Na stoisku producenta zaprezentowane zostały najnowsze produkty, części i usług, które składają się na nieustające wsparcie SKF dla niezależnej branży motoryzacyjnej.
„Jesteśmy dumni z naszej długiej historii globalnego producenta części motoryzacyjnych i tego, że nasz rozwój opieramy na partnerskich stosunkach z klientami. Automechanika była doskonałą okazją, żeby spotkać się i wymienić doświadczeniami z osobami, które są najbardziej zaangażowane w kształtowanie dzisiejszego aftermarketu: środowiska, które dynamicznie reaguje na zmieniające się potrzeby, dzięki czemu jest dla nas stałym wyzwaniem. Bardzo cieszę się, że uczestniczyliśmy w tym wydarzeniu” – zapewnia Frank Wörth, odpowiedzialny za sprzedaż SKF na rynku niezależnym w Europie Środkowej i Północnej.
Nowe opakowania to ułatwienia dla klientów hurtowych
Nowy wzór opakowań został zaprezentowany w kwietniu bieżącego roku, a od początku drugiej połowy trafiają one już do magazynów dystrybutorów SKF. W czasie Automechaniki specjaliści SKF pokazali jakie praktyczne korzyści dla klientów niosą nowe opakowania z logo SKF, które teraz występują w standaryzowanych rozmiarach. Dzięki temu, że jest w nich mniej „powietrza”, zabierają mniej miejsca na półkach i upraszczają procesy logistyczne.
Nie tylko dobre produkty – warto stosować też odpowiednie narzędzia specjalistyczne
SKF pokazało we Frankfurcie swoje innowacyjne rozwiązania: zestawy naprawcze łańcuchowych układów rozrządu oraz nowe narzędzia specjalistyczne, które umożliwiają łatwy i bezpieczny montaż/demontaż kompaktowych piast HBU 2.1. Dzięki wykorzystaniu tych narzędzi mechanik nie tylko skraca czas naprawy, ale także ma pewność, że w czasie pracy nie uszkodzi piasty. Linia narzędzi SKF obejmuje teraz przyrządy wykorzystywane przy naprawach osprzętu silnika, układu przeniesienia napędu oraz łożysk i piast kół.
Doświadczenie z pierwszego montażu procentuje na aftermarkecie
SKF to producent, którego portfolio obejmuje łożyska i piasty kół, elementy zawieszenia, układu przeniesienia napędu oraz osprzętu silnika. Dla podkreślenia tego faktu, na stoisku SKF zaparkowany był bolid Formuły 1 zespołu Ferrari, a goście stoiska we Frankfurcie mogli wziąć udział w konkursach z nagrodami o tematyce wyścigowej.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 24 sierpnia 2016, 19:49 0 -1
Czy na Automechanice bedzie osiagalny fantastyczny przedstawiciel firmy SKF - Pan Marcin?
Odpowiedz
jacek, 25 stycznia 2021, 16:42 0 0
Łożyska dla SKF produkuje chińska firma fsk bearing z wuxi. Łożyska baryłkowe 22310 rozpadają się po 2 miesiącach
Odpowiedz