Szybko rozwijający się program lojalnościowy “Automotive Diamonds”, zrzeszający firmy motoryzacyjne na niezależnym rynku części zamiennych, jest już dostępny także w Czechach, obejmując marki DENSO, Philips i TRW.
– „To ważny rozwój dla Automotive Diamonds i przede wszystkim wspaniała wiadomość dla warsztatów działających na terenie Czech.” – powiedział Aleksander Knorn, rzecznik „Automotive Diamonds” z ramienia TRW.
Uruchomiony zaledwie trzy lata temu program nabiera rozpędu, zyskując coraz więcej zwolenników i nowych partnerów. Punkty promocyjne, czyli "diamenty" są przyznawane na zakup produktów konkretnych firm, a następnie punkty te wymieniane są na nagrody rzeczowe. Regularnie wprowadzane promocje wpływają na coraz większą popularności programu, co ma bez wątpienia pozytywne oddziaływanie na wyniki sprzedaży.
Czeski rynek części zamiennych rośnie i stwarza firmom wiele możliwości rozwojowych. Charakteryzuje go jasna struktura, a średni wiek pojazdów – 14 lat, sprawia, że rynek ten w znaczący sposób przyczynia się do wzrostu gospodarczego w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Czynniki takie jak stale powiększający się park pojazdów oraz zwiększające się dochody pozwalają rokować, że rynek ten utrzyma ponadprzeciętną tendencję wzrostową także w ciągu najbliższych lat.
Szczegóły dotyczące programu można znaleźć na stronie: www.automotivediamonds.com. Jest ona dostępna w ośmiu językach: angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, portugalskim, polskim, czeskim i holenderskim.
Komentarze