Powoli zbliża się koniec kolejnego okresu rozliczeniowego konkursu Gala Biesiadna 2016. To dobry moment, by przypomnieć zasady przyznawania punktów.
Najważniejsze zasady
W konkursie Gala Biesiadna 2016 mogą brać udział klienci Inter Cars o statusach: warsztat, sklep z warsztatem, firma transportowa. Rywalizują w 5 regionach, co ma na celu wyrównanie szans wszystkich uczestników.
Celem rywalizacji jest naturalnie zdobywanie punktów, które pomogą znaleźć się jak najwyżej w klasyfikacji. Warunkiem, by je otrzymać, jest przede wszystkim zrealizowanie progu zakupowego. Jego wartość jest wyliczona indywidualnie dla każdego klienta. Uczestnicy konkursu muszą zrealizować zarówno próg miesięczny (co jest warunkiem uzyskania punktów), jak i próg globalny (co jest podstawą do zdobycia nagrody).
Rozliczanie konkursu
Promocja Gala Biesiadna trwa do 9 września, lecz rozliczana jest w 6 miesięcznych cyklach. Obecnie, do 9 czerwca, trwa już trzeci z nich. W każdym okresie rozliczeniowym uczestnikom przyznawane są punkty w 3 kategoriach asortymentowych. Dzieje się to na podstawie wartości zakupionych przez nich towarów spośród produktów serwisowych, olejów i akumulatorów. W efekcie powstaje klasyfikacja, w której punkty otrzymuje po 100 klientów z najlepszymi wynikami z każdej kategorii.
Mechanizm rozliczania konkursu przedstawia powyższa tabela. W pierwszej kolumnie można znaleźć informacje na temat miesięcznego progu zakupowego, wyznaczonego dla uczestników A, B i C. Wynosi od odpowiednio: 90 000 zł, 100 000 zł i 70 000 zł. Jak widać, uczestnikowi A, dzięki zakupom na łączną kwotę 100 000 zł, udało się zrealizować próg minimalny. Co więcej, okazało, że się uzyskał najlepszy wynik w kategorii Produkty serwisowe. W efekcie przyznano mu 2000 punktów za zajęcie 1 miejsca. Dodatkowo, otrzymał również 200 punktów za zajęcie 1 miejsca w kategorii Oleje oraz 100 punktów za 1 miejsce w kategorii Akumulatory. Łącznie uczestnik A zdobył więc 2300 punktów i tym samym wysunął się na prowadzenie w rankingu miesięcznym dla swojego regionu.
Z kolei uczestnikowi B, mimo zakupów na łączną kwotę 90 000 zł, nie udało się zrealizować minimalnego progu miesięcznego. Tym samym nie znalazł się w klasyfikacji końcowej. Jego miejsce zajęła kolejna osoba w kolejności, tj. uczestnik C.
Extra złotówki
Szanse na zajęcie wyższego miejsca dają Extra złotówki. Są to dodatkowe wartości, doliczane do miesięcznych zakupów za nabywanie towarów marek, które są partnerami konkursu. Za produkty partnerów strategicznych – Bosch, Castrol, TRW oraz ZF: Sachs i Lemfӧrder – przysługuje premia w wysokości 35%. W przypadku partnerów promocji – ATE, Comma, Contitech, Filtron, Federal Mogul (Beru, Beral, Goetze, Moog, Jurid, Ferodo, Glyco), Schaeffler Group (Luk,Ina, Fag, Ruville) – jest to 30%, a w przypadku Febi Bilstein i Valeo – 20%.
Komentarze