Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
26.07 Opel Corsa F to najgorsza generacja popularnego “mieszczucha”? Takie są najczęstsze usterki modelu. 26.07 Nowa grupa produktów w ofercie SKV – Czujniki TPMS 26.07 Finał Wielkiej Wyprawy Maluchów – zbiórka środków trwa 26.07 Sportowe zawieszenie do BMW serii 3 G20 25.07 Nowe lampy warsztatowe popularnej firmy. Naładują się bezprzewodowo.

Zaciski hamulcowe

Znany dostawca części finalizuje przejęcie. Nowa nazwa na rynku.

SBS Automotive będzie działać pod nową nazwą. Ma to związek z niedawnym przejęciem spółki przez innego dostawcę części, a mianowicie BORG Automotive Group. Nowa nazwa SBS to BORG Automotive Newman.

BBB Industries (Budweg, Inter-Turbo) na targach TTM 2024

Firma BBB Industries, właściciel marek Budweg i Inter Turbo, poinformowała o swoim udziale w zbliżających się Targach Techniki Motoryzacyjnej.

7 typowych błędów podczas montażu klocków

Producent klocków hamulcowych – firma Fedoro, prezentuje listę najczęstszych błędów montażowych, popełnianych zarówno przez majsterkowiczów jak i mechaników. Zwrócenie uwagi na te punkty znacząco poprawi bezpieczeństwo jazdy, zmniejszy liczbę reklamacji i wydłuży żywotność nowych klocków.

Jak zdiagnozować usterkę układu hamulcowego na słuch?

Doświadczony mechanik bez trudu jest w stanie zlokalizować usterkę układu hamulcowego lub zawieszenia już po krótkiej przejażdżce. Są takie awarie układu hamulcowego, które można zdiagnozować po wydawanym dźwięku przez hamujący samochód. Specjaliści marki Ferodo zdradzają jakie dźwięki odpowiadają konkretnym rodzajom usterek.

Kierunkowe klocki hamulcowe – czy warto je stosować?

Konstruktorzy samochodów poświęcają dużo czasu i uwagi na zapewnienie komfortu użytkowania swoich pojazdów. Jedną z podstawowych kwestii do rozwiązania jest ograniczanie niepokojących, uciążliwych dźwięków dochodzących z auta. W celu ograniczania drgań i wynikających z nich hałasów dochodzących z układu hamulcowego opracowano kierunkowe klocki hamulcowe.

Rozwiązania febi: Awarie tylnego zacisku w samochodach grupy VAG

Zaciski hamulcowe są jednym z podstawowych elementów układu hamulcowego, które odpowiadają za bezpieczeństwo. Często awaria zacisku może zostać naprawiona poprzez jego regenerację. Specjaliści marki febi przedstawiają przyczyny awarii tylnych zacisków hamulcowych samochodów marek Audi, VW, Škoda i SEAT. Informują jakie usterki dyskwalifikują zacisk hamulcowy z naprawy i wyjaśniają, co warto wymienić przy okazji aby uniknąć […]

Zaciski hamulcowe są odpowiedzialne za generowanie kontaktu pomiędzy klockiem a tarczą hamulcową. Ich prawidłowa praca ma wpływ na bezpieczeństwo jazdy. W odróżnieniu od klocków czy tarcz, możliwa jest regeneracja zacisków hamulcowych, co pozwala na obniżenie ceny naprawy oraz ochronę środowiska. Klienci warsztatów często pytają także o malowanie zacisków hamulcowych za pomocą właściwego lakieru lub farby. W tej kategorii przedstawiamy informacje techniczne oraz nowości rynkowe, dotyczące zacisków hamulca.