Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
15:35 Nowe produkty marki Castrol zostały wprowadzone na rynek. Nie są to oleje. 10:33 To narzędzie ułatwia dobór oleju. Wyszukiwarka online producenta. 10:09 Sprzedaż opon w 2024 r. – widoczny pozytywny trend 13.11 Konkurs Hella 13.11 Elektryczna jazda od Inter Cars i ZF Aftermarket!

Zaciski hamulcowe

Nowy smar w ofercie Textar

Firma Textar wprowadza do oferty kolejny smar – Textar Hydra Tecu, ułatwiający ponowny montaż tulei, tłoczków czy uszczelek w zaciskach hamulcowych.

Gdy klocki hamulcowe piszczą…

Bywa, że montaż nowych klocków hamulcowych nie zawsze przynosi oczekiwany efekt. Powodem irytującego piszczenia nie zawsze jest jakość okładzin ciernych.

Regeneracja części, temat wiecznie żywy

Regeneracja części samochodowych jest tak stara, jak sama motoryzacja. Jeszcze zanim pojawiły się podmioty wyspecjalizowane w przywracaniu części do stanu ich używalności części regenerowano chałupniczymi sposobami. W niektórych miejscach na świecie to nadal jest jedyny sposób, by dać drugie życie pewnym podzespołom.

Części regenerowane z dobrą opinią – wyniki ankiety

Większosć osób, które wypełniły naszą ankietę wystawiła pozytywne oceny częściom regenerowanym dostępnym na polskim rynku. Wiemy także między innymi, jakie części poddane regeneracji mechanicy montują najczęściej.

Nowe modele zacisków hamulcowych w ofercie SKV

Montowane powszechnie hamulce tarczowe poza klockami i tarczami, jako elementami ściernymi, składają się również z zacisków, które nieustannie pracują w bardzo trudnych warunkach i muszą być zawsze stuprocentowo sprawne dla naszego bezpieczeństwa.

Fabryka Lauber odwiedzona przez mechaników

Pod koniec kwietnia w fabryce Lauber w Słupsku odbyły się dni otwarte. Frekwencja dopisała i grupa mechaników oraz osób związanych z branżą napraw samochodów, miała okazję na żywo zobaczyć jak wygląda cały proces fabrycznej regeneracji części.

Pomocnicy warsztatowi

Asortyment chemii warsztatowej nie ogranicza się tylko do zmywacza i odrdzewiacza. W katalogu produktów renomowanych producentów znajdziemy cały wachlarz środków, bez których trudno sobie wyobrazić sprawną naprawę współczesnego samochodu.

Brembo prezentuje w Genewie przełomowy zacisk hamulcowy

Zacisk hamulcowy ECS wykonany w całości z aluminium, o podwójnej funkcji w jednym korpusie jest nowością Brembo, prezentowaną podczas targów samochodowych w Genewie.

Ruszają dni otwarte w fabryce Lauber

Lauber rozpoczyna cykl dni otwartych w swojej fabryce w Słupsku. Dla gości będzie to doskonała okazja, aby na żywo prześledzić jak przebiega proces fabrycznej regeneracji części.

SKV poszerza ofertę o zaciski hamulcowe

Oferta marki SKV została powiększona o nową grupę asortymentową – zaciski hamulca. Grupa będzie systematycznie poszerzana o nowe referencje.

Zaciski hamulcowe są odpowiedzialne za generowanie kontaktu pomiędzy klockiem a tarczą hamulcową. Ich prawidłowa praca ma wpływ na bezpieczeństwo jazdy. W odróżnieniu od klocków czy tarcz, możliwa jest regeneracja zacisków hamulcowych, co pozwala na obniżenie ceny naprawy oraz ochronę środowiska. Klienci warsztatów często pytają także o malowanie zacisków hamulcowych za pomocą właściwego lakieru lub farby. W tej kategorii przedstawiamy informacje techniczne oraz nowości rynkowe, dotyczące zacisków hamulca.