Wsparcie biznesowe, technologiczne, informatyczne, promocyjne i szkoleniowe dla warsztatów – to główne założenia startującego właśnie projektu ProfiAuto Serwis. Marka ProfiAuto rozpoczęła tworzenie sieci warsztatów niezależnych.
Powstająca sieć ProfiAuto Serwis ma przede wszystkim dać warsztatom niezależnym narzędzia, które zwiększą ich szanse na rynku. Założeniem sieci jest również umocnienie pozycji konkurencyjnej warsztatów względem innych sieci warsztatowych i autoryzowanych serwisów, m.in. poprzez rozszerzenie zakresu oferowanych usług.
Warsztaty, które zdecydują się na współpracę z ProfiAuto, otrzymają także stały dostęp do najnowszej wiedzy, za pośrednictwem Działu Technicznego Wsparcia Warsztatów Samochodowych. Będzie on wspierał nowych partnerów m.in. w zakresie wyposażenia, doboru narzędzi i odpowiedniego zaprojektowania usług. Ważnym założeniem sieci jest także wypracowanie standardów usług, które sprawią, że klienci będą wracać zarówno do danego warsztatu, jak i całej sieci.
– Branża motoryzacyjna koncentruje się obecnie na innowacjach. Dla warsztatów myślących o rozwoju, szansą są sieci, które nie tłumią ich niezależności, ale umożliwiają wzmocnienie w obszarach tego wymagających. Właśnie to oferujemy naszym partnerom. Chcemy współpracować z prężnie rozwijającymi się firmami, które myślą o realnym zwiększaniu swojego potencjału – mówi Albert Rączka, odpowiadający za rozwój projektu ProfiAuto Serwis.
Warsztaty, które dołączą do projektu ProfiAuto Serwis, będą mogły skorzystać również z atrakcyjnej oferty wyposażenia warsztatowego. Otrzymają także dostęp do rozwiązań, które są już standardem w ProfiAuto, takich jak zintegrowane, profesjonalne działania marketingowe, reklamowe, jednolita wizualizacja, rozwiązania informatyczne i szkolenia. Korzyści związane z przystąpieniem warsztatu do sieci obejmują również: wsparcie w aktywnym zdobywaniu klientów, wynagradzanie za zakupy w obrębie sieci, atrakcyjne oferty ubezpieczeń, pomoc w organizacji systemów motywacyjnych dla pracowników oraz możliwość korzystania z pakietów sportowych i zdrowotnych
Więcej informacji na temat projektu ProfiAuto Serwis można uzyskać, kontaktując się z najbliższymi partnerami sieci ProfiAuto: sklepami i hurtowniami, których lista dostępna jest na stronie www.profiauto.pl.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
ekspres, 16 marca 2016, 18:03 1 -1
Ha ha ha. Pozbyli się jedynej osoby która potrafiła rozmawiać z mechanikach i miala doswiadczenie a teraz próbują tworzyć siec. Czy tam się ktoś z głupim na rozum pozamieniał?
Juz widzę jak się Albert z mechanikiem dogaduje.
Odpowiedz
qswis, 16 marca 2016, 18:09 2 0
Czy ktoś się jeszcze złapie na coś takiego? Mowa trawa.
Odpowiedz
qswis, 16 marca 2016, 18:13 2 0
" pomoc w organizacji systemów motywacyjnych dla pracowników oraz możliwość korzystania z pakietów sportowych i zdrowotnych"
No faktycznie to jest najważniejsze dla mechaników. Powodzenia. Możemy spać spokojnie.
Odpowiedz
exprof, 16 marca 2016, 20:55 2 0
Zabierają się za coś o czy nie mają bladego pojęcia.
Odpowiedz
Anonim, 16 marca 2016, 20:57 1 0
Byliśmy na spotkaniu w W-wie większość pierwszej części spotkania zajęło przedstawienie prelegenta o nie wymawialnym nazwisku gdzie pracował jakie sukcesy no król biznesu. O jakości pomysłu świadczy fakt że po przerwie w mojej ocenie ponad połowa ludzi nie wróciła na salę. Niestety my zostaliśmy do końca tego. ... Szkoda czasu na pr bez konkretów
Odpowiedz
profi, 17 marca 2016, 8:45 1 0
Utopia. Utopia. I raz jeszcze utopia.
Rozumiem że anonimowe komentarze zachęcają do wyżywania się na konkurencji ale w tym przypadku to nie zdziwie się jak wszyscy będą boki zrywać ze śmiechu.
Tak, jestem ProfiAuto. Tak zgadzam się z tym wszystkim co napisane niżej. Od kilku lat słychać tylko obietnice i mydlenie oczu. Za sporą kasę odnowiłem elewację i powiesłem profiauto. Mp oddał mi połowę, OK ale sporą w tym część stanowiły moje składki. I teraz szlag mnie trafia jak widzę znaki Profi powieszone byle jak, byle gdzie na brudnych ścianach. Sfrajerowałem się. Najpierw zadbajcie o wizualizację sklepów a potem dopiero idźcie do warsztatów, przepraszam garaży - bo takich klientów w większości obsługujemy. Akcje marketingowe? O czym mowa? o bezsensownej reklamie w TV czy o Pitstopach? Co poza tym? Nic. Kierownik regionu przyjeżdża tylko i rozkłada ręce. A handlować nie ma czym. Wszystko na 5% musze przerzucać. I tylko w górę podnosicie progi do bonusu. Profiauto to mrzonka, bajerowania i gładkie gadki. Co do spotkania w Warszawie to potwierdzam, też uważam że zmarnowałem czas. Może ktoś się tam obudzi i zacznie pytać i słuchać. Bo karnetów na siłowanie to mechanicy ani my nie potrzebujemy.
Odpowiedz
mechanik, 17 marca 2016, 9:30 4 0
moto profil i ich śmieszny abak żałosne
Odpowiedz
serw, 17 marca 2016, 10:46 0 0
jakie maja szanse w stosunku do innych graczy na rynku?
Odpowiedz
konkurencja, 17 marca 2016, 12:53 0 0
Przede wszystkim należy pamiętać, że to nie Profi Auto buduje sieć tylko Moto Profil.
Po drugie o sile tej sieci najlepiej świadczy fakt, że to jej członkowie podważają sens jej istnienia a nie konkurencja. Rozsadzacie się od środka.
Odpowiedz
oo, 17 marca 2016, 23:12 1 0
Fota już dawno wykorzystał zbudowaną sieć warsztatów "LS" przez partnerów Foty i żle skończył. Ciekawe co planuje MP. Nauczeni doświadczeniem "profilowcy" raczej nie będą zainteresowani pokazywaniem komu sprzedają.
Odpowiedz
profi, 20 marca 2016, 20:03 1 0
Zamienili wieloletniego wspólnika na kogoś kto obiecuje gruszki na wierzbie. Wiecie co zrobią z nami jak zepniemy ich programem warsztaty?
Odpowiedz
Bartek, 23 marca 2016, 18:15 0 -1
Pewnie mnie skrytykujecie, ale uważam, że propozycja ProfiAuto jest ciekawa.
Dzięki temu sieć handlowa będzie miała stałych klientów w postaci sieci warsztatowej.
Wspólna nazwa sieci będzie budować jej siłę i dobry wizerunek sieci warsztatów.
Zastanówcie się jak warsztat współpracujący z ProfiAuto ma sam konkurować z warsztatami w innych sieciach serwisowych? Nie ma jak. Dlatego to rozwiązanie jest dobre.
Przecież hurtowniom działającym pod nazwą ProfiAuto będzie zależało na wsparciu i dobrym wizerunku warsztatów ProfiAuto Serwis.
A ponadto fajnie brzmi to co w artykule napisano, że oferują "wsparcie w aktywnym zdobywaniu klientów". Oczywiście ciekawe jak to będą robić, ale jeżeli zrobią to tylko dla tego warto już z nimi rozmawiać.
Odpowiedz
sceptyk, 24 marca 2016, 23:31 1 0
Zabierają się za sieć, kiedy już wszystkie co lepsze warsztaty są wybrane z rynku przez konkurencję, która już od lat działa w temacie u siebie i pewnie sporo się przez ten czas nauczyła. Powodzenia.
Odpowiedz
Anonim, 28 marca 2016, 21:48 0 0
To jak to w końcu z nimi jest warto u nich kupować czy nie. Mam 5 stanowisk żadnego profilowca w okolicy i zastanawiam się czy się do nich nie odezwać, ale co tu słyszę to nie za halo współpraca z nimi.
Odpowiedz
PIECIA, 14 kwietnia 2016, 13:50 2 0
Ale co niektórych żal dupy ściska....Poczekajcie rok i zobaczycie co będzie się działo. Koleś "Egipcjanin" nie jest z branży ale to nie ma znaczenia przy takim rozpierdzielu jaki jest na rynku. Przy tych wszystkich karakanach z IT IC i tym podobnych którzy mają na wszystko wyj,,,,, aby tylko jak najtaniej sprzedać ich klient typowy Janusz Biznesu też taniej sprzeda dla klienta ostatecznego ledwo zipie IT i ci sklepikarze. Żeby IT nie dostało kasy z Helli to by popłyneli podobnie jak fota....
Odpowiedz
profiautowiec, 19 kwietnia 2016, 19:01 1 0
Wiecie co przeczytałem to wszystko ale spokojnie czekałem na spotkanie z nowym szefem wszystkich szefów profila. Byl u mnie w zeszłym tygodniu.
Totalna błazenada. Gość nie ma pojęcia o czym mówi. Widziałem jak Andrzej się za niego wstydzi. Krzyżyk na drogę.
Odpowiedz