Menu
Infomracje Części Technika Po godzinach
19.04 Malejące zyski w branży produkcji części motoryzacyjnych 19.04 Dlaczego warto stosować markowe czynniki chłodnicze? Jak uniknąć zakupu podróbki? Poradnik DENSO 19.04 Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych zmienia nazwę 19.04 Mariaż NEXUS i Stellantis – co z niego wyniknie? Wywiad z dyrektorem generalnym NEXUS, Gaëlem Escribe. 19.04 Jak rozwiązać problem z brakiem pracowników w branży automotive? Trzeba złamać stereotypy.

TMD Friction Services GmbH

Zbyt twardy lub miękki pedał hamulca. O czym może świadczyć? 

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych podzespołów w każdym samochodzie. Usterki jego elementów są bardzo niebezpieczne i mogą mieć poważne konsekwencje. Przykładem awarii jest zbyt twardy lub miękki pedał hamulca, co obniża skuteczność hamownia. Z czego wynika taka usterka i jak jej zaradzić?

Idealna współpraca na linii klocek – tarcza. Jak to zrobić? 

Tarcze i klocki hamulcowe powinny ze sobą idealnie współpracować. W przeciwnym razie układ hamulcowy zaczyna hałasować i działać w niewłaściwy sposób, zmniejszając bezpieczeństwo. A do tego jego elementy składowe mogą się zużywać w przyspieszonym tempie, narażając kierowcę na dodatkowe koszty. Jak tego uniknąć?

TMD Friction na Automechanice

Już we wtorek (11 września) rozpoczną się we Frankfurcie najważniejsze w branży aftermarket targi Automechanika. TMD Friction zaprezentuje na nich nową w Europie markę klocków i tarcz hamulcowych.

Tarcze wysoko nawęglane w ofercie HELLA PAGID

W ofercie HELLA PAGID do aut klasy premium i sportowych pojawiły się tarcze wysoko nawęglane – obecnie dostępnych jest blisko 200 referencji.

Dopasuj klocki na smartfonie

Przekopanie się przez ponad 16 tysięcy pozycji, jakie zawiera katalog Textar z tarczami i klockami hamulcowymi może nastręczać pewnych problemów. Z pomocą w szybkim odnalezieniu odpowiedniej pozycji przychodzi aplikacja Brakebook.

Gdy klocek hamulcowy ściera się zbyt szybko…

Klocek hamulcowy musi się ścierać. Jednak, gdy dzieje się to zbyt szybko, świadczy to o błędzie – albo mechanika montującego klocki w samochodzie, albo użytkownika, który nadmiernie obciąża układ hamulcowy. Samochód średnio powinien pokonać kilkadziesiąt tysięcy kilometrów zanim grubość okładzin ciernych klocka hamulcowego spadnie do minimalnego poziomu, przy którym zalecana jest wymiana na nowy. „Średnio”, […]

Szkolenie TMD Friction z układów hamulcowych i obsługi klienta

Przedstawicielstwo TMD Friction w Polsce ma przyjemność zaprosić właścicieli warsztatów samochodowych na szkolenie z zakresu układów hamulcowych i obsługi klienta warsztatowego. Szkolenie odbędzie się w siedzibie przedstawicielstwa mieszczącej się w Dobrzykowicach przy ul. Wrocławskiej 8-10, dn. 12. czerwca 2015 o godz. 9.00. Szkolenie techniczne przeprowadzi Andrzej Sławiński, doradca techniczny i szkoleniowiec TMD Friction z wieloletnim […]

Nicolas de Gaudemont Globalnym Dyrektorem Grupy UFI ds. Aftermarketu

W wyniku trwającej reorganizacji Grupy UFI Filters, Nicolas de Gaudemont objął stanowisko Globalnego Dyrektora ds. Aftermarketu w Grupie UFI Filters. Nicolas de Gaudemont, absolwent francuskiej INSEEC Business School, ma duże doświadczenie przede wszystkim w sektorze przemysłowym i motoryzacyjnym. Urodzony 46 lat temu w Paryżu, rozpoczął karierę w 1992 roku, zajmując stanowiska kierownicze w spółkach Magneti […]

Szkolenie TMD FRICTION z układów hamulcowych

Jak co roku, koncern TMD FRICTION, lider światowego rynku w produkcji elementów ciernych układów hamulcowych, organizuje specjalne szkolenie pod nazwą: Akademia Hamulcowa – Brake Academy, wraz z firmą FTE, producentem hydrauliki hamulcowej. W tym roku szkolenie odbędzie się 27 kwietnia 2013 r. w Hotelu Villa Verde Congress & Spa w Zawierciu. Zajęcia będą prowadzili fachowcy […]

Akademia Hamulcowa TMD za darmo

TMD Friction poinformował, że szkolenie w ramach Akademii Hamulcowej, które odbędzie się 3 grudnia w Warszawie jest nieodpłatne. W poprzednio przekazanym materiale znalazła się informacja, że szkolenie jest odpłatne. Organizator przeprasza za zaistniałą pomyłkę i jednocześnie prosi, aby chęć udziału w szkoleniu potwierdzić  telefonicznie pod nr 071 347 93 08 lub 602 188 142, faxem 071 318-96-27 lub drogą mailową na […]