Międzynarodowa komisja nagradza suche sprzęgło podwójne

20 maja 2009, 0:00

Niemiecki dostawca części na rynek motoryzacyjny: LuK GmbH & Co. oHG został uhonorowany prestiżową nagrodą Pace, za innowacyjne podwójne sprzęgło suche, przez branżowy magazyn „Automotive News” wraz ze współsponsorami, firmę konsultingową Ernst & Young oraz Centrum Badań Transportu.

Sprzęgło podwójne – pierwsze na świecie funkcjonujące bez chłodzenia olejem – uzyskało wysokie wyniki dzięki szybkiej i wygodnej zmianie biegów oraz niskiemu zużyciu paliwa, co w rezultacie doprowadziło do jego triumfu wśród konkurentów. 

20 kwietnia 2009 roku, nagroda Pace została przyznana po raz piętnasty. Dostawcy produktów, procesów, materiałów czy usług, dostarczający je bezpośrednio do producentów samochodów, mogli wziąć udział w konkursie. Początkowo ze wszystkich uczestników wybrano 25 finalistów, ale jedynie 13 zabrało upragnione trofeum do domu.

Jeff Hemphill, Wiceprezes ds. Rozwoju Produktu w oddziale LuK w Wooster (USA), odebrał nagrodę w kategorii „Produkt Europejski” w Centrum Muzyki im. Max’a M. Fisher’a w Detroit: „Komfort jazdy i niskie zużycie paliwa to pierwsze kryteria brane pod uwagę przy zakupie samochodu i tak samo są one najważniejsze dla producentów samochodów. Poprzez wprowadzenie podwójnego sprzęgła suchego, znaczenie przyczyniliśmy się do osiągnięcia wyżej wymienionych celów. Jesteśmy zatem bardzo szczęśliwi, że otrzymaliśmy to wyróżnienie i ogromnie dumni z kreatywności naszych pracowników.”

Podwójne sprzęgło zyskało ogromne uznanie już rok temu. Komisja konkursu, w trakcie jednodniowej wizyty, wnikliwie przyjrzała się produkcji w Bühl oraz procesom produkcyjnym. Z początkiem roku, rozpoczęto produkcję podwójnego sprzęgła LuK na szeroką skalę, dla nowych 7-biegowych, zautomatyzowanych przekładni (DSG) firmy Volkswagen.

 

Opublikowane przez: Redakcja

Dowiedz się więcej

Olej  Liqui Moly do przekładni DSG
Olej Liqui Moly do przekładni DSG

Doppelkupplungsgetriebe-Öl 8100 jest to olej do dwusprzęgłowych przekładni automatycznych stosowanych przez koncern Volkswagen. Pojazdy wyposażone w przekładnie DSG są stosunkowo nowymi pojazdami jednak ze względu na częstotliwość wymiany tego oleju (60.000 km) oraz fakt że samochody takie coraz częściej trafiają do serwisów niezależnych Liqui Moly wprowadza na rynek olej odpowiedni do przekładni dwusprzęgłowych. Zastosowanie wysokiej […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!