Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
15.05 Nowy interfejs diagnostyczny do samochodów elektrycznych trafił na rynek europejski 15.05 O tym musisz pamiętać wioząc rowery na wakacje 14.05 Blokada transportowa Renault v.2 [FILM] 14.05 Szkolenia Marelli – maj i czerwiec 2024 13.05 Oleje silnikowe z nową szatą graficzną

Volkswagen

Moduł filtracji oleju silnikowego Hengst w nowych silnikach VAG

Firma Hengst opracowała moduł filtra oleju do najnowszej generacji 2 litrowych silników wysokoprężnych montowanych w pojazdach należących do VAG spełniających najwyższe normy emisji spalin EU6d-temp i EU6d.

Głośna praca paska alternatora w samochodach Volkswagena

Hałas podczas pracy napędu alternatora może być objawem usterki, która z czasem doprowadzi do uszkodzenia innych podzespołów. Przyczyn może być kilka.

Reflektory LED Matrix – innowacja HELLA w nowym Touaregu

Volkswagen Touareg najnowszej generacji miał swoją premierę w Chinach. Nowy model posiada jeden z najpotężniejszych systemów oświetleniowych na rynku – reflektory LED Matrix opracowane wspólnie przez firmę HELLA i firmę Volkswagen.

Płyn hamulcowy DOT 4 w ofercie febi

febi DOT 4 Plus to w pełni syntetyczny płyn hamulcowy na bazie glikoli, zawierający dodatki antyutleniające i antykorozyjne. Dzięki dużym rezerwom w zakresie temperatury wrzenia płynu suchego i mokrego, niezawodnie zapobiega powstawaniu pęcherzyków powietrza.

Silnik w piaście koła, a rozwój branży pojazdów elektrycznych

Elon Musk doprowadził do tego, że przestaliśmy postrzegać pojazdy elektryczne wyłącznie w kategorii ciekawostki, stały się realną alternatywą dla aut spalinowych. Z powodu słabo rozwiniętej sieci stacji szybkiego ładowania i przeciętnemu zasięgowi wciąż ustępują pojazdom z klasycznym napędem.

Kolejne problemy Volkswagena w aferze Dieselgate

Tym razem sprawa nie dotyczy odkrycia kolejnych wadliwych silników z oprogramowaniem fałszującym. Problem jest bardziej przyziemny, ale bardzo palący, a grupa Volkswagen nie wie, jak może go rozwiązać.

Dieselgate: precedensowy wyrok

Sąd w Hamburgu wydał wyrok, w którym uznał, że Volkswagen wprowadził swojego klienta w błąd i tym samym uznał jego roszczenia za zasadne. Ogłoszony wyrok jest precedensowy i może oznaczać bardzo duże problemy dla niemieckiego koncernu.

Nowy olej do aut grupy VW od MILLERS

MILLERS OILS XF LONGLIFE VW 0w20 to nowy olej spełniający normę ACEA C5. Jest rekomendowany do najnowszych silników benzynowych i Diesel grupy VW.

Niemieckie koncerny motoryzacyjne zamieszane w kolejną aferę

Afera dotyczy przeprowadzonych testów szkodliwości spalin silników Diesla na zwierzętach i ludziach. Główne oskarżenia wylądowały na barkach Volkswagena, pozostałe firmy odcinają się od sprawy.

Ciąg dalszy afery “Dieselgate”

Wydawałoby się, że koncern Volkswagen wyciągnął wnioski z afery, która wybuchła w 2015 r. w związku z przekraczanymi normami emisji spalin w ich samochodach. Jak się jednak okazuje sprawa nadal nie jest zakończona, a właściwie zaczyna się od początku.