SDCM pomaga polskim producentom zwiększyć eksport

23 kwietnia 2018, 10:09

Jeśli jesteś przedstawicielem polskiego producenta części i poszukujesz możliwości rozwinięcia swojej sprzedaży poza granicami Polski, z całą pewnością zainteresuje cię nowy projekt realizowany przez Stowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych.

grafika: Pixabay

Eksport dla wielu firm jest miernikiem sukcesu. Polscy producenci części często zadają sobie jednak pytanie – jak skutecznie nawiązywać kontakty z zagranicznymi partnerami handlowymi?

Bardzo dużym ułatwieniem tej kwestii, dla producentów wytwarzających swoje produkty w Polsce, może być nowa inicjatywa SDCM. W ramach organizacji utworzony został zespół ambasadorów polskich producentów części motoryzacyjnych, którego zadaniem będzie wspieranie producentów w kontaktach z zagranicznymi dystrybutorami.

Aktywność Stowarzyszenia od kilkunastu lat koncentrowała się głównie na tym, aby dbać o regulacje prawne (zarówno te europejskie jak i polskie), aby były przyjazne dla przemysłu, produkującego części motoryzacyjne. Oczywiście, działania te nadal są prowadzone, gdyż każdą, nawet wspaniale funkcjonującą firmę, może zniszczyć wadliwe prawo.

Czas jednak na to, aby skupić się na wsparciu polskich producentów w rozwijaniu eksportu. SDCM jako członek europejskiej organizacji FIGIEFA (jedyna europejska organizacja reprezentująca sprawy dystrybucji części motoryzacyjnych) ma bliski, a co najważniejsze – systematyczny kontakt z władzami wszystkich stowarzyszeń europejskich zrzeszonych w FIGIEFA. Jest to najlepszy, bezpośredni kanał do zbudowania kontaktów handlowych dla producentów w całej Europie.

Polscy producenci, dzięki powstaniu zespołu ambasadorów, zyskują unikalną szansę, aby skutecznie zaistnieć na europejskich rynkach zagranicznych.

Głównym celem tej inicjatywy jest ułatwienie polskim producentom nawiązania kontaktów handlowych u europejskich dystrybutorów oraz promowanie polskiego przemysłu motoryzacyjnego.

Masz dość błądzenia jak we mgle w poszukiwaniu zagranicznych kontaktów? Już dziś zgłoś swoje zainteresowanie pod adres: biuro@sdcm.pl.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Rynkow, 25 kwietnia 2018, 23:11 4 0

Fajna inicjatywa, ale piłeczka jest po stronie producentów. Nikt na ładne oczy nie weźmie towaru i nie zacznie sprzedawać tylko dlatego, że jest z Polski. Konkurencja na rynku jest bardzo duża. Więc trzeba się czymś wyróżnić.

Odpowiedz

Autolinek, 26 kwietnia 2018, 11:15 1 0

Wyroznic - tak. Szeroką ofertą .

Odpowiedz

Audik, 26 kwietnia 2018, 11:11 5 0

Krok dobry, ale też prawdą jest ze jak taki nasz krajowy producent urośnie, to za chwilę zagraniczna firma go kupi, a właściciel wyjedzie na Kanary odpoczywać na emeryturze. I już nie bedzie polskiej firmy.

Odpowiedz

Innek, 26 kwietnia 2018, 22:19 3 0

I to jest cała prawda o wspieraniu polskich prodycentów. Ale jako kraj próbować trzeba wspierać polskie marki, może któraś z nich tak urośnie, że zacznie kupowaćc zagraniczne firmy.

Odpowiedz