„Automotive Diamonds” – nowe korzyści na niezależnym rynku części zamiennych

8 maja 2015, 14:01

„Automotive Diamonds” to zrzeszający liczne grono partnerów program lojalnościowy dla warsztatów na niezależnym rynku części zamiennych. W ramach członkostwa w programie, każdy warsztat otrzyma specjalne pudełko do zbierania etykiet, co przyspieszy i ułatwi proces odsyłania etykiet, jak również obniży koszty pocztowe. Dzięki temu mechanicy będą mogli jeszcze szybciej otrzymać nagrody za zakup produktu.

Ponadto, zrzeszone warsztaty otrzymają pierwsze wydanie, ukazującego się dwa razy w roku, czasopisma „automotive Diamonds”. Magazyn zawiera informacje na temat nowych promocji partnerskich oraz szereg podpowiedzi i wskazówek dotyczących tego, jak uzyskać maksymalne korzyści z programu. Pudełko i czasopismo zostały wysłane zarówno do nowych członków programu w formie pakietu powitalnego, jak i  do aktualnie zrzeszonych warsztatów, w marcu 2015 roku.

– „W miarę rozrostu programu, szukamy nowych sposobów na zwiększenie jego efektywności i poprawę komunikacji. Chcemy, aby warsztaty miały możliwość łatwego i szybkiego zbierania punktów oraz wymieniania ich na wybrane nagrody. W końcu „diamenty są wieczne”. Program „Automotive Diamonds” rozwija się prężnie. Codziennie dołączają do niego nowe warsztaty, a kolejni partnerzy podejmują z nami współpracę. Dzięki obszernej grupie produktów i łączonym korzyściom, wspólnie z naszymi partnerami przyczyniamy się do rozwoju i umacniania rynku części zamiennych, nagradzając warsztaty za ich lojalność wobec wiodących producentów wyposażenia oryginalnego (OE)". – wyjaśnia Aleksander Knorn, rzecznik „Automotive Diamonds”.

Do grona partnerów „Automotive Diamonds” należą: TRW Automotive Aftermarket; DENSO Aftermarket; Girling; Gates Europe; Philips Automotive Lighting i Sogefi Group z markami: PURFLUX, CoopersFiaam, FRAM® i SOGEFI Pro.

Program funkcjonuje obecnie na terenie następujących krajów: Austrii, Belgii, Czech, Francji, Niemiec, Holandii, Wielkiej Brytanii, Polski, Portugalii i Hiszpanii.

Zasady „Automotive Diamonds” są proste. Po zapisaniu się do programu, warsztaty zdobywają punkty (diamenty) za zakup produktów pochodzących od zrzeszonych programem firm. Punkty te mogą być następnie wymieniane na szereg atrakcyjnych nagród.

Szczegóły na temat programu dostępne na: www.automotivediamonds.com

Dowiedz się więcej

Program „Automotive Diamonds” dostępny także dla mechaników w Czechach
Program „Automotive Diamonds” dostępny także dla mechaników w Czechach

Szybko rozwijający się program lojalnościowy „Automotive Diamonds”, zrzeszający firmy motoryzacyjne na niezależnym rynku części zamiennych, jest już dostępny także w Czechach, obejmując marki DENSO, Philips i TRW. – „To ważny rozwój dla Automotive Diamonds i przede wszystkim wspaniała wiadomość dla warsztatów działających na terenie Czech.” – powiedział Aleksander Knorn, rzecznik „Automotive Diamonds” z ramienia TRW. […]

Program „Automotive Diamonds” nagrodzony
Program „Automotive Diamonds” nagrodzony

Podczas gali Loyalty Awards 2015 w Londynie, program „Automotive Diamonds” został uhonorowany tytułem najlepszego programu lojalnościowego B2B roku 2015. Jako jedyny program z branży motoryzacyjnej w kategorii B2B, „Automotive Diamonds” – multipartnerski program skierowany do niezależnych warsztatów na rynku wtórnym – w walce o tytuł pokonał światowe marki, takie jak Heineken, L'Oreal, Imperial Tobacco czy […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!