Olej Liqui Moly do przekładni DSG

11 lipca 2011, 16:22

Doppelkupplungsgetriebe-Öl 8100 jest to olej do dwusprzęgłowych przekładni automatycznych stosowanych przez koncern Volkswagen.

Pojazdy wyposażone w przekładnie DSG są stosunkowo nowymi pojazdami jednak ze względu na częstotliwość wymiany tego oleju (60.000 km) oraz fakt że samochody takie coraz częściej trafiają do serwisów niezależnych Liqui Moly wprowadza na rynek olej odpowiedni do przekładni dwusprzęgłowych. Zastosowanie wysokiej jakości dodatków uszlachetniających oraz bardzo wysoki indeks lepkości tego oleju zapewnia dobre funkcjonowanie sprzęgła nawet w ekstremalnych warunkach termicznych.

Doppelkupplungsgetriebe-Öl 8100 jest półsyntetycznym olejem o wysokiej odporności na starzenie, dobrej odporności na powstawanie osadów. Właściwości temperaturowe tego oleju to znaczy zdolność płynięcia w niskich temperaturach oraz odprowadzanie ciepła są zdecydowanie lepsze niż w przypadku konwencjonalnych olei przekładniowych.

Aby zapewnić prawidłowe działanie skrzyni biegów olej ten nie powinien być mieszany z olejami, które nie spełniają odpowiednich specyfikacji. Należy zawsze przestrzegać zaleceń producenta pojazdu.

Specyfikacje:

Liqui Moly rekomenduje ten produkt do pojazdów, które wymagają środka smarnego o specyfikacji: VW G 052 182

Opublikowane przez: Redakcja

Dowiedz się więcej

Międzynarodowa komisja nagradza suche sprzęgło podwójne
Międzynarodowa komisja nagradza suche sprzęgło podwójne

Niemiecki dostawca części na rynek motoryzacyjny: LuK GmbH & Co. oHG został uhonorowany prestiżową nagrodą Pace, za innowacyjne podwójne sprzęgło suche, przez branżowy magazyn „Automotive News” wraz ze współsponsorami, firmę konsultingową Ernst & Young oraz Centrum Badań Transportu. Sprzęgło podwójne – pierwsze na świecie funkcjonujące bez chłodzenia olejem – uzyskało wysokie wyniki dzięki szybkiej i […]

Olej Febi do skrzyni biegów VW DSG
Olej Febi do skrzyni biegów VW DSG

W maju 2010 roku do oferty firmy Febi wszedł bardzo poszukiwany olej przekładniowy do skrzyń biegów DSG. Do tej pory można było go kupić jedynie w serwisach autoryzowanych VW. Olej ten (numer OES G 052 182 A2 ) w systemie wyszukiwania Febi otrzymał dwa różne numery dla różnych opakowań. I tak dla opakowania 1 litrowego […]

Usterka w Skodach z DSG
Usterka w Skodach z DSG

Niektóre samochody Skoda Superb II i Octavia II ze skrzyniami biegów DSG, wyprodukowane w Czechach między wrześniem 2008 a sierpniem 2009 mogą stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa swoich użytkowników. W Polsce akcja obejmuje 206 aut. W niektórych samochodach Skoda Superb II i Octavia II wyposażonych w sześciobiegową skrzynię biegów DSG, wyprodukowanych w Czechach w okresie od […]

Olej do dwusprzęgłowych skrzyń biegów typu DSG
Olej do dwusprzęgłowych skrzyń biegów typu DSG

Firma Ravenol stworzyła olej, zaprojektowany specjalnie do zastosowania w dwusprzęgłowych przekładniach Volkswagena DSG (Dual Clutch Gear). Jest to częściowo syntetyczny olej zapewniający odpowiednie właściwości smarne w warunkach znacznego obciążenia w okresach letnich i przy niskich temperaturach zimowych. Ravenol DCT/DSG Fluid umożliwia praktycznie bezpoślizgową eksploatację przekładni a przez to minimalne straty momentu obrotowego. Olej przekładniowy oferuje: […]

Silnik do wyczynowych dwusuwów od Liqui Moly
Silnik do wyczynowych dwusuwów od Liqui Moly

Nowoczesne samochody nie są napędzane silnikami dwusuwowymi, ale nie oznacza to, że ten rodzaj silników zniknął ze świata sportu. Firma Liqui Moly uzyskała certyfikat FIA dla nowego oleju Pro Kart, przeznaczonego do gokartów, będących początkiem drogi do Formuły 1 dla młodych wyścigowców. Rynek olejów silnikowych dla gokartów, na który wkracza Liqui Moly, jest mały, ale […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!