TRW propaguje ideę bezpieczeństwa drogowego za pośrednictwem swojej kampanii Corner Module

23 maja 2013, 12:55

TRW wysyła globalny komunikat na temat znaczenia systemów bezpieczeństwa za pośrednictwem kampanii medialnej, poświęconej produktom grupy “Corner Module”. Termin ten został wprowadzony w 2011 roku w odniesieniu do kluczowych produktów TRW, obejmujących części do układów hamulcowych, kierowniczych i zawieszeń, produkowanych w jakości wyposażenia oryginalnego, znajdujących zastosowanie niemalże w każdym zakątku pojazdu.

Kampania reklamowa skoncentrowana jest na elementach układu kierowniczego oraz zawieszenia i wykorzystuje zdjęcia pojazdów poruszających się w wielu znanych miejscach świata. Ponadto, w czasie trwania kampanii obowiązywać będzie specjalna promocja w programie lojalnościowym TRW Diamonds skierowanym do warsztatów.

,,Głównym przesłaniem kampanii jest zwrócenie uwagi na fakt, iż korzystanie z najwyższej jakości części zamiennych opłaca się pod każdym względem”, wyjaśnia Soeren Kristensen, Marketing Manager w TRW.

,,Jako dostawca części OE, TRW doskonale rozumie kwestię złożonych wymagań jakim sprostać muszą części wchodzące w skład układów stosowanych w samochodach. Nasza praca nie polega tylko na projektowaniu pojedynczych części.”

,,Części wchodzące w skład systemów Corner Module pełnią kluczową rolę w przenoszeniu sił na drogę i nieustannie pracują pod dużym obciążeniem”, dodaje Soeren.

,,Od strony technicznej, nasza kampania porusza tematykę energii kinetycznej. Energia kinetyczna ciała to energia powstająca w wyniku współoddziaływania jego masy i prędkości. Każde hamowanie lub zmiana kierunku jazdy pojazdu prowadzi do powstania sił zależnych od jego masy, zainstalowanych w nim systemów, oraz łącznej masy pasażerów. Siły te oddziałują na poszczególne elementy w pojeździe i wzrastają w miarę wzrostu prędkości i masy pojazdu. Co za tym idzie, wzrasta także stopień zużycia poszczególnych części.”

Firma TRW przeprowadziła szereg badań na rzecz opracowania lekkich i trwałych elementów, które przyczyniłyby się do zmniejszenia całkowitej masy pojazdu. W dziedzinie wyposażenia OE, TRW specjalizuje się w projektowaniu i produkcji elementów aluminiowych. Ze względu na swoje właściwości, aluminium jest materiałem trudnym w obróbce i nie każdy dostawca części zamiennych posiada wystarczającą wiedzę i doświadczenie, aby prawidłowo wytworzyć takie elementy. Chociaż różnica jakości może być gołym okiem niezauważalna, niewłaściwie wykonane części mogą być nawet o 20 procent mniej trwałe w stosunku do tych, które pochodzą od profesjonalnego dostawcy.

Koncentrując się na produkcji bezpiecznych, lżejszych i bardziej trwałych części, TRW, obok innych wiodących firm branżowych i organów regulacyjnych, nieprzerwanie dąży do poprawy bezpieczeństwa na drogach w skali światowej. Przykładem tego działania jest zaangażowanie TRW w działania mające na celu podniesienie świadomości na temat znaczenia prawidłowo funkcjonujących amortyzatorów. Firma konsekwentnie propaguje pomysł uznania na świecie tych elementów za krytyczne dla bezpieczeństwa i jako takich uwzględnienie ich w corocznych badaniach technicznych pojazdów.

,,Termin Corner Module przyjął się na naszych kluczowych rynkach” mówi Soeren. ,,Koncepcja spotkała się z przychylnością ze strony klientów, którzy doceniają korzyści handlowe płynące z oferty „one stop shop” czyli „jeden dostawca – pełna oferta” oraz uznają techniczne doświadczenie firmy TRW, dostawcy zarówno części, jak i stojącymi za nimi technologii. Dzięki kampanii i programowi TRW Diamonds, będziemy mogli dotrzeć do dystrybutorów, mechaników oraz kierowców z całego świata, propagując ideę bezpieczeństwa i stosowania części najwyższej jakości.”

Artykuł reklamowy przygotowany przez firmę TRW

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!