MEYLE rozszerza swój asortyment o 14 rozwiązań serwisowych wraz ze stabilizatorem i drążkami połączeniowymi.
Wraz z rozwiązaniem serwisowym, składającym się ze stabilizatora wraz z drążkami połączeniowymi warsztaty mają przy naprawie pasujące dodatkowe części, co umożliwia szybki montaż i demontaż w przypadku uszkodzenia danego elementu. Stabilizator jest gotowy do montażu i zawiera łożyskowanie oraz w większości pasujące opaski mocujące.
Drążki połączeniowe są wytwarzane według zasady MEYLE‑HD. Powiększona główka kulowa o średnicy 22 milimetrów zapewnia większą powierzchnię, która przy takim samym działaniu sił daje mniejszy nacisk powierzchniowy, a tym samym mniejsze zużycie.
Główka kulowa jest umieszczona w tzw. gnieździe Clip-on z tworzywa sztucznego z odpornego na ścieranie polyoxymethylenu (POM), które w stalowej obudowie jest zabezpieczone elastycznym mocowaniem. Następnie na tylnej stronie gniazda z tworzywa sztucznego z wykorzystaniem ultradźwięków ustalane jest położenie dodatkowego pierścienia zabezpieczającego.
Porada warsztatowa MEYLE: Problemy ze stabilizatorami i drążkami połączeniowymi wyrażają się często wyraźnym stukaniem i hałasowaniem w zawieszeniu. Uszkodzony stabilizator i uszkodzony drążek połączeniowy wpływają na bezpieczeństwo jazdy i komfort jazdy. Ponadto uszkodzone stabilizatory i drążki połączeniowe pociągają za sobą w dłuższym okresie czasu dalsze uszkodzenia w zawieszeniu. Dlatego przy wymianie stabilizatora powinny zostać także wymienione drążki połączeniowe.
Komentarze