Podczas hamowania najważniejsza jest szybkość działania. W sytuacji awaryjnej liczy się każda sekunda, gdyż to od niej zależy czy dojdzie do wypadku, czy uda się go uniknąć. W Delphi Technologies realizujemy tę samą filozofię w stosunku do nowych części poszerzających nasz asortyment elementów układu hamulcowego, błyskawicznie dostarczając warsztatom odpowiednie części. Co prawda w tym przypadku, mówimy o tygodniach, a nie o sekundach, ale czas w tej sytuacji również ma znaczenie. Dlaczego?
To proste. Każde użycie pedału hamulca przez kierowcę prowadzi do zużycia niewielkiego fragmentu okładziny ciernej klocka hamulcowego. A teraz zastanówmy się, ile razy hamuje kierowca podczas typowej przejażdżki, w szczególności podczas jazdy w korku. Nie bez powodu to właśnie klocki hamulcowe są jednymi z pierwszych elementów układu hamulcowego, które nadają się do wymiany.
Potrzeba wymiany klocków hamulcowych to zła wiadomość dla właściciela pojazdu, ale jednocześnie dobra wiadomość dla niezależnego warsztatu samochodowego. W odróżnieniu od innych rutynowych czynności serwisowych , większość właścicieli pojazdów korzysta z pomocy wykwalifikowanego mechanika przy sprawdzaniu stanu klocków hamulcowych oraz ich wymianie. Czynności te to jednak coś więcej niż tylko jednorazowa wymiana klocków hamulcowych. Prawidłowo przeprowadzona wymiana może zachęcić nowego klienta do powrotu do warsztatu i przeprowadzenia w nim kolejnych napraw przez cały okres użytkowania pojazdu. Z tego też powodu należy upewnić się, że nasz warsztat posiada nie tylko odpowiednią część pasującą do danego pojazdu, ale również część o udowodnionej jakości.
Produkty firmy Delphi Technologies z pewnością spełnią oba te kryteria. Jako dostawca pionierskich technologii układów napędowych na pierwszy montaż (OE), pracujemy ramię w ramię z wiodącymi producentami samochodów na wiele lat przed premierami nowych modeli pojazdów. Wiemy dokładnie, jakie pojazdy pojawią się na rynku i kiedy odbędzie ich premiera, dzięki czemu jesteśmy zawsze o krok do przodu, jeśli chodzi o wprowadzanie nowych produktów na rynek.
Przykładowo, w zeszłym roku, wprowadziliśmy nowe elementy układu hamulcowego do następujących modeli pojazdów: Land Rover Evoque (06/19>), Volvo S60 (05/19>), BMW serii 7 (03/19>), Mercedes klasy B (01/19>) i EQC400 (05/19>), Mazda 3 (01/19>), Toyota Corolla (02/19>) i Supra (06/19>) oraz Nissan Qashqai (04/19>) i Leaf (01/19>). W tym roku, jako pierwsi wprowadziliśmy na rynek klocki hamulcowe do nowego Landrovera Defender (2020>) oraz Volkswagena Golfa MK8 (2020>), co oznacza, że warsztaty samochodowe mogły jeszcze szybciej skorzystać z możliwości, płynących z obsługi tych pojazdów.
Należy jednak zaznaczyć, że błyskawiczne wprowadzanie produktów na rynek nigdy nie odbywa się kosztem ich jakości. Każdy zaprojektowany, skonstruowany oraz wyprodukowany przez nas element układu hamulcowego jest tworzony zgodnie ze standardami jakości części na pierwszy montaż (OE), co sprawia, że nasze części hamują szybciej, ciszej, a ich żywotność jest dłuższa. Dla przykładu nasze klocki hamulcowe, w odróżnieniu od niektórych klocków oferowanych przez konkurencję, posiadają specjalną technologię produkcji warstwy podkładowej jakości OE, zmniejszającą hałas generowany przez klocek hamulcowy, ograniczającą przepływ ciepła oraz zwiększającą jego wytrzymałość na ścinanie, która działa w ten sam sposób, co części na pierwszy montaż (OE).
To samo dotyczy naszych tarcz hamulcowych. Podczas konstruowania nowej tarczy hamulcowej, nasi inżynierowie biorą pod uwagę każdą możliwą zmienną, dzięki czemu uzyskują szereg różnych odlewów tarcz i/lub konfiguracji odzwierciedlających parametry części na pierwszy montaż (OE) pod względem dopasowania, kształtu oraz spełnianych przez nie funkcji. Odlanie specjalnego kanału chłodzącego w naszych tarczach kosztuje więcej i jest bardzo skomplikowane? Żaden problem! Mówiąc krótko, jeśli coś znajduje się w częściach na pierwszy montaż, nasz produkt również będzie to posiadał.
Te idealne połączenie oferty odpowiednich części do najnowszych pojazdów, wprowadzanych na rynek w jak najkrótszym czasie, sprawia, że mechanicy mogą bez obaw montować w pojazdach elementy układu hamulcowego firmy Delphi Technologies, gdyż wiedzą, że są w stanie przeprowadzić naprawę zgodnie z najlepszymi praktykami i standardami OE, gwarantującymi stuprocentowe zadowolenie klienta i zapewniającymi, że pozostanie on klientem danego warsztatu na kolejne lata.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Egon Olsen, 27 sierpnia 2020, 14:39 0 0
Na naszych drogach jest cała masa nowych Defenderow i już całe kolejki tych auto do warsztatów niezależnych. Dobrze że Delphi ma w ofercie klocki. Jeszcze tego lata będzie to hit sprzedaży. Fajnie też, że "dostawca pionierskich technologii układów napędowych" tak dobrze zna się na hamulcach. Zapewne na oświetleniu oraz powłokach lakierniczych również:-)
Odpowiedz
Anonim, 29 sierpnia 2020, 17:33 0 0
Mylicie się wszystkie te wymienione klocki od dawna ma w ofercie RH
Odpowiedz