Podczas gali Loyalty Awards 2015 w Londynie, program “Automotive Diamonds” został uhonorowany tytułem najlepszego programu lojalnościowego B2B roku 2015.
Jako jedyny program z branży motoryzacyjnej w kategorii B2B, „Automotive Diamonds” – multipartnerski program skierowany do niezależnych warsztatów na rynku wtórnym – w walce o tytuł pokonał światowe marki, takie jak Heineken, L'Oreal, Imperial Tobacco czy Vodafone.
Przyznający nagrodę Loyalty Magazine wyjaśnia:
– „W kategorii B2B walka o zwycięstwo była zacięta, a jakość zgłoszonych programów bardzo wysoka. Trudno dziś zdobyć zaufanie i lojalność klientów, ale program „Automotive Diamonds” pokazuje, że jeśli myśli się nieszablonowo, jest to możliwe”.
Odbierając nagrodę w imieniu wszystkich partnerów programu, Bahar Sabet, European Communications Manager w TRW Aftermarket, powiedziała:
– „Zdobycie tej nagrody jest wielkim osiągnięciem. Doceniono ciężką pracę wielu osób, m.in. naszych partnerów z firm DENSO Aftermarket, Gates, Philips i Sogefi, którzy razem pracowali nad tym programem. Każdego miesiąca do programu dołączają tysiące nowych warsztatów, by otrzymywać nagrody w zamian za zakup wysokiej jakości produktów, które i tak od zawsze zamawiały. Jest to idealny przykład sytuacji win-win”.
Program „Automotive Diamonds” jest obecnie dostępny dla warsztatów w następujących krajach: Austria, Belgia, Czechy, Francja, Niemcy, Holandia, Wielka Brytania, Polska, Portugalia i Hiszpania. Partnerzy programu w poszczególnych krajach mogą się różnić. Więcej informacji na temat programu można znaleźć na stronie www.automotivediamonds.com.
– „Z okazji przyznania wyróżnienia Loyalty Awards 2015 przygotowaliśmy niespodziankę dla nowych uczestników Programu. Już podczas rejestracji otrzymają oni od Philips 250 diamentów” – dodaje Tarek Hamed, Trade Marketing Manager z Philips.
Loyalty Awards 2015 były sponsorowane przez firmy Comarch, ICLP, Aimia, Ketchup, Visa oraz Avios.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 19 czerwca 2015, 6:55 0 0
A można Diamenty na wymienić na IC Premia?
Odpowiedz
das brot , 19 czerwca 2015, 17:55 0 0
IC Premia nic nie warte. lepiej diamenty zatrzymac i jak bedziesz na emeryturze zamienic na chleb
Odpowiedz