Strona internetowa Monroe100.Com to pomysł firmy Tenneco na uczczenie 100 rocznicy powstania marki Monroe.
W ramach całorocznych obchodów stulecia narodzin marki Monroe, Tenneco uruchamia stronę – www.monroe100.com – skierowaną do pracowników profesjonalnych warsztatów samochodowych oraz konsumentów na całym świecie. Monroe, powołane do życia w 1916 roku, jest powszechnie znaną marką komponentów kontroli właściwości jazdy dla branży motoryzacyjnej.
Strona jest dopasowana zarówno do urządzeń mobilnych, jak i do komputerów stacjonarnych oraz laptopów. Proponuje cały wachlarz interesujących, przyjaznych użytkownikowi treści, opowiadających o historii marki Monroe oraz przypominających konsumentom o wymianie zużytych elementów kontroli właściwości jazdy. Energetyczny film wprowadzający pozwala widzom zobaczyć dynamiczny rozwój marki Monroe na całym świecie, a interaktywne kalendarium umożliwia prześledzenie historii marki aż do czasów pierwszego amortyzatora samochodowego Monroe, zwanego także „Eliminatorem Drgań”.
Użytkownicy strony monroe100.com mogą zapoznać się z sukcesem marki – wystarczy przejść do zakładki „Ściana Chwały” („Wall of Fame”), gdzie wyświetla się szacunkowa ilość amortyzatorów Monroe wyprodukowanych w czasie rzeczywistym. Znajduje się tam także nieprzerwanie rozrastająca się biblioteka wywiadów wideo z czołowymi partnerami marki Monroe, w tym z dystrybutorami części zamiennych, dzielącymi się swoimi przemyśleniami odnośnie stuletniej historii tej marki.
Na stronie są także dostępne linki do darmowej gry Monroe „Symulator Pracy Mechanika Samochodowego”. Gra polega na tym, że gracz powinien zamontować nowe, wirtualne amortyzatory Monroe w czasie krótszym niż 100 sekund.
Oprócz nowej strony „100 lat”, firma Tenneco oferuje szeroki asortyment materiałów reklamowych z limitowanej edycji, których tematem przewodnim są obchody setnych urodzin marki. Dodatkowe informacje o tej ofercie można uzyskać u przedstawiciela handlowego Tenneco.
Komentarze