości rynku
Nowe raporty MotoFocus o wielkości rynku

Właściwe określenie wielkości parku samochodów jest podstawą do oszacowania wartości rynku części. Niestety dane oficjalne, dostępne w Centralnej Ewidencji Pojazdów, ze względu na błędy powstałe w wyniku tworzenia tej bazy, nie są wiarygodnym źródłem. Ze względu na specyfikę branży motoryzacyjnej, podziały na segment autoryzowany i niezależny, samodzielne naprawy samochodów, mnogość grup towarowych, zbyt małą wiedzę […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!