SKF na Automechanice 2016

23 września 2016, 11:24

Na stoisku producenta zaprezentowane zostały najnowsze produkty, części i usług, które składają się na nieustające wsparcie SKF dla niezależnej branży motoryzacyjnej.

„Jesteśmy dumni z naszej długiej historii globalnego producenta części motoryzacyjnych i tego, że nasz rozwój opieramy na partnerskich stosunkach z klientami. Automechanika była doskonałą okazją, żeby spotkać się i wymienić doświadczeniami z osobami, które są najbardziej zaangażowane w kształtowanie dzisiejszego aftermarketu: środowiska, które dynamicznie reaguje na zmieniające się potrzeby, dzięki czemu jest dla nas stałym wyzwaniem. Bardzo cieszę się, że  uczestniczyliśmy w tym wydarzeniu” – zapewnia Frank Wörth, odpowiedzialny za sprzedaż SKF na rynku niezależnym w Europie Środkowej i Północnej.

Nowe opakowania to ułatwienia dla klientów hurtowych

Nowy wzór opakowań został zaprezentowany w kwietniu bieżącego roku, a od początku drugiej połowy trafiają one już do magazynów dystrybutorów SKF. W czasie Automechaniki specjaliści SKF pokazali jakie praktyczne korzyści dla klientów niosą nowe opakowania z logo SKF, które teraz występują w standaryzowanych rozmiarach. Dzięki temu, że jest w nich mniej „powietrza”, zabierają mniej miejsca na półkach i upraszczają procesy logistyczne.

Nie tylko dobre produkty – warto stosować też odpowiednie narzędzia specjalistyczne

SKF pokazało we Frankfurcie swoje innowacyjne rozwiązania: zestawy naprawcze łańcuchowych układów rozrządu oraz nowe narzędzia specjalistyczne, które umożliwiają łatwy i bezpieczny montaż/demontaż kompaktowych piast HBU 2.1. Dzięki wykorzystaniu tych narzędzi mechanik nie tylko skraca czas naprawy, ale także ma pewność, że w czasie pracy nie uszkodzi piasty. Linia narzędzi SKF obejmuje teraz przyrządy wykorzystywane przy naprawach osprzętu silnika, układu przeniesienia napędu oraz łożysk i piast kół.

Doświadczenie z pierwszego montażu procentuje na aftermarkecie

SKF to producent, którego portfolio obejmuje łożyska i piasty kół, elementy zawieszenia, układu przeniesienia napędu oraz osprzętu silnika. Dla podkreślenia tego faktu, na stoisku SKF zaparkowany był bolid Formuły 1 zespołu Ferrari, a goście stoiska we Frankfurcie mogli wziąć udział w konkursach z nagrodami o tematyce wyścigowej.

Opublikowane przez: Redakcja

Dowiedz się więcej

Młodzi inżynierowie wspierani przez SKF
Młodzi inżynierowie wspierani przez SKF

Nie podlega wątpliwości, że w Polsce potrzebna jest szeroka kadra inżynierów i mechaników. Okazją do zdobycia praktycznego doświadczenia dla studentów uczelni technicznych są zawody „Formuła Student”, które wspiera także firma SKF. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie i zbudowanie od podstaw jeżdżącego bolidu według ściśle określonego regulaminu. Bolid zostaje poddany praktycznym sprawdzianom podczas corocznej serii zawodów rozgrywanych […]

Zmiany w napinaczach pasków rozrządu i pompach wody
Zmiany w napinaczach pasków rozrządu i pompach wody

Inżynierowie firmy SKF pracują nad rozwojem technologicznym także tych referencji, które znajdują się w ofercie producenta już od lat. Napinacze pasków rozrządu do silników grupy PSA Rolki napinaczy oznaczonych symbolami VKM 13100 i VKM 13244 są teraz wykonane z tworzywa sztucznego, a w przypadku tej drugiej referencji rolka jest też o 1 mm węższa (29 […]

Nowe opaski zaciskowe w ofercie SKF
Nowe opaski zaciskowe w ofercie SKF

Opaski zaciskowe do termoplastycznych osłon przegubów to nowość w ofercie SKF. Zestaw opasek oznaczono numerem: VKJML 01003.   W pudełku znajduje się m.in. sześć woreczków, których zawartość wystarczy do zamontowania sześciu osłon przegubów. W każdym woreczku znajduje się również mała (od 21 do 45 mm) i duża (od 64 do 122 mm) metalowa opaska, której […]

Sprawna piasta koła niezbędnym elementem pojazdu
Sprawna piasta koła niezbędnym elementem pojazdu

Uszkodzona piasta koła nie tylko obniży komfort jazdy samochodem, ale może wydłużyć drogę hamowania. Dlatego podczas sezonowej wymiany opon, pracownik warsztatu powinien sprawdzić również działanie tego podzespołu. Wymiana opon powinna być dla mechanika pretekstem do obejrzenia układu hamulcowego i zawieszenia. Od sprawności tych elementów zależy przede wszystkim poziom bezpieczeństwa na drodze. O ile przegląd klocków, […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 24 sierpnia 2016, 19:49 0 -1

Czy na Automechanice bedzie osiagalny fantastyczny przedstawiciel firmy SKF - Pan Marcin?

Odpowiedz

jacek, 25 stycznia 2021, 16:42 0 0

Łożyska dla SKF produkuje chińska firma fsk bearing z wuxi. Łożyska baryłkowe 22310 rozpadają się po 2 miesiącach

Odpowiedz