Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
22.11 Niespodziewane zmiany w “koszyku inflacyjnym” części samochodowych. Z czego wynikają? 22.11 5 typowych błędów – podczas wymiany świec zapłonowych 22.11 Za nami XIX Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego 22.11 Szkolenie online: “MAHLE – warsztat przyszłości” 21.11 Hankook kupuje koreańskiego producenta części samochodowych

Końcówki i drążki kierownicze

Układ kierowniczy produkowany w Polsce w koncepcyjnym Peugeocie

Koncepcyjny Peugeot EX1 zostanie wyposażony w specjalną wersję elektrycznego układu kierowniczego single-pinion EPS, produkowanego m.in. w polskim zakładzie Nexteer Automotive. Peugeot EX1 wyposażony jest w cztery silniki elektryczne, które łącznie produkują moc 340 koni mechanicznych i moment obrotowy o wartości 240 niutonometrów. Dzięki temu EX1 osiąga prędkość 260 km/h, a przyspieszenie od 0 do 100 […]

Produkty CTR w Auto Partner SA

W ofercie Auto Partner SA jest już ponad 350 najpopularniejszych w Polsce referencji marki CTR. CTR specjalizuje się w asortymencie elementów zawieszenia i układu kierowniczego do samochodów azjatyckich. Poniżej lista referencji:

Nowe urządzenie do kontroli geometrii 3D

W ofercie firmy Italcom pojawiło się najnowsze do urządzenie do kontroli geometrii kół, działające w systemie REAL 3D – HPA C 1000. Współpracuje ono z testerem diagnostycznym do kalibracji czujników kąta skrętu kierownicy i współpracującym z układami kierowniczymi typu „steer-by-wire”, a wysoką dokładność pomiaru gwarantuje zastosowanie ośmiu kamer z automatyczną rotacją. HPA C 1000 może […]

Cichsze układy kierownicze dzięki rozwiązaniu Nexteer Automotive

Termoplastyczny łącznik stworzony przez inżynierów Nexteer Automotive sprawi, że kolumny wspomaganych elektrycznie układów kierowniczych (EPS) będą lżejsze i cichsze. Rozwiązanie wykorzystuje system elastycznych, użebrowanych segmentów w celu połączenia i przeniesienia momentu obrotowego z jednego wałka obrotowego na inny. Łącznik wydłuża się i skraca, aby dostarczyć wymaganego skoku osiowego przy zachowaniu warunku równobieżności przegubu. Tworzywo, które […]

Nowe projekty i nowy dyrektor Nexteer Automotive w Polsce

Wzmocnienie pozycji firmy na rynku europejskim i rozpoczęcie realizacji nowych projektów to główne zadania, jakie stawia przed sobą Rafał Wyszomirski, nowy dyrektor tyskiego zakładu Nexteer Automotive. Fabryka zlokalizowana w Tychach produkuje najnowocześniejsze na świecie układy kierownicze wspomagane elektrycznie (EPS). Rafał Wyszomirski powołany został na stanowisko dyrektora tyskiej fabryki Nexteer Automotive we wrześniu 2010 r. Pełni […]

Gorrące nowości w zawieszeniu Dokuji

Marka Dokuji znów znacząco powiększyła swoją ofertę. Tym razem jest to ponad 300 nowych referencji w grupach: zawieszenie oraz układ kierowniczy.  Warto podkreślić, iż są to w większości części do aut po 2003r., niedostępne jeszcze u żadnego innego dystrybutora. "Nowy dostawca elementów zawieszenia Dokuji gwarantuje znakomitą jakość oraz stałą dostępność części. Jest to kolejny, po […]

TRW – pionierskie rozwiązania

Odpowiedzialność wobec klientów traktujemy w TRW bardzo poważnie. Jako producent chcemy dostarczać naszym klientom produkty, których sprzedaż  zapewni ich firmom dalszy rozwój. Jako partner biznesowy pragniemy, aby klienci w pełni znali produkt, który sprzedają, i mogli tę wiedzę kompetentnie przekazywać dalej. TRW – skoncentrowani na klientach W tym artykule przyjrzymy się ofercie elektrycznych pomp wspomagania […]

TRW znów przoduje w testach jakościowych elementów do układu kierowniczego i zawieszenia

TRW Automotive Aftermarket potwierdza jakość OE swoich produktów przeznaczonych na niezależny rynek części zamiennych i zajmuje czołowe miejsce w testach przegubów kulowych do układów zawieszeń. Części do układu kierowniczego i zawieszenia mają znaczenie krytyczne dla bezpieczeństwa. WSZYSCY producenci powinni standardowo oferować komponenty najwyższej jakości — w przeciwnym razie narażają życie użytkowników. Wielu producentów części do […]

Części zamienne TRW – przetestowane do granic możliwości

„To bardzo proste – nie umieszczamy naszego logo na części, której nie jesteśmy pewni. Żaden element nie opuszcza naszych zakładów, zanim nie zostanie dokładnie przetestowany zarówno w laboratorium, jak i na drodze” – mówi ekspert TRW, Peter Jobelius. „TRW przykłada ogromną wagę do jakości swoich produktów.  Aby zapewnić najwyższą jakość naszych części zamiennych, dokładnie testujemy […]

Wrześniowe szkolenia w filiach Inter Cars

Wiosną firma Inter Cars uruchomiła trzy serie szkoleń: ShowCar, Strefa Mechatroniki i cykl szkoleń technicznych organizowanych wspólnie z dostawcami IC. W drugim półroczu planowana jest kontynuacja rozpoczętych działań i ich udoskonalanie. We wrześniu kontynuowane będą szkolenia techniczne organizowane z dostawcami IC. Będą zebrane w pięciodniowe bloki tematyczne i zaplanowane w taki sposób, aby były organizowane […]

Drążki kierownicze i ich końcówki są podatne na zużycie eksploatacyjne. Te elementy układu kierowniczego trzeba okresowo wymieniać. Sama wymiana nie sprawia kłopotu w przypadku większości konstrukcji. Drążki są odpowiedzialne za przekazywanie ruchu pomiędzy zwrotnicami kół. Ich awarie mogą doprowadzić do powstania luzów w układzie kierowniczym. Skutkuje to pogorszeniem zbieżności przednich kół pojazdu i osłabia precyzję prowadzenia. W tej kategorii dowiesz się więcej o drążkach kierowniczych i końcówkach drążków, ich wymianie oraz producentach.