Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
22.11 Niespodziewane zmiany w “koszyku inflacyjnym” części samochodowych. Z czego wynikają? 22.11 5 typowych błędów – podczas wymiany świec zapłonowych 22.11 Za nami XIX Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego 22.11 Szkolenie online: “MAHLE – warsztat przyszłości” 21.11 Hankook kupuje koreańskiego producenta części samochodowych

Volkswagen

Tarcze hamulcowe Textar do dwóch maluchów

Ford KA+ oraz Volkswagen up! to dwa najmniejsze modele w gamie tych marek. Od niedawna dostępne są w nowych wersjach, do których Textar wprowadza na aftermarket tarcze hamulcowe.

Inżynier Volkswagena skazany na 3 lata więzienia

Inżynier, który ma najgorszą prasę w związku z aferą dieselgate, został skazany na ponad 3 lata bezwzględnego pozbawienia wolności.

Goodyear z SealTech w seryjnym wyposażeniu Volkswagena Arteona

Opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 klasy Ultra-High Performance, wyposażone w najnowszą technologię SealTech, zostały wybrane przez Volkswagena jako oryginalne wyposażenie nowego Arteona.

VW z trefnym oprogramowaniem już nie zarejestrujesz

Volkswagen w ramach rehabilitacji swojego wizerunku i względnie nisko-kosztowej naprawy szkody wyrządzonej poszczególnym nabywcom swoich aut, proponuje darmowe wgranie uczciwego oprogramowania. Ci, którzy postanowili jednak nie skorzystać z tej oferty, mogą mieć problem natury innej, niż oskarżenia ze strony Partii Zielonych.

Bridgestone z nagrodą Volkswagen Group Award

Firma Bridgestone jako jedyna firma oponiarska została wyróżniona prestiżową nagrodą Volkswagen Group Award w kategorii Innowacje i Technologia.

Jak się robi tapicerkę samochodową? Wywiad z Wiceprezes Zarządu Groclin SA.

Nie każdy wie, że wielu renomowanych producentów pojazdów wybiera na pierwszy montaż tapicerkę, wytwarzaną przez polską firmę. Co zrobić, by narażone na zużycie eksploatacyjne obszycia foteli były w stanie wytrzymać wiele lat i długie przebiegi bez przetarć czy odbarwień? Między innymi o to zapytaliśmy Barbarę Sikorską, Wiceprezes Zarządu firmy Groclin SA.

Nielegalny kartel niemieckich producentów samochodów?

Niemiecka agencja dpa poinformowała o sprawdzaniu zarzutów wobec niemieckich koncernów motoryzacyjnych przez Komisję Europejską. Podejrzewa się je o utworzenie nielegalnego kartelu w celu uzgadniania kwestii dotyczących techniki, kosztów i dostawców. 

Textar skraca dystans

Redakcja miesięcznika „Auto Motor und Sport” przeprowadziła porównania drogi hamowania z klockami różnych producentów. Produkty marki Textar wykazały skuteczność większą od niektórych, przeznaczonych na pierwszy montaż, klocków.

Webasto otwiera fabrykę w Chinach

5 maja rozpoczęła działalność fabryka Webasto w mieście Baoding. Inwestycja firmy, mająca znacząco zwiększyć produkcję na największym rynku zbytu niemieckiego producenta systemów dachowych.

Volkswagen Transporter 2.0 TDI z silnikiem z układem zasilania typu Common Rail (CAAA) – wymiana paska zębatego i pomocniczego paska napędowego

Silnik CAAA to silnik z układem zasilania typu Common Rail. Jest on stosowany w wielu modelach produkowanych przez koncern VW. Niezależnie od modelu instrukcja wymiany paska rozrządu jest zbliżona, różnice jakie mogą występować to demontaż i montaż dodatkowych elementów znajdujących się w komorze silnika. Zalecenie producenta odnośnie wymiany paska rozrządu to wymiana co 210 tys. […]