Bosch zwycięzcą badania Imageprofile 2012

26 stycznia 2012, 13:33

Bosch zwyciężył w kategorii przedsiębiorstw branży przemysłowej badania wizerunkowego Imageprofile 2012 przeprowadzonym przez magazyn ekonomiczny „Manager Magazin“. Firma zajęła też piąte miejsce w ogólnym rankingu najbardziej renomowanych przedsiębiorstw.

Bosch - logoBosch uzyskał bardzo dobre oceny w kategoriach „Solidność finansowa” i „Innowacyjność”, a w kategorii „Zrównoważony rozwój” został oceniony najwyżej spośród wszystkich przedsiębiorstw.

– „Wyróżnienie dla najbardziej szanowanego przedsiębiorstwa przemysłowego bardzo nas cieszy, podobnie jak awans do pierwszej piątki ogólnego rankingu. Wynik ten pokazuje, że wartości, którymi na co dzień kierujemy się w naszej firmie wpływają pozytywnie na jej wizerunek również na zewnątrz” – powiedział Franz Fehrenbach, Prezes Zarządu Grupy Bosch.

W 2012 roku badanie objęło 170 firm w 10 branżach. Oceniano między innymi koncerny notowane przez niemiecki indeks giełdowy DAX, najbardziej znaczące niemieckie przedsiębiorstwa rodzinne oraz najważniejsze firmy działające globalnie.

Opublikowane przez: Redakcja

Dowiedz się więcej

ESP obowiązkowy dla nowych modeli samochodów
ESP obowiązkowy dla nowych modeli samochodów

Układ stabilizacji toru jazdy staje się wyposażeniem seryjnym samochodów. Zgodnie z nowymi przepisami Unii Europejskiej, mającymi na celu zwiększenie bezpieczeństwa ruchu drogowego, wszystkie samochody, które otrzymają homologację po 1 listopada 2011 roku będą musiały być wyposażone w ESP. Z dniem 1 listopada 2011 wszystkie nowe samochody osobowe i lekkie pojazdy użytkowe, które otrzymały świadectwo homologacji […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!