Mobilne warsztaty w ramach assistance

, 27 września 2011, 10:16

Coraz bardziej skomplikowane technologicznie samochody wymagają profesjonalnego mechanika i specjalistycznego sprzętu, dlatego kierowca podczas awarii na drodze, często nie jest wstanie sam usunąć usterkę by móc pojechać dalej. Dlatego firma Starter specjalizująca się w assistance drogowym wyposażyła swoje mobilne warsztaty w 530 różnych narzędzi, w tym w urządzenia diagnostyczne uniwersalne dla wszystkich marek samochodów.

Profesjonalny sprzęt, który znajduje się na pokładzie samochodów serwisowych Starter, umożliwia naprawę wielu awarii.

Wśród najczęstszych przypadków, z jakimi z sukcesem na co dzień mierzą się mechanicy Startera, są:

  • kłopoty z elektryką, w tym rozładowane akumulatory, które wymagają ładowania na drodze, problemy z połączeniami i przepalonymi żarówkami, przepięcia, zwarcia, awarie przekaźników;
  • uszkodzenia opon i mocowania kół – za pomocą pokładowej instalacji pneumatycznej mechanik Startera napompuje opony nawet całkiem pozbawione powietrza, czego kierowca podręczną pompką nie jest w stanie zrobić, zaś dzięki kluczom z odpowiednimi nasadkami, fachowiec odkręci śruby w kołach w kilka sekund, bez niebezpieczeństwa uszkodzenia aluminiowych obręczy kół;
  • problemy z układem hamulcowym, gdzie mechanik może odblokować elektryczny hamulec ręczny;
  • niesprawny alarm, który można dezaktywować;
  • zatrzaśnięte kluczyki, zablokowana stacyjka, czy problemy z mechanizmami zamków;
  • niesprawny napęd i skrzynia biegów, które wymagają doraźnej naprawy cięgien i linek lub też odblokowanie automatycznej skrzyni biegów;
  • kłopoty z układem paliwowym, które wymagają interwencji mechanika w zakresie naprawy uszkodzonych przewodów paliwowych, zanieczyszczonego filtra paliwa, odpowietrzenia, czy wypompowania źle zatankowanego paliwa; kierowca może również liczyć na dowóz paliwa, którego akurat zabrakło w baku.
     

Firma Starter zmierzyła również skuteczność zrealizowanych napraw na drodze:

Awaria Skuteczność
Akumulator 96%
Oświetlenie 84%
Koła 69%
Kluczyki, zamki, alarm 68%
Układ hamulcowy 51%
Układ zapłonowy 49%
Elektryka 43%
Rozrusznik 47%

 

 

Dowiedz się więcej

Konkurs Toyoty „Mechanik Roku 2011” rozstrzygnięty
Konkurs Toyoty „Mechanik Roku 2011” rozstrzygnięty

W salonie Toyota Okęcie odbył się finał ósmego konkursu „Mechanik Roku”. 1 października 2011 r. sześciu mechaników z sieci dilerskiej Toyoty zmierzyło się z pięcioma identycznymi zadaniami: od wymiany klocków hamulcowych do przypisania kluczyka Smart do auta. Zwycięzcą tej edycji konkursu został Piotr Wyszyński, pracujący w stacji Toyota Żerań w Warszawie. W tym roku Toyota […]

HELLA Polska wyposaża samochody serwisowe Startera
HELLA Polska wyposaża samochody serwisowe Startera

HELLA Polska wyposaża charakterystyczne żółte samochody tzw. mobilnych warsztatów w urządzenia diagnozujące z rodziny mega macs. Aktualnie w dyspozycji Startera znajduje się flota 70 samochodów serwisowych. Część z nic została wyposażona w urządzenia diagnozujące HELLA-Gutmann. Na potrzeby Startera została przygotowana specjalna wersja urządzenia mega macs 45 – wyposażona w Bluetooth i skonfigurowana w taki sposób, […]

Polscy mechanicy wśród najlepszych
Polscy mechanicy wśród najlepszych

Mechanicy firmy Starter wzięli udział w paneuropejskim przedsięwzięciu France Assistance, francuskiej organizacji świadczącej usługi assistance drogowego, w którego ramach Starter współorganizował pomoc dla klientów swoich partnerów z Holandii (ANWB) i Niemiec (ADAC). Celem przedsięwzięcia było zwiększenie skuteczności napraw na drogach Francji w okresie wakacji. Polscy mechanicy znaleźli się w czołówce europejskich mechaników pod względem skuteczności napraw na drodze, […]

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 29 września 2011, 4:07 0 0

Przereklamowane. Wiem bo przerabiałem. Zenobiusz M.

Odpowiedz

Anonim, 29 września 2011, 8:13 0 0

Czekałem trzy i pół godziny (piątek godz. 13.00) przyjechał nie miał zamiaru nic robić i nic nie zrobił.Porażka

Odpowiedz

Anonim, 29 września 2011, 10:18 0 0

Wielkie fanfary i taka skuteczności( kto to weryfikował) , a w rzeczywistości beznadziejna jakość usług i kilka lub kilkanaście godzin oczekiwania na pomoc . Kto o zdrowych zmysłach podejmuje się naprawy pojazdu na drodze o dużym natężeniu ruchu , gdzie zasady bezpieczeństwa. Miałem okazję rozmawiać z facetem z pomocy drogowej , który jeździ dla Startera , powiedział tak ; "Jaka płaca , taka praca" ...... i jeszcze ; "dostajemy mniejsze wynagrodzenie niż taxi .... , wymagają prawie wymiany rozrządu na drodze i oczekują , że my to wykonamy...." Szanowni Państwo ze Startera , to co powyżej przedstawiacie to WIELKA MISTYFIKACJA I ŻENADA. Kierowca Toyty

Odpowiedz

Anonim, 29 września 2011, 10:57 0 0

Promocje to Starter ma dobrą ale gorzej z działaniem..

Odpowiedz

Anonim, 29 września 2011, 11:17 0 0

Szkoda,że na pięknych reklamach się z reguły kończy,pracownicy -mechanicy STARTERA pracują za przysłowiową bułkę,a co mozna wymagać od kogoś kto jest traktowany jak mięso armatnie.
Wystarczy spojrzeć jak często zmieniają się podwykonawcy pracujący dla tej sieci.Pomimo szczerych chęci ze strony najbardziej zaangażowanych mechaników szybko następuje zmęczenie materiału i brak motywacji do dobrze wykonywanej pracy na drodze.A klient któremu obiecywane są złote góry spodziewa się z reguły,że za 100pln przybędzie do niego w 20 minut conajmniej serwis autoryzowany danej marki i przeprowadzi gruntowną ,rzetelna naprawę 10 letniego auta itp,itd.Drogi kliencie ILE PŁACISZ TYLE KUPUJESZ.

Odpowiedz

Anonim, 29 września 2011, 12:04 0 0

jestem pełen podziwu jak to jeszcze funkcjonuje.Jak można wiele za tak "NIEWIELE" Myślę że tą tabelką powyżej to powinny się zająć odpowiednie instytucje. Nawet takim szanującym się firmom jak PZU czy Mondial nie śni się tak wspaniały scenariusz. Dla mnie jest to propaganda i nabijanie klienta w butelkę.

Odpowiedz

Anonim, 29 września 2011, 15:01 0 0

Kto to pisał ??
rozładowany w czasie jazdy akumulator - jemu ładowanie nic nie pomoże no chyba żeby odjechał 10 km dalej i znowu stanął
wykwalifikowany mechanik napompuje koło nawet całkiem pozbawione powietrza ??!! :)) - żadna filozofia, odblokowanie automatycznej skrzyni biegów ?? - żart , wymieni uszkodzony przewód paliwowy ?? ten metalowy wzdłuż płyty podłogowej też ?? kolejny żart, 530 części chyba razem z kierownicą i kołami pojazdu serwisowego - wiem robiłem, przestałem robić za darmo - brak motywacji. pozdrawiam byłych starterowiczów

Odpowiedz

Anonim, 29 września 2011, 21:07 0 0

najlepszy jest pakiet za 199zł masz awarie masz auto zastępcz mażna sobie pojezdzic niezłą furą za frajer pozdrawiam firme starter i wszyskie wyporzyczalnie aut robią niezłą kase haha

Odpowiedz

Anonim, 29 września 2011, 21:12 0 0

podpisz umowe z firmą starter na wyporzyczanie aut klientom, będziesz bogaty .widziałem fakture niezła kasa ,ciekawe jak oni tak d...go pociągnom

Odpowiedz

Anonim, 30 września 2011, 8:53 0 0

To co do tej pory przeczytałem to komentarze od nie zdrowej konkurencji to firmy "Pomocy Drogowej" pseudo które ograniczają się do holowania i kasowania 700zł za holowanie klienta po mieście jeśli nie to parking ponieważ mają układy z Policją wiem ponieważ sam doświadczyłem teraz mam Kartę Startera i jestem naprawdę spokojny i nie muszę korzystać z usług tzn.Łapaczy co tylko czekają na okazję. kierowca mercedesa

Odpowiedz

Anonim, 30 września 2011, 12:20 0 0

Kierowco mercedesa - skorzystasz - zrozumiesz.

Odpowiedz

Anonim, 30 września 2011, 14:41 0 0

Jestem tego pewien poniewa korzystaem

Odpowiedz

Anonim, 30 września 2011, 17:23 0 0

Skuteczność naprawa jest zgodna z przedstawionymi tabelami. Jeżeli ktoś wykonywał usługi dla Startera i zatrzymał się na etapie kamienia łupanego, to chce tylko holować pojazdy. Do napraw potrzeba wiedzy technicznej i chęci, ponieważ złej baletnicy kiecka też w tańcu przeszkadza.
Moi mechanicy sprawdzają się w tej roli i jesteśmy zadowoleni ze współpracy.

Odpowiedz

Anonim, 30 września 2011, 20:20 0 0

Ma kolega racje. 10-lat temy można było coś naprawić, teraz jest potrzebna wiedza i checi ,dobry mechanik z praktyką ale takich starter ma niewielu co moga coś zrobić większość bazuje na holowaniu bo mają płacone za kilometr poco się wisilac lepiej gaz do dechy i licznik się kreci wielka filozofia policzyc kilometry i wypisac fakture za holowanie.

Odpowiedz

Anonim, 4 października 2011, 10:47 0 0

W imieniu firmy Starter oświadczam, że negatywne komentarze, które znajdują pod artykułem pt. „Mobilne warsztaty w ramach assistance”, są nieprawdziwe i najprawdopodobniej pochodzą od naszych byłych partnerów, z którymi przestaliśmy współpracować ze względu na niską jakość świadczonych przez nich usług.

Na bieżąco prowadzimy badania satysfakcji Klientów, z których wynika, że ponad 96% naszych Klientów jest zadowolonych z usług w zakresie assistance drogowego naszej firmy i współpracujących z nami mechaników. Główne zalety na jakie wskazują, to profesjonalizm mechaników, wysoka jakość obsługi, efektywność napraw i szybkość reakcji. Średni czas dojazdu samochodu serwisowego do kierowcy, którego pojazd uległ awarii, wynosi 45 minut. Czas oczekiwania może się wydłużyć w wyjątkowych sytuacjach, co jest związane z nieprzewidzianymi okolicznościami, takimi, jak utrudniony ruch na drodze, czy niekorzystne warunki atmosferyczne. Jednak nasze Centrum Zgłoszeniowe kontaktuje się z kierowcą, aby powiadomić go o ewentualnym opóźnieniu.

Starter, którego głównym udziałowcem jest ADAC, dysponuje najnowocześniejszą flotą samochodów serwisowych w Polsce, dzięki którym możemy świadczyć usługi napraw na drodze efektywniej niż nasi konkurenci. Tym samym ustanawiamy nowe standardy na rynku jeśli chodzi o naprawy na drodze. Dlatego – naszym zdaniem - część „branży” ma do nas negatywny stosunek, ponieważ łatwiej jest holować niż naprawiać. My wiemy czego oczekuje polski kierowca, tj. profesjonalnej pomocy na drodze i potrafimy te oczekiwania spełniać.

Witold Cel
Dyrektor Operacyjny Starter

Odpowiedz

Anonim, 4 października 2011, 11:03 0 0

Drogi Panie Witoldzie,
Jako czytelnik mogę dodać podobny komentarz podając się za prezesa InterCars itp.
Polecam dla większej wiarygodności pisać po zarejestrowaniu się - to zawsze lepiej wygląda w oczach sceptyków.

Pozdrawiam
Marcin Gawryluk

Odpowiedz

Anonim, 5 października 2011, 18:12 0 0

Szanowny Panie Dyrektorze
jeden z komentarzy jest faktycznie mój, byłego Pana firmy kontraktora, kiedy zasięgnie Pan wiedzy na temat opinii o współpracy z Pana firmą swoich aktualnych kontraktorów lub firm które miały wątpliwą okazję współpracować z wami i zrobi Pan to incognito, Pana "wizja przyszłości" już będzie zdecydowanie mniej różowa. Widok startera od strony Kontraktorów nie jest taki piękny jak się Panu wydaje.

z pozdrowieniami
były na szczęście kotraktor
Krzysztof

Odpowiedz

Anonim, 6 października 2011, 22:05 0 0

Panie Witoldzie mam wykupiany pakiet Comfort zgłaszałem awarie kontrolki silnika i nikt nie przyjechał z testerem dlaczego? bo nie posiadacie takiego auta jak na reklamie na dolnym śląsku jedynie zaproponowano holowanie.Jest to nabijanie klientów w butelke .Pan wie najlepiej ile macie aut z testerem .Dojechałem do domu bez waszej pomocy rano odwiedziłem swojego mechanika podłączył tester i kontrolka zgasła. Fakt autentyczny zlecenie zapisane w waszej bazie .pozdrawiam

Odpowiedz

Anonim, 31 maja 2014, 20:57 0 0

Pomysł z mobilnym warsztatem jako pomysł na własny biznes mi się opłacił. Jestem zadowolony. Choć czasami jest ciężko z powodu upierdliwych i marudzących klientów. Ale gdzie tego nie ma. Współpracuje z firmą Dringenberg. Fachowa obsługa i doradztwo. Polecam. http://www.dringenberg.pl/zabudowa-pojazdu

Odpowiedz