Total Lubrifiants prezentuje nowy design opakowań

, 27 maja 2020, 8:00

Nowe kolory, nowe etykiety i nowoczesna ergonomia.Total Lubrifiants zaprezentował dla całej gamy olejów TOTAL i ELF nowe opakowania.

Oprócz zmian wizualnych, modyfikacje mają na celu zmniejszenie masy nowych opakowań, co zapobiegnie emisji równowartości 9 500 ton CO2 rocznie z powodu oszczędności użytych przy produkcji surowców. Nowe opakowania TOTAL i ELF są bardziej praktyczne i łatwiejsze do identyfikacji.

Kto nie znalazł się nigdy w sytuacji patrzenia na półki z olejami silnikowymi i równoczesnym brakiem zdecydowania, który wybrać? Dzięki nowym opakowaniom TOTAL klienci mogą od razu zidentyfikować potrzebny produkt za sprawą kolorów. Kupujący mogą też sprawdzić nową etykietę, która jest bardziej przejrzysta i łatwiejsza do odczytania.

Najważniejsze informacje o produkcie rozmieszczone są wokół nazwy marki, podobnie jak na desce rozdzielczej samochodu. Prezentują lepkość, homologację producenta i kod QR, którego można użyć do błyskawicznego potwierdzenia autentyczności produktu. Jest to etykieta, której nie można pomylić z inną i postęp w przekazywaniu informacji o olejach silnikowych. Nowe opakowanie oferuje nowy design z bardziej ergonomicznym uchwytem, który ułatwia chwytanie i przenoszenie oleju. Równie funkcjonalnie został zaprojektowany korek, aby ułatwić napełnianie miski olejowej podczas wymiany lub uzupełniania oleju.

– Zawsze oferowaliśmy produkty, które klienci mogą w łatwy sposób rozpoznać – mówi Jean Parizot, wiceprezes ds. motoryzacyjnych w Total Lubrifiants. – Jednak współcześni klienci potrzebują różnych informacji o produktach i sposobie ich używania, dlatego postanowiliśmy przeprojektować nasze opakowania, nadając im nowy kształt, kolor i etykietę. Wyzwanie polegało na zachowaniu wyróżniającego się designu, aby konsumenci mogli łatwiej rozpoznać nasze produkty TOTAL i ELF. Myślę, że osiągnęliśmy nasz cel.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!